منچستر به دنبال رونالدو – خبرآنلاین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید گزارش داد؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو تماس گرفته‌اند و احتمال بازگشت او به اولدترافورد را مورد بحث قرار داده اند. در هفته‌های اخیر شایعه شده برنده پنج توپ طلا در صورتی که یوونتوس موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشود، در تابستان پیش‌رو

کد خبر : 57290
تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۱۴
منچستر به دنبال رونالدو – خبرآنلاین



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید گزارش داد؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو تماس گرفته‌اند و احتمال بازگشت او به اولدترافورد را مورد بحث قرار داده اند. در هفته‌های اخیر شایعه شده برنده پنج توپ طلا در صورتی که یوونتوس موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشود، در تابستان پیش‌رو از جمع راه‌راه پوشان تورین جدا خواهد شد.

شایعه احتمال جدایی رونالدوی ۳۶ ساله از یوونتوس اخیراً پس از خارج کردن خوردهای لوکس او از ویلایش در تورین به مکانی دیگر، قوت گرفت. «آاِس» گزارش داده که کریستیانو می‌تواند پس از ۱۲ سال به منچستریونایتد بازگردد، تیمی که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ در آن عضویت داشت و از آنجا راهی رئال مادرید شد.

طبق این گزارش؛ اولگنار سولسشایر سرمربی نروژی شیاطین سرخ حتی با رونالدو تلفنی صحبت کرده و کریس هم از احتمال بازگشتش به منچستریونایتد استقبال کرده است. فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس اما هنوز تصمیمی برای آینده‌اش نگرفته و کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط یوونتوس می‌تواند در تصمیم وی تأثیرگذار باشد.

رونالدو که تاکنون در ۱۳۳ بازی برای یوونتوس به میدان رفته و ۱۰۱ گل به ثمر رسانده، قرارداد کنونی‌اش با این باشگاه ایتالیایی تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد و دستمزد معادل ۳۰ میلیون یورو در سال دریافت می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است؛ در صورتی که رونالدو بخواهد در پایان فصل از یووه جدا شود، این باشگاه برای واگذاری او به باشگاهی دیگر رقم ۲۵ میلیون یورو طلب خواهد کرد.

۲۵۶ ۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.