مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل Pitchfork و تجارت خط متوسط

[ad_1] این مقاله بر تجزیه و تحلیل چنگال و معاملات خط میانی متمرکز است و بررسی می کند که چگونه می توان از خطوط موازی این خطوط برای ایجاد پیشرفت یا کاهش بازار استفاده کرد. هدف از این روش ، تلاش برای شناسایی شیب یا شیب روند بازار به منظور صفر شدن در سطوح احتمالی

کد خبر : 92989
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۵:۰۰
مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل Pitchfork و تجارت خط متوسط

[ad_1]

این مقاله بر تجزیه و تحلیل چنگال و معاملات خط میانی متمرکز است و بررسی می کند که چگونه می توان از خطوط موازی این خطوط برای ایجاد پیشرفت یا کاهش بازار استفاده کرد. هدف از این روش ، تلاش برای شناسایی شیب یا شیب روند بازار به منظور صفر شدن در سطوح احتمالی حمایت و مقاومتبه

ما با کاوش در خطوط میانی و خطوط میانی با جزئیات بیشتر و سپس ساختار شکن را آغاز می کنیم. این نشان می دهد که چگونه یک فرصت تجاری معین را با استفاده از تجزیه و تحلیل خطا و خطوط میانی تدوین می کنیم.

این مقاله در مورد تجارت با چنگال و خطوط میانی ، دومین مقاله در سری کاوش ها و شیب ها است:

برای مشاهده این ابزارها و روش شناسی که در عمل استفاده می شود ، با مایکل همراه باشید وبینار استراتژی هفتگیبه برای راهنمایی و استراتژی های معاملاتی بیشتر ، ما را مشاهده کنید راهنمای معاملات فارکس رایگانبه

Andrew’s Pitchfork چیست؟

Pitchforks توسط دکتر آلن اندروز به عنوان یک ابزار اصلی روند ایجاد شد که کانال های قیمت را مشخص می کند و به پیشرفت یا کاهش بازار ساختار می بخشد. اینها خطوط روند مناطق واکنشی را ارائه دهید و در قیمت و زمان راهنمایی ارائه دهید.

EUR/NZD نمودار نشان دادن یک سنجد

Pitchfork در نمودار EUR/NZD

خط مدیان چیست؟

یک خط میانی به سادگی نیمساز یک کانال یا محدوده مشخص است. خط میانی خرفه اغلب یک نقطه مرجع را ارائه می دهد و ممکن است باعث انحراف یا چرخش قیمت شود. اگر قیمتی بالاتر از خط متوسط ​​باشد ، هدف به سمت بالا حرکت می کند موازی -به همین ترتیب اگر قیمت به زیر خط میانی برسد ، هدف به موازی پایین تر منتقل می شود.

نمودار EUR/NZD نشان دهنده a موازی درون یک سنجد

نمودار EUR/NZD که موازی ها را در یک سنجاق نشان می دهد

استفاده از Pitchforks و Median Lines

سناریوی اصلی این است که وقتی قیمتها از موازی پایین می آیند ، به سمت خط میانی یا نیمسنج محدوده داده شده و بالعکس از موازی بالا گرانش می کنند. با همان احترام ، هنگامی که خط میانی به عنوان مقاومت شکسته می شود ، به عنوان پشتیبان یک تجمع در موازی فوقانی عمل می کند-و برعکس هنگامی که خط میانی به عنوان پشتیبانی شکسته می شود (خط میانی در حرکت به داخل مقاومت نشان می دهد. موازی پایین)

ساده ترین راه برای شروع تجزیه و تحلیل چنگال و معاملات خط میانی ، شناسایی خط روند اولیه حمایت یا مقاومت است که بازار به آن واکنش نشان داده است. هنگامی که آن خط روند پیدا شد ، یک موازی (کپی) از آن خط روند می تواند به طرف دیگر حرکت (آخرین کلید بالا / پایین) برای ایجاد یک کانال گسترش یابد – این اصول اولیه تعیین شیب است.

موازی اکنون باید به عنوان حمایت و مقاومت ساختار روند و همانطور که بازار به پیشرفت خود ادامه می دهد ، برای تأیید بیشتر که ما شیب یا زاویه مناسب روند را مشخص کرده ایم ، به دنبال محورهای موازی مربوط به آن شیب باشید.

AUD/USD نمودار قیمت نشان دادن خط روند

نمودار AUD/USD که خط روند را نشان می دهد

خط روند (مقاومت) را در نظر بگیرید که دو قله اصلی را در اواخر سال 2015 و اوایل 2016 در سال 2014 متصل می کند AUD/USDبه موازی این شیب که از پایین ترین سطح در سال 2016 گسترش یافته است ، در شناسایی حمایت از سقوط اواخر آوریل به دلیل سقوط آزاد Aussie بسیار مهم بود.

نمودار قیمت AUD/USD که موازی را نشان می دهد

نمودار AUD/USD که موازی را نشان می دهد

این استفاده ابتدایی از موازی می تواند در شناسایی محورهای اصلی قیمت بسیار مفید باشد- که برای ما به عنوان معامله گران به معنای نقاط ورود / خروج است. اما در جستجوی مقاومت در برابر این پشتیبانی معکوس کجا باید بود؟ وارد سلفون شوید.

