موج هفتم کرونا در اصفهان کوتاهتر از موج‌های قبلی خواهد بود

مصطفی نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار هوشمند نیوز اصفهان با اشاره به آغاز موج هفتم کرونا، اظهار کرد: با توجه به افزایش موارد ابتلا به کرونا در اروپا و آمریکا در هفته‌های گذشته پیش‌بینی می‌شد شاهد موج کرونا در کشور هستیم. اگرچه مجوز تزریق دز چهارم صادر شده است اما انتظار می‌رفت زودتر محقق می‌شد

کد خبر : 229079
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
موج هفتم کرونا در اصفهان کوتاهتر از موج‌های قبلی خواهد بود



مصطفی نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار هوشمند نیوز اصفهان با اشاره به آغاز موج هفتم کرونا، اظهار کرد: با توجه به افزایش موارد ابتلا به کرونا در اروپا و آمریکا در هفته‌های گذشته پیش‌بینی می‌شد شاهد موج کرونا در کشور هستیم. اگرچه مجوز تزریق دز چهارم صادر شده است اما انتظار می‌رفت زودتر محقق می‌شد و امیدواریم مجوز تزریق دز سوم برای افراد زیر ۱۸ سال هرچه زودتر صادر شود.

وی با اشاره به افزایش موارد ابتلا به کرونا، تصریح کرد: برآوردها حاکی از این است که در دو هفته آینده با افزایش موارد فوتی مواجه باشیم اما مطمئنا این موج مانند موج‌های گذشته سویه‌های دلتا و اُمیکرون نیست و طول پیک کمتر از موجهای قبل خواهد بود.

این عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تهران با تاکید بر دریافت دز بوستر توسط شهروندان اصفهانی، گفت: متاسفانه هنوز راه طولانی برای تکمیل واکسیناسیون وجود دارد و توصیه می‌شوند افراد نسبت به تکمیل واکسن کرونا اقدام کنند.

وی بیان کرد: به عنوان بیوتکنولوژیست توصیه می‌کنم افرادی که ۳ دز واکسن سینوفارم دریافت کردند برای دریافت دز چهارم از واکسنهای دیگر اقدام کنند.

نوری‌زاده افزود: با توجه به اینکه ۶ ماه از دریافت دز دوم واکسن کرونا توسط افراد زیر ۱۸ سال گذشته است باید هرچه زودتر این بازه سنی هم برای دریافت دز سوم واکسن در برنامه وزارت بهداشت و درمان قرار گیرند.

وی در پایان توصیه کرد که دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت دنبال شود و افراد نسبت به تکمیل واکسیناسیون اقدام کنند و پیش‌بینی کرد که با رعایت نکات مذکور، شاهد کوتاه شدن موج هفتم کرونا خواهیم بود.

48



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.