مواجهه کیت هرینگتون و یک دیوینت در تیزر جدید فیلم Eternals

[ad_1] در شرایطی که حدودا دو هفته تا آغاز اکران داخلی فاصله داریم، تیزر جدید فیلم Eternals در وب سایت یوتیوب قرار گرفته است. علاقه‌مندان به Marvel Cinematic Universe در حال حاضر خود را برای تماشای بیست و ششمین فیلم سینمایی فرنچایز آماده می‌کنند که Eternals نام داشته و بر اساس کمیک‌ها ساخته شده است.

کد خبر : 120571
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
مواجهه کیت هرینگتون و یک دیوینت در تیزر جدید فیلم Eternals

[ad_1]

در شرایطی که حدودا دو هفته تا آغاز اکران داخلی فاصله داریم، تیزر جدید فیلم Eternals در وب سایت یوتیوب قرار گرفته است.

علاقه‌مندان به Marvel Cinematic Universe در حال حاضر خود را برای تماشای بیست و ششمین فیلم سینمایی فرنچایز آماده می‌کنند که Eternals نام داشته و بر اساس کمیک‌ها ساخته شده است. والت دیزنی قصد داشت این اثر را در سال ۲۰۲۰ میلادی روی پرده نقره‌ای ببرد اما مانند بسیاری از آثار سینمایی، اکرانش به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های نمایش با تاخیری بلند مدت مواجه شد. به هر حال، یک پروژه ۲۰۰ میلیون دلاری بوده و استودیو ترجیح می‌دهد آن را در شرایطی اکران کند که نسبت به ثبت رقمی بالا در باکس آفیس جهانی اطمینان دارد.

داستان Eternals درباره گروهی از انسان‌نماهای بسیار قدرتمند است که اترنال نام دارند. آن‌ها مخلوق موجوداتی به نام سلستیال بوده و قرن‌ها پیش به منظور محافظت از بشر و کمک به آن‌ها برای پیشرفت در جنبه‌های مختلف به زمین فرستاده شدند. آن‌ها اجازه دخالت مستقیم در سرنوشت انسان‌ها ندارند، مگر اینکه پای دیوینت‌ها در میان باشد. دیوینت‌ها هم انسان‌نما بوده اما ظاهر چندان خوشایندی نداشته و بنا به دلایلی به دنبال نابودی نسل بشر هستند. طبق اطلاعات موجود، برگرداندن موجودات جهان هستی به حیات توسط انتقامجویان شرایطی را برای دیوینت‌ها مهیا کرده تا بار دیگر به تهدیدی بالقوه تبدیل شوند.

مارول اینترتینمنت ساعاتی قبل تیزر جدید فیلم Eternals را در کانال یوتیوب خود قرار داد که ۳۰ ثانیه زمان داشته و صحنه‌های مختلفی را به تصویر می‌کشد. یکی از صحنه‌ها دین ویتمن با نقش‌آفرینی کیت هرینگتون (Kit Harington) را نشان می‌دهد که برای اولین بار با یک دیوینت مواجه شده است. او در پلان بعدی از سرسی با نقش‌آفرینی جما چان (Gemma Chan) می‌پرسد آن موجود چیست؟ ویدیو در ادامه صحنه‌های مبارزه اترنال‌ها با دیوینت‌ها را به تصویر می‌کشد که تعدادی از آن‌ها را قبلا دیده بودیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.