مقام وزارت دارایی نشان می دهد که روسیه تلاشی برای ممنوعیت استخراج کریپتو در خانه نخواهد کرد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] یکی از نمایندگان بلندپایه وزارت دارایی در مسکو ممنوعیت استخراج رمزارز در خانوارهای روسیه را هیچ فایده ای نمی بیند، زیرا محدود کردن این فعالیت دشوار است. این مقام ارشد همچنین فاش کرد که این وزارتخانه در حال حاضر در حال نهایی کردن مقررات بخش استخراج به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای قانونی کردن

کد خبر : 187251
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مقام وزارت دارایی نشان می دهد که روسیه تلاشی برای ممنوعیت استخراج کریپتو در خانه نخواهد کرد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

یکی از نمایندگان بلندپایه وزارت دارایی در مسکو ممنوعیت استخراج رمزارز در خانوارهای روسیه را هیچ فایده ای نمی بیند، زیرا محدود کردن این فعالیت دشوار است. این مقام ارشد همچنین فاش کرد که این وزارتخانه در حال حاضر در حال نهایی کردن مقررات بخش استخراج به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای قانونی کردن فضای کریپتو روسیه است.

روسیه برای قانونی کردن استخراج ارزهای دیجیتال آماده می شود

به گفته الکسی یاکولف، معاون بخش سیاست مالی وزارت دارایی روسیه، تلاش برای ممنوع کردن استخراج ارز دیجیتال در خانه معنایی ندارد زیرا اعمال چنین ممنوعیتی دشوار است. وی این بیانیه را در یک میزگرد که به قانونی سازی و تنظیم این صنعت اختصاص داشت بیان کرد.

یاکولف طی یک تماس ویدئویی کنفرانسی به نقل از رسانه خبری کریپتو فورکلاگ اعلام کرد که این وزارتخانه اکنون در حال نهایی کردن مقررات جدیدی است که این فعالیت مرتبط با رمزارز را به حوزه قانونی وارد می کند. مقامات روسیه در نظر دارند بر اطمینان از امکان پذیر بودن فعالیت های این بخش از نظر اقتصادی تاکید کنند.

دولت همچنین می خواهد خطرات احتمالی را به حداقل برساند. نماینده مینفین در توضیح این موضوع به تهدیدات پولشویی و تامین مالی تروریسم اشاره کرد. وی همچنین بر لزوم تضمین امنیت انرژی فدراسیون روسیه تاکید کرد.

استخراج ارزهای دیجیتال در زیرزمین ها و گاراژها به یک منبع درآمد محبوب برای بسیاری از مردم عادی روسیه تبدیل شده است، به ویژه در مناطقی مانند ایرکوتسک که در آن نرخ برق خانگی از 0.01 دلار به ازای هر کیلووات ساعت شروع می شود. مصرف برق در آنجا در سال گذشته چهار برابر افزایش یافت و مقامات معتقدند این افزایش تا حد زیادی به دلیل سخت‌افزار استخراج در خانه‌ها و ویلاهای مردم است.

در دسامبر، دولت مرکزی مسکو به مناطق روسیه اجازه داد تا نرخ برق را در مناطق مسکونی به صورت محلی تعیین کنند. این به مقامات منطقه‌ای و شرکت‌های خدمات شهری اجازه می‌دهد تا تعرفه‌های بالاتری را برای مصرف خانوارهای بیش از آستانه‌های معین وضع کنند.

در بحبوحه تحریم‌های بی‌سابقه غرب، روسیه تلاش‌های خود را برای تنظیم بازار ارزهای دیجیتال خود ادامه می‌دهد و فرصتی را برای استفاده از دارایی‌های کریپتو برای بازگرداندن دسترسی خود به منابع مالی جهانی می‌بیند. در حالی که بانک مرکزی آن مخالف سرسخت قانونی‌سازی فعالیت‌های مرتبط با رمزارز از جمله استخراج بوده است، وزارت دارایی تلاش‌هایی را برای تنظیم آنها تحت نظارت دقیق انجام داده است.

در ژانویه، رئیس جمهور ولادیمیر پوتین از دو طرف خواست تا اختلافات خود را حل کنند و مزیت های رقابتی روسیه را به عنوان مقصد استخراج بیت کوین برجسته کنند. درخواست‌ها در میان مقامات مسکو و مناطق غنی از انرژی روسیه برای به رسمیت شناختن معدن‌کاری به‌عنوان یک فعالیت کارآفرینی افزایش یافته است. این هفته وزارت نیرو تاکید کرد که خلاء قانونی در این بخش باید «هرچه زودتر» پر شود.

در ماه فوریه، دولت فدرال یک طرح نظارتی را بر اساس مفهوم وزارت دارایی تصویب کرد. اندکی پس از آن، پس از آنکه قانون «در مورد دارایی‌های مالی دیجیتال» که ژانویه گذشته اجرایی شد و تنها به برخی از جنبه‌های نظارتی پرداخت، لایحه جدیدی «در مورد ارز دیجیتال» را ارائه کرد که برای تنظیم جامع اقتصاد رمزنگاری طراحی شده بود.

برچسب ها در این داستان

استخراج آماتوری، ممنوعیت، بیت کوین، استخراج بیت کوین، رمزنگاری، استخراج رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، وزارت دارایی، استخراج خانگی، قانونی سازی، Minfin، وزارت دارایی، رسمی، ممنوعیت، مقررات، مقررات، روسیه، روسیه

آیا انتظار دارید روسیه به زودی استخراج کریپتو را به عنوان یک فعالیت اقتصادی قانونی و تنظیم کند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.