منابع می گویند که بوخ آلمان به عنوان ناظر ارشد جدید بانک مرکزی اروپا مورد علاقه تلقی می شود

[ad_1] بانک مرکزی اروپا بر بیش از صد بانک بزرگ منطقه یورو نظارت دارد و باید یک ناظر ارشد جدید را برای جایگزینی آندریا انریا انتخاب کند. دوره پنج ساله او در پایان سال جاری به پایان می رسد، درست همانطور که افزایش شدید نرخ بهره مدل های تجاری بانک ها را به چالش می

کد خبر : 346225
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
منابع می گویند که بوخ آلمان به عنوان ناظر ارشد جدید بانک مرکزی اروپا مورد علاقه تلقی می شود

[ad_1]

بانک مرکزی اروپا بر بیش از صد بانک بزرگ منطقه یورو نظارت دارد و باید یک ناظر ارشد جدید را برای جایگزینی آندریا انریا انتخاب کند. دوره پنج ساله او در پایان سال جاری به پایان می رسد، درست همانطور که افزایش شدید نرخ بهره مدل های تجاری بانک ها را به چالش می کشد.

تقریباً همه منابع از بوخ، معاون بوندس‌بانک به عنوان گزینه اصلی برای این شغل یاد می‌کردند، در حالی که بیشتر آنها از مارگاریتا دلگادو اسپانیایی به‌عنوان نامزد قوی یاد می‌کردند و بسیاری نیز می‌گفتند شارون دانری از ایرلند می‌تواند در رقابت باشد.

منابعی که همگی به شرط ناشناس ماندن صحبت کردند، متفق القول بودند که یک زن باید برای مبارزه با عدم تعادل جنسیتی در موسسه انتخاب شود. 24 نفر از 26 عضو فعلی شورای اداری آن مرد هستند و تعادل در هیئت نظارت بانکی فقط به میزان کمی بهتر است.

این منابع گفتند که این سه زن کاملاً واجد شرایط شغلی هستند، بنابراین جنسیت تنها یک عامل در تصمیم گیری خواهد بود. هیچ یک از زنان تمایلی برای درخواست برای این موقعیت اعلام نکرده اند.

سخنگوی بانک مرکزی اروپا از اظهار نظر خودداری کرد.

بوخ، یکی از اعضای سابق شورای کارشناسان اقتصادی آلمان، مورد حمایت قرار می گیرد زیرا از حمایت آلمان، بزرگترین اقتصاد منطقه یورو برخوردار است و تجربه مدیریتی فراوانی در یک موسسه بزرگ دارد.

او کارهای محدودی را در زمینه نظارت انجام داده است که یک ضعف بالقوه است، اما اخیراً پس از تغییر در بانک بوندس‌بانک به عضویت هیئت نظارت انتخاب شده است.

دلگادو، معاون رئیس بانک مرکزی اسپانیا، به عنوان یک ناظر سطح بالا با تجربه فراوان دیده می شود، اما اسپانیا در حال حاضر معاونت رئیس بانک مرکزی اروپا را در اختیار دارد، موضوعی که اتحادیه اروپا تلاش می کند مشاغل را در اطراف اعضای خود گسترش دهد.

به گفته این منابع، دانری، معاون رئیس بانک مرکزی ایرلند، بیشتر به عنوان یک راه دور دیده می شود. او پنج سال پیش زمانی که انریا انتخاب شد و مقامات ایرلندی در حال حاضر برخی از مشاغل کلیدی مالی را دارند، برای این شغل کنار گذاشته شد.

حداقل یک منبع گفت که او همچنین مایل است استفان اینگوس، فرماندار سابق Riksbank سوئد را برای این شغل درخواست کند.

این منابع افزودند که روند گزینش هنوز آغاز نشده است، بنابراین همه بحث ها در مورد نامزدها هنوز غیررسمی است. آنها گفتند که ممکن است در پاییز اعلان جای خالی بیاید.

رئیس جدید هیئت نظارت توسط شورای حاکم انتخاب می شود و پس از تصویب پارلمان اروپا به طور رسمی توسط شورای اتحادیه اروپا منصوب می شود.

(گزارش بالاس کورانی؛ ویرایش توسط پل سیمائو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.