میلیاردر جفری گانلاچ می گوید که اگر بیت کوین به 10 هزار دلار سقوط کند اصلاً تعجب نمی کند – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] جفری گوندلاچ، مدیرعامل دابلاین کپیتال، که به “پادشاه اوراق قرضه” نیز معروف است، می گوید که اگر قیمت بیت کوین به 10 هزار دلار کاهش یابد، اصلا تعجب نخواهد کرد. او توضیح داد: «ما قبلاً شاهد انفجارهایی در بخش‌هایی از دنیای کریپتو بوده‌ایم، و این می‌تواند نشان‌دهنده برخی مشکلات باشد. جف گوندلاخ، پادشاه اوراق

کد خبر : 217693
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
میلیاردر جفری گانلاچ می گوید که اگر بیت کوین به 10 هزار دلار سقوط کند اصلاً تعجب نمی کند – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

جفری گوندلاچ، مدیرعامل دابلاین کپیتال، که به “پادشاه اوراق قرضه” نیز معروف است، می گوید که اگر قیمت بیت کوین به 10 هزار دلار کاهش یابد، اصلا تعجب نخواهد کرد. او توضیح داد: «ما قبلاً شاهد انفجارهایی در بخش‌هایی از دنیای کریپتو بوده‌ایم، و این می‌تواند نشان‌دهنده برخی مشکلات باشد.

جف گوندلاخ، پادشاه اوراق قرضه، از سقوط بیت کوین به 10 هزار دلار بحث می کند

سرمایه گذار میلیاردر جف گوندلاچ در مصاحبه ای با CNBC چهارشنبه چشم انداز بیت کوین خود را به اشتراک گذاشت.

گانلاچ مدیرعامل Doubleline Capital است که دارای بیش از 137 میلیارد دلار تحت مدیریت (AUM) است. پس از اینکه در سال 2011 با عنوان «پادشاه باند جدید» روی جلد مجله Barron’s ظاهر شد، گاهی اوقات به عنوان «پادشاه اوراق قرضه» نیز شناخته می شود. سرمایه‌گذار نهادی در سال 2013 او را «مدیر پول سال» و بلومبرگ مارکتز او را در سال‌های 2012، 2015 و 2016 به عنوان یکی از «پنجاه تأثیرگذار» معرفی کرد. طبق گفته فوربس، دارایی خالص او در حال حاضر 2.2 میلیارد دلار است.

پادشاه اوراق قرضه میلیاردر توضیح داد که وقتی قیمت بیت کوین به زیر 30 هزار دلار رسید، نمودار آن نشان می داد که 20 هزار دلار “به سرعت اتفاق می افتد، و همینطور هم شد.” گوندلاچ با تاکید بر اینکه “روند در کریپتو به وضوح مثبت نیست” اظهار داشت:

من نسبت به 20000 دلار یا 21000 دلار بیت کوین خوشبین نیستم. اگر به 10000 دلار برود اصلا تعجب نمی کنم.

مدیرعامل Doubleline Capital توضیح داد: «ما قبلاً شاهد برخی از انفجارها در بخش‌هایی از دنیای ارزهای دیجیتال بوده‌ایم و این می‌تواند پیش‌بینی برخی از مشکلات باشد.

اخیراً چندین رویداد نگران کننده در فضای کریپتو رخ داده است. در این هفته، گزارش‌هایی مبنی بر ورشکستگی صندوق سرمایه‌گذاری رمزارز Three Arrows Capital منتشر شد. وام دهنده Crypto Celsius Network نیز به دلیل شرایط شدید بازار و نوسانات، برداشت ها را به طور ناگهانی در اوایل این هفته متوقف کرد. در ماه می، ارزهای دیجیتال terra (LUNA) و stablecoin terrausd (UST) سقوط کردند. انفجار آنها منجر به تحقیقات توسط مقامات مختلف شده است.

گانلاچ قبلا گفته بود که بیت کوین فقط برای دلالان است. در ماه ژانویه، زمانی که بیت کوین با قیمت حدود 42 هزار دلار معامله می شد، او گفت که ارز دیجیتال به شدت بیش از حد ارزش گذاری شده است و توصیه کرد که آن را خریداری نکنید. میلیاردر در آن زمان گفت: “شاید باید آن را با 25000 دلار بخرید.”

در ژوئیه سال گذشته، او پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین به زیر سطح 23 هزار دلار می رسد و اظهار داشت:

من این احساس را دارم که دوباره می توانید آن را زیر 23000 دلار بخرید.

نظر شما در مورد نظرات جفری گوندلاچ چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، lev radin

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.