ممانعت از انجام وظیفه افسران شیلات DFO یا عدم ارائه اسناد مورد نیاز، جرایمی جدی و بالقوه پرهزینه است.

22 فوریه 2022 نورث ونکوور، پرنس روپرت، ریچموند، پیش از میلاد – چندین پرونده دادگاه استانی در دو سال گذشته هزینه های بالقوه مالی و حقوقی ناشی از ممانعت افسران شیلات را برجسته می کند. افسران حفاظت و حفاظت از شیلات و اقیانوس های کانادا (DFO) دارای طیف گسترده ای از اختیارات برای اجرای قوانین

کد خبر : 169938
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
ممانعت از انجام وظیفه افسران شیلات DFO یا عدم ارائه اسناد مورد نیاز، جرایمی جدی و بالقوه پرهزینه است.


22 فوریه 2022

نورث ونکوور، پرنس روپرت، ریچموند، پیش از میلاد – چندین پرونده دادگاه استانی در دو سال گذشته هزینه های بالقوه مالی و حقوقی ناشی از ممانعت افسران شیلات را برجسته می کند. افسران حفاظت و حفاظت از شیلات و اقیانوس های کانادا (DFO) دارای طیف گسترده ای از اختیارات برای اجرای قوانین و مقررات تعیین شده در کانادا هستند. قانون شیلات. عدم رعایت این موارد منجر به اخذ هزینه و جریمه برای افراد و شرکت ها شده است.

در جدیدترین پرونده در 14 دسامبر 2021، کریستوفر شیل به اتهامات مانع تراشی در دادگاه استانی نورث ونکوور اعتراف کرد و 5000 دلار جریمه شد. آقای شیل، به همراه سامی ویلیامز، یکی از خدمه کشتی و اسکات استیر، کاپیتان کشتی، در ۱ مارس ۲۰۲۰ در تحقیقات و یک سری محاکمه‌های بعدی که منجر به ممنوعیت مادام العمر ماهیگیری برای آقای استیر شد، دستگیر شدند (دادگاه عالی بریتیش کلمبیا دستور داد ممنوعیت ماهیگیری مادام العمر برای متخلف مکرر اسکات استیر – Canada.ca) و مجازات برای خدمه. علاوه بر جریمه، به آقای شیل دستور داده شده که تا سه سال آینده هیچ تماسی با آقای استیر یا آقای ویلیامز نداشته باشد.

در 17 نوامبر 2021، در دادگاه استانی پرنس روپرت، Bandstra Transportation Systems، Ltd. به نقض قوانین کانادا اقرار کرد. قانون شیلات به دلیل عدم رعایت درخواست برای سوابق دریافتی از یک افسر شیلات. قاضی محترم Richard R. Blaskovits به شرکتی که ماهی و سایر کالاها را حمل می کند، دستور داد تا 8750 دلار جریمه بپردازد.

در 4 مارس 2021، شرکت فرآوری غذاهای دریایی ریچموند، Tenshi Seafood Limited، مالک مشترک آن و یک تامین کننده در دادگاه استانی ریچموند به دلیل ایجاد انسداد مجرم شناخته شدند. جریمه هر سه نهاد در مجموع 110000 دلار بوده است.

در 31 آگوست 2020، در دادگاه استانی پرنس روپرت، یک فرمانده کشتی تجاری طولانی مدت به دلیل ممانعت و به طور خاص مانع از یک افسر ماهیگیری مجرم شناخته شد. جریمه 10,000 دلار بود و قاضی محترم CA Struyk اظهار داشت که «ماهیگیران تجاری باید کاملاً همکاری کنند و اطمینان حاصل کنند که افسران شیلات مجاز به انجام بازرسی هستند. … دادگاه به جرایمی که افسران شیلات به انجام وظایف خود و اعمال اختیارات قانونی خود بر اساس قانون شیلات

ماهیگیری یک فعالیت بسیار تنظیم شده است که به درجه قابل توجهی از گزارش نیاز دارد. اطلاعات بسیاری از طرف‌هایی که در صید، پردازش و انتقال ماهی به مصرف‌کننده نهایی درگیر هستند به قابلیت ردیابی کمک می‌کند. این یک جزء حیاتی برای مدیریت پایدار سهام، ایمنی مواد غذایی، تعهدات قراردادی کانادا و شهرت بین‌المللی، و برای توانایی DFO در انجام مسئولیت‌هایش است.

شیلات و اقیانوس‌ها کانادا موظف است از منابع دریایی حفاظت و حفاظت کند و متخلفان را تحت پیگرد قانونی قرار دهد. قانون شیلات. انطباق با آن را تضمین و ترویج می کند عمل کنید و سایر قوانین و مقررات از طریق ترکیبی از گشت‌های زمینی، هوایی و دریایی و همچنین فعالیت‌های آموزشی و آگاهی‌بخشی.

هر کسی که اطلاعاتی در مورد نقض مشکوک کانادا دارد قانون شیلات و مقررات می توانند با خط گزارش تخلف رایگان Fisheries and Oceans Canada به شماره 1-800-465-4336 تماس بگیرند یا جزئیات را به [email protected] ایمیل کنند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.