ملاقات پدر و فرزند در جدیدترین تریلر فصل نهم دکستر

شبکه شوتایم ساعاتی قبل تریلر فصل نهم دکستر را در کانال یوتیوب خود قرار داد که تماشایش نزدیک به ۳ دقیقه طول می‌کشد. Dexter یک سریال جنایی، رازآلود و درام است که بین اکتبر سال ۲۰۰۶ و سپتامبر سال ۲۰۱۳ از شبکه شوتایم پخش شد. قسمت پایانی به هیچ وجه نتوانست نظر مثبت منتقدان و

کد خبر : 102739
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
ملاقات پدر و فرزند در جدیدترین تریلر فصل نهم دکستر


شبکه شوتایم ساعاتی قبل تریلر فصل نهم دکستر را در کانال یوتیوب خود قرار داد که تماشایش نزدیک به ۳ دقیقه طول می‌کشد.

Dexter یک سریال جنایی، رازآلود و درام است که بین اکتبر سال ۲۰۰۶ و سپتامبر سال ۲۰۱۳ از شبکه شوتایم پخش شد. قسمت پایانی به هیچ وجه نتوانست نظر مثبت منتقدان و طرفداران را جلب کند و بازخوردهای منفی زیادی را دریافت کرد؛ قسمتی که از سوی برخی کارشناسان در لیست «بدترین پایان‌بندی‌های تاریخ تلویزیون» قرار گرفت. در ضمن، داستان درباره یک کارشناس خون در پلیس میامی است. او زندگی دوگانه‌ای داشته و روزها در نقش یک کارمند ساده ظاهر می‌شود اما در باقی ساعات روز یک قاتل بی‌رحم بوده و به دنبال افرادی می‌رود که بنا به دلایلی موفق شدند از چنگال قانون فرار کنند.

مدیران شوتایم که از محبوبیت بالای دکستر اطلاع داشته و می‌دانستند پایان‌بندی‌اش مناسب نبوده، به اعتراض‌ها گوش داده و تصمیم گرفتند فصل نهم را بسازند. این فصل تحت عنوان Dexter: New Blood شناخته شده و قرار است داستان قاتل محبوب را به گونه‌ای به پایان برساند که شایسته‌اش است. کلاید فیلیپس (Clyde Phillips) که شورانر سریال بوده، برای ساخت فصل نهم بازگشته و مایکل سی. هال (Michael C. Hall) هم بار دیگر نقش اصلی را جلوی دوربین ایفا می‌کند. به این نام‌ها باید دبرا مورگان با نقش‌آفرینی جنیفر کارپنتر (Jennifer Carpenter) و آرتور میچل با نقش‌آفرینی جان لیسگو (John Lithgow) را افرود.

شوتایم به تازگی تازه‌ترین تریلر فصل نهم دکستر را در فضای مجازی منتشر کرده است. این ویدیو نزدیک به ۳ دقیقه زمان داشته و دکستر مورگان را نشان می‌دهد که حالا از هویت جیم لیندزی استفاده کرده و زندگی آرامی را در ایالت اورگان آمریکا پشت سر می‌گذارد. اگرچه علاقه به چاقو و قتل همچنان در وجودش قرار دارد، جلوی آن ایستاده و دست به اقدامی نمی‌زند. او به عنوان دستیار فروش در مغازه‌ای به نام Fred’s Fish & Game مشغول به کار بوده و رابطه‌ای عاشقانه را با آنجلا بیشاپ آغاز کرده که کلانتر شهر است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.