مقررات AML آتی در استونی برای تأثیرگذاری بر صنعت ارزهای دیجیتال – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] استونی در حال آماده شدن برای اجرای مجموعه ای از قوانین جدید ضد پولشویی است که الزامات شرکت های رمزنگاری که تحت مجوز استونی فعالیت می کنند را تشدید می کند. این تغییرات در بحبوحه نگرانی ها مبنی بر اینکه روسیه ممکن است از رمزارز برای فرار از تحریم های غرب و ممیزی مداوم

کد خبر : 178052
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۳۰
مقررات AML آتی در استونی برای تأثیرگذاری بر صنعت ارزهای دیجیتال – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

استونی در حال آماده شدن برای اجرای مجموعه ای از قوانین جدید ضد پولشویی است که الزامات شرکت های رمزنگاری که تحت مجوز استونی فعالیت می کنند را تشدید می کند. این تغییرات در بحبوحه نگرانی ها مبنی بر اینکه روسیه ممکن است از رمزارز برای فرار از تحریم های غرب و ممیزی مداوم سیاست های AML کشور بالتیک استفاده کند، رخ می دهد.

دولت استونی محیط نظارتی سخت‌گیرانه‌تری برای کسب‌وکارهای رمزنگاری ایجاد می‌کند

استونی که بخش بانکی آن در گذشته در پردازش میلیاردها دلار برای مشتریان مشکوک روسیه نقش داشته است، اکنون در حال انجام اقداماتی برای بستن منافذی است که می تواند به روسیه، نخبگان آن و بلاروس متحدش اجازه دهد تا از تحریم های اعمال شده به دلیل تهاجم به اوکراین فرار کنند.

سه شنبه هفته آینده، قانون اصلاح شده کشور برای جلوگیری از پولشویی و تامین مالی تروریسم با ارائه استانداردهای سختگیرانه لازم الاجرا خواهد شد. پولیتیکو در گزارشی اشاره می‌کند که شرکت‌های رمزارز قرار است بار سنگین جنگ استونی علیه پول‌های کثیف را متحمل شوند.

این به‌روزرسانی، رژیم نظارتی استونی را برای پلتفرم‌هایی که با دارایی‌های دیجیتالی کار می‌کنند، حتی سخت‌تر از قوانین آتی اتحادیه اروپا خواهد کرد. چارچوبی که در سال 2017 به تصویب رسید، بسیار سست در نظر گرفته شد زیرا به صدها کسب و کار، که بسیاری از آنها در جاهای دیگر مستقر هستند، اجازه می داد از استونی مجوز بگیرند.

وزیر دارایی کیت پنتوس-روزیمانوس در صحبت با این نشریه تاکید کرد که استونی از نوآوری استقبال می کند اما تاکید کرد که جرایم مالی را تحمل نخواهد کرد و پیشگیری از پولشویی را به عنوان یک اولویت حفظ خواهد کرد. وی در ادامه اظهار نظر کرد:

نظارت به سادگی امکان پذیر نبود. اما خطر با ما بود زیرا آنها با مجوز استونی فعالیت می کردند. این چیزی بود که با قانون تغییر کرد.

مقامات استونی قصد دارند کار را برای شرکت‌ها برای پیوستن به فضای رمزنگاری آن دشوارتر کنند. نهادهایی که کیف پول دیجیتال و خدمات مبادله آنلاین ارائه می کنند باید حداقل سرمایه مورد نیاز را به مبلغ 100000 یورو (109000 دلار) برآورده کنند و آنهایی که خدمات نگهبانی ارائه می دهند باید حداقل 250000 یورو را نشان دهند.

قانون جدید همچنین هزینه‌های ثبت‌نام بالاتر، تعهدات دقیق‌تر بررسی دقیق‌تر و بررسی‌های نظارتی سنگین‌تر را معرفی می‌کند. علاوه بر این، شرکت‌های رمزنگاری بر خلاف قبل ملزم به حفظ حضور در کشور خواهند بود.

تالین در بحبوحه ممیزی مداوم از پادمان های کشور در برابر جریان های مالی غیرقانونی که توسط کمیته کارشناسان شورای اروپا در ارزیابی اقدامات مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم (Moneyval) انجام شده است، نظارت بر ارزهای دیجیتال را تشدید می کند.

حسابرسان که کار خود را در ماه دسامبر به پایان خواهند رساند، در حال بررسی مقررات دارایی دیجیتال در میان سایر سیاست ها هستند. خطرات برای استونی زیاد است، زیرا این کشور بالتیک ممکن است در کنار مالت، یکی دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا که سعی در تبدیل شدن به یک مقصد دوستدار رمزارزها، در یک “فهرست خاکستری” پیدا کند.

با وجود اینکه سیاست گذاران در بروکسل هنوز پیشنهاد اتحادیه اروپا در بازارهای دارایی های رمزنگاری شده (MiCA) را بررسی می کنند، دولت استونی رویکرد خود را سخت تر می کند. علاوه بر این، انتظار می رود استانداردهای اروپایی نسبت به مقررات جدید استونی سختگیرانه تر باشد. سرمایه مورد نیاز برای ارائه دهندگان خدمات کریپتو، همانطور که توسط کمیسیون اروپا پیشنهاد شده است، بین 50000 تا 150000 یورو است.

برچسب ها در این داستان

ACT، رمزنگاری، مقررات رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، دارایی‌های دیجیتال، استونی، استونیایی، چارچوب، قانون، قانون، مجوز، مجوز، مجوز، پول شویی، پیشنهاد، مقررات، قوانین

آیا انتظار دارید بسیاری از کسب و کارهای رمزنگاری پس از اجرای مقررات سختگیرانه‌تر استونی از استونی خارج شوند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.