موضع کاپلان فدرال رزرو در مورد مخروطی نرم می شود

[ad_1] اخبار فارکس برای معاملات آمریکای شمالی در 20 آگوست 2021 در 11 آگوست ، فدرال رزرو کاپلان گفت “او طرفدار اعلام برنامه ای برای کوتاه شدن در جلسه سپتامبر و شروع به کاهش در اکتبر بود”. امروز نزدیک شروع جلسه NY ، کاپلان در مصاحبه ای با FOXBusiness گفت: بزرگترین “غیرقابل تصور” مسیر ویروس

کد خبر : 93438
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۶:۱۰
موضع کاپلان فدرال رزرو در مورد مخروطی نرم می شود

[ad_1]

اخبار فارکس برای معاملات آمریکای شمالی در 20 آگوست 2021

در 11 آگوست ، فدرال رزرو کاپلان گفت “او طرفدار اعلام برنامه ای برای کوتاه شدن در جلسه سپتامبر و شروع به کاهش در اکتبر بود”.

امروز نزدیک شروع جلسه NY ، کاپلان در مصاحبه ای با FOXBusiness گفت:

  • بزرگترین “غیرقابل تصور” مسیر ویروس دلتا است.
  • تا کنون ویروس دلتا تاثیری مادی بر تحرک نداشته است
  • ویروس دلتا تولید را محدود کرده و بازگشت به دفتر را کند می کند
  • آن را با دقت تماشا Delta
  • اگر دلتا تأثیر منفی بیشتری بر رشد تولید ناخالص داخلی دارد می تواند باعث شود دیدگاه هایم را تنظیم کنم

ملایم شدن لحن یکی از رئیس جمهور فدرال رزرو ، معامله گران را به فکر نشست هفته آینده جکسون هول که قرار است پاول فدرال رزرو در آن سخنرانی کند ، اندیشید. بازار در حال آماده شدن برای این احتمال است که پاول از این فرصت استفاده کند تا تعصب خود را بیشتر به طرف دیگر متمایل کند. با این حال ، اگر کاپلان رزرو داشته باشد ، مطمئناً صندلی فدرال رزرو به این زودی نظر خود را تغییر نمی دهد. این بدان معنا نیست که فدرال رزرو در سال 2022 شروع به کاهش نمی کند. به احتمال زیاد منتظر تصویر واضح تری خواهد بود. (*** فدرال رزرو کانزاس سیتی به تازگی اعلام کرد که این اجلاس به دلیل تهدید نوع دلتا بصورت مجازی و نه رو در رو برگزار خواهد شد. این اقدام نمادین ، ​​ممکن است در حال حاضر یا بیشتر به فدرال رزرو رأی دهد. احتمالاً جلسه سپتامبر نیز).

در نتیجه ، سهام که در معاملات پیش از فروش منفی بودند ، در معاملات باز مثبت شدند. با گذشت روز ، وجوه جریان به شاخص NASDAQ بازگشت و 1.19 higher بالاتر بسته شد که بزرگترین افزایش در چهار هفته گذشته بود. میانگین صنعتی داو 0.65 درصد و شاخص S&P 0.81 درصد افزایش یافت. با این وجود ، شاخص های اصلی همچنان در هفته پایین تر بسته شدند. شاخص داو در بدترین هفته خود از اواسط ماه ژوئن به این سو -1.11 felt احساس کرد. شاخص NASDAQ در هفته -0.73 درصد و شاخص S&P نیز 0.61 درصد کاهش یافت.

در بازارهای سهام اروپایی امروز ، آنها دو نفر از زیان های قبلی خود بهبود یافتند و در روز بالاتر بسته شدند (FTSE MIB ایتالیایی تقریباً بدون تغییر بسته شد).

در زیر محدوده و تغییرات شاخص های عمده آمریکای شمالی و اروپایی آمده است:

اخبار فارکس برای معاملات آمریکای شمالی در 20 آگوست 2021_
در بازار فارکس امروز ، دلار آمریکا در همان روز پرواز به سمت جریانهای قوی شروع شد (CHF نیز یکی از قوی ترین بود). در پایان روز ، دلار آمریکا بیشتر سود خود را در CAD ، AUD و NZD کنار گذاشته بود (پس از افزایش 0.28٪ تا 0.56٪ در هر یک از این جفت ها ، تنها 0.02 تا 0.12٪ بسته شد). دلار در برابر یورو (-0.26٪ در مقابل +0.03٪ در آغاز روز) و -0.17٪ در مقابل CHF (در آغاز روز تقریباً بدون تغییر بود) پایین تر بود. ضعیف ترین ارز NZD بود. CAD که روز را به عنوان ضعیف ترین روز آغاز کرد ، مختلط می شود. این با وجود هفتمین کاهش متوالی قیمت نفت خام امروز بود.

سهام آمریکا افزایش یافت
در سایر بازارهای امروز:

  • قیمت طلای خالص 1.40 دلار یا 0.08٪ 1780.76 دلار معامله می شود. قیمت این هفته در محدوده جانبی معامله شد اما توانست زیر سطح 1800 دلار باقی بماند
  • نقره خالص 0.20 دلار -0.86 درصد 23.01 دلار معامله می شود.
  • قیمت نفت خام WTI برای هفتمین روز متوالی با کاهش 1.70 دلار یا 2.67 -به 61.92 دلار کاهش یافت.
  • بیت کوین در تعطیلات آخر هفته با یک افزایش صعودی رو به افزایش است. قیمت 1982 دلار یا 4.24 درصد افزایش یافت و به 48746.61 دلار رسید. قیمت بالا به 49،163.98 دلار رسید – کمی کمتر از سطح 50،000 دلار. آیا معامله گران در معاملات آخر هفته قیمت را از طریق این موانع کلیدی بر می دارند؟

در بازار بدهی ایالات متحده ، بازده بیشتر با بازده معیار 10 ساله با 1.3 واحد افزایش به 1.255٪ افزایش یافت. بازده 30 ساله کاهش متوسطی را نشان داد و بازده آن -0.4 واحد به 1.872 درصد رسید.

بازدهی آمریکا بیشتر بود

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.