میانگین متحرک EA – سیستم های معاملاتی – 5 اکتبر 2024

میانگین متحرک EA چیزی که این Expert Advisor (EA) را منحصر به فرد می کند تطبیق پذیری آن است. برخلاف بسیاری از EA که به تنظیمات ثابت متکی هستند، این یکی به شما امکان می دهد پارامترهای میانگین متحرک را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید. چه بخواهید از روش‌های ساده، نمایی یا سایر روش‌های

کد خبر : 504920
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱:۴۳
میانگین متحرک EA – سیستم های معاملاتی – 5 اکتبر 2024


میانگین متحرک EA

چیزی که این Expert Advisor (EA) را منحصر به فرد می کند تطبیق پذیری آن است. برخلاف بسیاری از EA که به تنظیمات ثابت متکی هستند، این یکی به شما امکان می دهد پارامترهای میانگین متحرک را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید. چه بخواهید از روش‌های ساده، نمایی یا سایر روش‌های میانگین متحرک استفاده کنید، می‌توانید آن را برای سبک‌های معاملاتی و دارایی‌های مختلف تنظیم کنید. علاوه بر این، EA به چالش‌های رایجی که استراتژی‌های میانگین متحرک با آن روبه‌رو هستند، مانند عملکرد ناکافی در شرایط متلاطم بازار، می‌پردازد. به طور هوشمندانه بهترین نقاط ورودی را تعیین می کند و توقف ضرر را تعیین می کند و به شما این امکان را می دهد که نسبت ریسک به پاداش (RRR) را برای مدیریت سطح سود تعیین کنید.

علاوه بر این، EA به طور یکپارچه با تمام تایم فریم‌ها کار می‌کند و سازگاری بیشتری با محیط‌های معاملاتی مختلف فراهم می‌کند. هنگامی که EA را با تنظیمات میانگین متحرک مختلف آزمایش می کنید، حداقل یک پیکربندی احتمالاً برای هر دارایی انتخابی به خوبی کار می کند. این انعطاف‌پذیری آن را به ابزاری عالی برای معامله‌گرانی تبدیل می‌کند که به دنبال بهینه‌سازی استراتژی‌های خود در بازارهای مختلف از جمله فارکس، شاخص‌های مصنوعی و غیره هستند.

مزایای میانگین متحرک EA

  1. از بازارهای متلاطم اجتناب می کند
    EA شما را محدود می کند تا تعداد معاملات را در یک بازه زمانی مشخص مشخص کنید، و به شما کمک می کند از معامله در شرایط متلاطم بازار که برای استراتژی های میانگین متحرک نامطلوب است، اجتناب کنید.

  2. محل دقیق توقف ضرر
    این به طور دقیق تعیین می کند که کجا باید ضرر را تنظیم کنید، ایمنی تجارت و مدیریت ریسک را افزایش می دهد.

  3. درصد ریسک ثابت
    کاربران می توانند درصد موجودی حساب خود را نسبت به ریسک در هر معامله مشخص کنند و از ثبات در مدیریت ریسک با وجود نوسانات در تعداد پیپ ها اطمینان حاصل کنند.

  4. نسبت ریسک به پاداش قابل تنظیم
    EA به کاربران این امکان را می‌دهد تا نسبت ریسک به پاداش مورد نظر خود را انتخاب کنند و استراتژی‌های معاملاتی متناسب با اولویت‌های ریسک فردی را ممکن می‌سازد.

پارامترها:

  • حالت MA: شما می‌توانید بین روش‌های مختلفی مانند میانگین متحرک نمایی (EMA)، میانگین متحرک ساده (SMA)، هموار یا وزن خطی انتخاب کنید.
  • قیمت کارشناسی ارشد: مشخص می کند که کدام نقطه قیمت برای محاسبه MA استفاده می شود، مانند قیمت بسته شدن، قیمت افتتاحیه، بالا، پایین و غیره.
  • دوره کارشناسی ارشد: تعداد دوره های استفاده شده در محاسبه میانگین متحرک. عدد بالاتر نوسانات کوتاه مدت را هموار می کند، در حالی که عدد کمتر باعث می شود MA نسبت به تغییرات قیمت واکنش بیشتری نشان دهد.
  • بازه زمانی MA: به کاربران اجازه می دهد تا چارچوب زمانی را که میانگین متحرک در آن اعمال می شود، انتخاب کنند، به عنوان مثال، M1 (1 دقیقه)، H1 (1 ساعت)، یا D1 (1 روز).
  • کل معاملات: حداکثر تعداد معاملاتی را که می تواند بین دو جداکننده دوره در بازه زمانی انتخاب شده رخ دهد را تعیین می کند.
  • موجودی حساب: مقدار موجودی حساب را تنظیم می کند که EA هنگام محاسبه اندازه لات و مدیریت ریسک برای هر معامله استفاده می کند.
  • درصد ریسک: به کاربران اجازه می دهد تا درصد موجودی حساب نسبت به ریسک در هر معامله را مشخص کنند و به مدیریت ریسک به روشی سیستماتیک کمک کند.
  • آیا اجازه اصلاح ریسک را می دهید؟: گزینه ای را برای EA فعال می کند تا پارامترهای ریسک را در طول معاملات زنده تغییر دهد و در مدیریت تجارت انعطاف پذیری ایجاد کند.
  • آیا اجازه می دهید معاملات برای جداکننده دوره جدید بسته شوند؟
  • شماره منحصر به فرد: یک شناسه منحصر به فرد برای معاملات انجام شده توسط این EA، که تشخیص بین معاملات از EA های مختلف یا معاملات دستی را آسان تر می کند. اگر می‌خواهید از آن برای نماد/دارایی یکسان اما بازه‌های زمانی متفاوت استفاده کنید، باید مطمئن شوید که شماره منحصربه‌فرد متفاوت است. شما همچنین می توانید شماره منحصر به فرد را برای تازه کردن EA تغییر دهید.
  • نسبت ریسک به پاداش (rrr): نسبت ریسک به پاداش را برای هر معامله تعریف می کند، که بر نحوه تعیین سطوح سود برداشتی نسبت به توقف ضرر، بر اساس اولویت های ریسک تعریف شده توسط کاربر، تأثیر می گذارد.
  • حداکثر سود: را حداکثر سود پارامتر با جداکننده دوره برای کنترل ورودی های تجاری بر اساس سود حاصل از معاملات بسته در بازه زمانی تعریف شده هنگامی که EA فعال می شود، کل سود معاملات بسته را در آن دوره نظارت می کند. اگر سود کل از معاملات بسته به هدف تعیین شده توسط شرکت می رسد یا از آن فراتر می رود حداکثر سود (به عنوان مثال، 10 دلار)، EA خواهد شد نه هر معامله جدیدی را برای آن دوره وارد کنید، صرف نظر از اینکه دوره به پایان رسیده است یا خیر. نکته مهم این است که EA انجام می دهد نه هنگام تصمیم گیری، سود هر معامله ای که در حال حاضر باز است را در نظر بگیرید.

توصیه ها:

  • استفاده از MT5-VPS برای اطمینان از عملکرد مداوم EA 24/7 و جلوگیری از از دست دادن معاملات برنده، به شدت توصیه می شود.
  • به شدت توصیه می شود که حداکثر 2٪ در هر معامله ریسک کنید.
  • داشتن شماره منحصر به فرد متفاوت برای تنظیمات مختلف EA بسیار توصیه می شود.
  • پس از شروع اولیه EA، توصیه می شود به صورت دستی نشانگر میانگین متحرک را با استفاده از همان تنظیمات ea که برای EA در MT5 شما استفاده می شود اضافه کنید تا EA به طور موثر نظارت شود.
  • در طول تست بک تست با تستر استراتژی MT5، مطمئن شوید که چارچوب زمانی برای تستر استراتژی مشابه با “ بازه زمانی MA“پارامتر

پس از خرید EA، اگر در نصب یا راه اندازی با مشکلی مواجه شدید، برای پشتیبانی از طریق پیام مستقیم با من تماس بگیرید یا نظر خود را ارسال کنید. چه یک معامله گر باتجربه باشید یا یک کاربر برای اولین بار از EA، من اینجا هستم تا شما را در این فرآیند راهنمایی کنم و اطمینان حاصل کنم که همه چیز به خوبی اجرا می شود. موفقیت شما با EA برای من مهم است، و خوشحالم که در مورد هرگونه سوال یا نگرانی شما کمک می کنم.

میانگین متحرک EA



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.