نمودار قیمت AUD/USD که خط میانی را نشان می دهد

نمودار AUD/USD که خط میانی را نشان می دهد

در مثال AUD/USD در بالا ، بازگشت ژوئن از تماسهای موازی پایین برای تجمع در خط میانی محدوده برگشت. در واقع ، تقسیم دو طرفه کانال (که از پایین ترین سطح در سپتامبر 2015 به طول انجامید) در اوایل سال 2016 محوری مشخص را ارائه داد و یک هدف م forثر برای تجمع بود که در همان ماه به پایان رسید. این مثال ساده نشان می دهد که چگونه از شیب به عنوان مبنایی برای هدف قرار دادن حمایت / مقاومت استفاده می کنیم.

AUD/USD نمودار قیمت نشان دادن یک سنجد

نمودار AUD/USD که یک سگ خاردار را نشان می دهد

همان نمودار بالا را در نظر بگیرید. می توان با استفاده از سه نقطه مرجع جدیدترین کم و زیاد در باز 2016 (پیکان های آبی) با استفاده از سه نقطه مرجع ، یک روند صعودی را برای کار با استفاده کرد. همانطور که اغلب اتفاق می افتد ، این شیب نسبت به شیب قبلی که از بالاترین فروردین متعاقب آن حاصل شده است ، مشخص است ، به این معنی که این تشکیلات خیلی زودتر به ما هشدار می داد که تجمع آوریل در نهایت در کجا مقاومت پیدا کرد.

توجه داشته باشید که در هر رالی بعدی ، پیشروی از خط میانی معکوس شد و تلاش نهایی در ماه اوت در نهایت به موازات پایین تر کشیده شد. این تمرین ساده به این معنی است که مشخص می کند که تشخیص شیب مناسب ، بیشتر از ابزار مورد استفاده ، مهمترین جنبه تجزیه و تحلیل شیب است- بدیهی است هرچه زودتر بهتر.

چگونه می توان چنگال کشید

هنگام کشیدن چنگال باید به نکات مهمی توجه کرد:

  1. در یک روند صعودی: نقاط مرجع باید کم-زیاد-پایین باشد. در روند نزولی: نقاط مرجع باید زیاد-کم-زیاد باشد
  2. هنگامی که قیمت به خط میانی نزدیک می شود ، آنها:
  3. معکوس ، یا
  4. قیمت از طریق خط میانه معامله می شود و به سمت خطوط میانی بالا / پایین می رود
  5. بر شیب تاکید کنید ، نه نقاط مرجع: هنگام استفاده از چنگک ، مهمترین چیز شیب تولید شده است- آیا قیمت به آن شیب پاسخ داده است؟ آیا در نقاط لمس محورها یا واکنش ها را مشاهده کرده ایم؟ اینها عواملی هستند که باید قبل از انجام هرگونه خط روند مشخص مورد توجه قرار گیرند. با این اوصاف ، مواقعی وجود خواهد داشت که شما باید نقاط مرجع خود را در پایین ترین و بالاترین سطح تنظیم کنید تا شیب را با دقت بیشتری تنظیم کنید.
  6. هنگامی که قیمت از تشکیلات خارج شد ، به دنبال شناسایی یک سگ تازه در جهت مخالف باشید. اگر قیمت موازی پایین تر از یک شیب صعودی را شکست-به دنبال یک نقطه بلند مدت بالا بالا پایین به عنوان نقاط مرجع برای اصلاح پایین باشید. اگر قیمت ، موازی بالای یک سگ نزولی را شکست-برای پایین آوردن شیب بالا به دنبال پایین آمدن باشید.

چگونه می توان چنگال را کشید

هنگامی که شیب را به وضوح مشخص کردید ، موازی هایی که از بالا و پایین ترین سطح استفاده می کنند ، اغلب اوقات محورهای واضح قیمت را ارائه می دهند و هم برای اهداف و هم برای ورودی ها سطوح مورد علاقه خواهند بود. همچنین شایان ذکر است که خطوط میانی هنگامی که بر سایر شاخص های فنی کلیدی مانند همگرایی قرار گیرند ، اهمیت فنی بیشتری خواهند داشت میانگین های متحرک، فیبوناچی سطوح ، بالا و پایین ماهانه / سالانه و احساساتبه

غذاهای آماده کلیدی در Pitchforks و Median Lines

شن کشمی تواند در شناسایی سطوح واکنش کلیدی در روندهای بازار بسیار مفید باشد و پس از تسلط بر آن ، می تواند بخش مهمی از استراتژی معاملاتی شما باشد. همیشه به خاطر داشته باشید که تمرکز اصلی ایجاد ساختار به بازار و مکان یابی بهتر نقاط مورد علاقه برای فرصت های تجاری است.

در قسمت سوم این مجموعه ، مقاله ما در مورد تجزیه و تحلیل چند بازه زمانی دبحث ترکیب ترکیبی از چنگال با شاخص های مختلف پوشش است. این می تواند در شناسایی فرصت ها در قیمت و زمان برای ارائه یک رویکرد تجاری جامع تر کمک کند.

فراموش نکنید که برای ثبت نام در وبینار استراتژی هفتگی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت با pitchforks و خطوط رسانه ای ، و برای راهنمایی و استراتژی های معاملاتی بیشتر ، a را بارگیری کنید راهنمای معاملات فارکس رایگانبه

— نوشته مایکل بوتروس ، استراتژیست فنی با DailyFX

دنبال کردن مایکلدر توییتر MBForex



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.