منابع می گویند که انحصاری-توئیتر تحت فشار سهامداران برای به دست آوردن معامله با ماسک است

[ad_1] به گفته این منابع، در حالی که نظرات سهامداران توییتر در مورد قیمت منصفانه یک معامله متفاوت است، بسیاری از آنها پس از اینکه ماسک طرح تامین مالی خرید خود را در روز پنجشنبه ارائه کرد و از آن خواست اجازه ندهد فرصت معامله از بین برود، با شرکت تماس گرفتند. ، به شرط

کد خبر : 197905
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۱۱
منابع می گویند که انحصاری-توئیتر تحت فشار سهامداران برای به دست آوردن معامله با ماسک است

[ad_1]

به گفته این منابع، در حالی که نظرات سهامداران توییتر در مورد قیمت منصفانه یک معامله متفاوت است، بسیاری از آنها پس از اینکه ماسک طرح تامین مالی خرید خود را در روز پنجشنبه ارائه کرد و از آن خواست اجازه ندهد فرصت معامله از بین برود، با شرکت تماس گرفتند. ، به شرط ناشناس بودن صحبت می کند.

انتظار می رود که هیئت مدیره توییتر متوجه شود که پیشنهاد 54.20 دلاری نقدی ماسک برای هر سهم برای این شرکت تا زمانی که درآمد سه ماهه در روز پنجشنبه گزارش شود، بسیار پایین است. منابع به رویترز گفتند، با این وجود، برخی از سهامدارانی که با این موضع موافق هستند، همچنان می‌خواهند توییتر به دنبال پیشنهاد بهتری از ماسک باشد که دارایی خالص او توسط فوربس 270 میلیارد دلار است.

یکی از گزینه‌های موجود برای هیئت مدیره توییتر این است که کتاب‌هایش را به روی ماسک باز کند تا او را تشویق کند تا پیشنهادش را شیرین کند. یکی دیگر از این موارد، درخواست پیشنهاد از سایر پیشنهاد دهندگان بالقوه است. به گفته منابع، در حالی که هنوز مشخص نیست توییتر کدام مسیر را طی خواهد کرد، به احتمال زیاد هیئت مدیره آن تلاش خواهد کرد تا پیشنهاد بهتری را از ماسک بخواهد، حتی اگر پیشنهاد فعلی را رد کند.

یکی از مدیران صندوق سرمایه‌گذاری شده در توییتر به شرط ناشناس ماندن برای بحث در مورد مکالمات خصوصی گفت: “من تعجب نمی‌کنم هفته آینده بیدار شوم و ببینم ماسک بهترین و آخرین پیشنهاد خود را به 64.20 دلار برای هر سهم افزایش می‌دهد.” با شرکت

او همچنین می‌تواند همه چیز را به طور کامل رها کند. هر چیزی ممکن است،» مدیر صندوق در مورد پیشنهاد ماسک گفت.

سهام توییتر در روز جمعه به 48.93 دلار بسته شد، تخفیف قابل توجهی برای پیشنهاد ماسک که نشان دهنده عدم اطمینان در مورد سرنوشت پیشنهاد او است.

توییتر پس از پیشنهاد ماسک برای جلوگیری از افزایش بیش از 9 درصدی سهام خود در این شرکت به بالای 15 درصد بدون مذاکره با هیئت مدیره، از قرص سمی استفاده کرد. در پاسخ، ماسک تهدید کرده است که پیشنهاد مناقصه ای را ارائه خواهد کرد که می تواند از آن برای ثبت حمایت سهامداران توییتر برای پیشنهاد خود استفاده کند.

به گفته این منابع، نگرانی هیئت مدیره توییتر این است که اگر به دنبال مذاکره با ماسک نباشد، بسیاری از سهامداران می توانند در یک پیشنهاد مناقصه از او حمایت کنند. این منابع افزودند، در حالی که قرص سمی مانع از مناقصه سهامداران توییتر می شود، این شرکت نگران است که اگر نشان داده شود برخلاف میل بسیاری از سرمایه گذاران خود عمل می کند، دست مذاکره آن به طور قابل توجهی ضعیف می شود.

ماسک، مدیر اجرایی سازنده خودروهای الکتریکی تسلا، از زمانی که پیشنهاد خود را در 14 آوریل رونمایی کرد، با سهامداران توییتر ملاقات کرده و به دنبال حمایت از پیشنهاد خود است. ماسک گفته است که توییتر برای رشد و تبدیل شدن به یک پلت فرم واقعی برای آزادی بیان باید خصوصی شود.

نمایندگان توییتر و ماسک بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

وال استریت ژورنال پیشتر روز یکشنبه در مورد برخی از جلسات ماسک با سهامداران توییتر گزارش داد. این روزنامه همچنین گزارش داد که ماسک و توییتر روز یکشنبه جلسه ای برای بحث در مورد پیشنهاد خرید برگزار خواهند کرد.

‘ارزش ذاتی’

به گفته این منابع، انتظارات قیمتی در میان سهامداران توییتر برای معامله عمدتاً بر اساس استراتژی سرمایه گذاری آنها متفاوت است. به گفته منابع، سهامداران فعال بلندمدت، که همراه با صندوق های شاخص، بزرگترین بخش از سهام توییتر را در اختیار دارند، انتظارات قیمتی بالاتری دارند که برخی از آنها 60 دلار به ازای هر سهم است. منابع افزودند، آنها همچنین تمایل بیشتری دارند تا به پاراگ آگراوال، که در ماه نوامبر مدیر اجرایی توییتر شد، فرصت بیشتری برای افزایش ارزش سهام شرکت بدهند.

شاهزاده الولید بن طلال، سهامدار توییتر، در 14 آوریل در توییتر نوشت: «من معتقد نیستم که پیشنهاد پیشنهادی ایلان ماسک (54.20 دلار برای هر سهم) با توجه به چشم انداز رشد توییتر به ارزش ذاتی توئیتر نزدیک شود.

به گفته این منابع، سرمایه گذاران کوتاه مدت مانند صندوق های تامینی از توییتر می خواهند که پیشنهاد ماسک را بپذیرد یا فقط درخواست افزایش اندکی داشته باشد. این منابع افزودند که برخی از این موارد نگران کننده هستند که سقوط اخیر در ارزش سهام فناوری در بحبوحه نگرانی های مربوط به تورم و رکود اقتصادی باعث می شود که بعید است توییتر بتواند به این زودی ارزش بیشتری برای خود ارائه دهد.

سهم آدرنگی، مدیر پورتفولیوی در Kerrisdale Capital Management، یک صندوق تامینی که 1.13 میلیون سهم در توییتر یا 0.15 درصد از سهام شرکت را در اختیار دارد، گفت: “من می گویم 54.20 دلار برای هر سهم را بردارید و کار را تمام کنید.” سرمایه گذار از اوایل سال 2020.

به گفته منابع، یکی از نکات مهم برای هیئت مدیره توییتر این است که به نظر نمی رسد پیشنهاد ماسک ارتش متشکل از دنبال کنندگان توییتر را به سهامداران جدیدی در شرکت مستقر در سانفرانسیسکو تبدیل کند که بتوانند از پیشنهاد او حمایت کنند. به گفته این منابع، پایگاه سرمایه گذاران خرده فروشی توییتر از حدود 20 درصد قبل از اینکه ماسک از سهام خود در 4 آوریل رونمایی کند، به حدود 22 درصد افزایش یافته است.

(گزارش توسط Svea Herbst-Bayliss در بوستون و Greg Romeliotis در نیویورک؛ ویرایش توسط Will Dunham)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.