مقامات سابق وزارت خزانه داری هشدار وحشتناکی صادر کرد، بیل آکمن از “قطار” اقتصادی می ترسد، فرماندار ایالات متحده همچنان برترین دارنده بیت کوین باقی می ماند، و موارد دیگر — هفته مروری – اخبار هفتگی بیت کوین

هشدارها همچنان در بازار و اخبار مالی این هفته جاری است و مونیکا کراولی، دستیار سابق وزیر امور عمومی وزارت خزانه داری ایالات متحده، پیامدهای “فاجعه بار” را در صورت از دست دادن دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره جهانی نشان می دهد. در اخبار مرتبط، میلیاردر بیل آکمن هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده

کد خبر : 341636
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مقامات سابق وزارت خزانه داری هشدار وحشتناکی صادر کرد، بیل آکمن از “قطار” اقتصادی می ترسد، فرماندار ایالات متحده همچنان برترین دارنده بیت کوین باقی می ماند، و موارد دیگر — هفته مروری – اخبار هفتگی بیت کوین


هشدارها همچنان در بازار و اخبار مالی این هفته جاری است و مونیکا کراولی، دستیار سابق وزیر امور عمومی وزارت خزانه داری ایالات متحده، پیامدهای “فاجعه بار” را در صورت از دست دادن دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره جهانی نشان می دهد. در اخبار مرتبط، میلیاردر بیل آکمن هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده “به سمت خرابی قطار پیش می رود.” در همین حال، First Citizens Bank SVB را تصاحب کرده است و دولت ایالات متحده همچنان یکی از بزرگترین دارندگان بیت کوین با ذخیره ذخیره شده اش است. همه اینها و بیشتر، درست در زیر.

هشدار مقام سابق خزانه داری نسبت به

هشدار مقام سابق خزانه داری در مورد سقوط کامل اقتصادی در صورت از دست دادن دلار آمریکا در وضعیت ارز ذخیره جهانی

مونیکا کراولی، دستیار سابق وزیر امور عمومی در وزارت خزانه داری آمریکا نسبت به عواقب “فاجعه بار” در صورت از دست دادن دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره جهانی هشدار داد. او گفت: «این به معنای پایان دلار آمریکا خواهد بود.

ادامه مطلب

میلیاردر بیل آکمن در مورد بحران بانکی ایالات متحده:

میلیاردر بیل آکمن در مورد بحران بانکی ایالات متحده: “می ترسم به سمت یک قطار شکسته حرکت کنیم”

میلیاردر بیل آکمن هشدار داده است که اگر دولت اجازه دهد که بحران بانکی فعلی ادامه یابد، اقتصاد ایالات متحده “به سمت خرابی قطار پیش می رود”. او گفت: «اعتماد و اعتماد طی سال‌ها به دست می‌آید، اما می‌توان در چند روز از بین رفت. “امیدواریم که تنظیم کننده های ما این موضوع را به درستی دریافت کنند.”

ادامه مطلب

دولت ایالات متحده همچنان یک دارنده بیت کوین با ارزش ذخیره شده 5.6 میلیارد دلاری است

تا 25 مارس 2023، دولت ایالات متحده 205515 بیت کوین به ارزش 5.6 میلیارد دلار را در اختیار داشت که طبق آمار فعلی تقریباً 1.06٪ از عرضه در گردش است. حافظه پنهان بیت کوین نتیجه سه ردگیری است که در سال 2020 آغاز شد. داده های زنجیره ای گلاسنود نشان می دهد که در 9 مارس، حدود 9860 بیت کوین به ارزش تقریبی 269 میلیون دلار به یک آدرس Coinbase ارسال شد.

ادامه مطلب

First Citizens Bank بانک سیلیکون ولی را خریداری می کند که برای صندوق بیمه سپرده FDIC حدود 20 میلیارد دلار هزینه دارد.

طبق اعلام شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC)، بانک مشکل دار Silicon Valley Bank (SVB) توسط First Citizens Bank & Trust Company که در رالی، کارولینای شمالی مستقر است، خریداری شد. First Citizens تمام سپرده ها و وام ها را از SVB و همچنین 17 شعبه ای که SVB در سرتاسر ایالات متحده داشت، به دست آورد.

ادامه مطلب

فکر می کنید اقتصاد جهانی به کجا می رود؟ آیا هشدارهای سقوط بیش از حد، نادیده گرفته شده، نادرست یا درست روی پول است؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

Bitcoin.com

از سال 2015، Bitcoin.com یک رهبر جهانی در معرفی تازه واردان به کریپتو بوده است. با داشتن مطالب آموزشی در دسترس، اخبار به موقع و عینی، و محصولات خودسرپرست بصری، خرید، خرج کردن، تجارت، سرمایه گذاری، کسب درآمد و به روز ماندن در مورد ارزهای دیجیتال و آینده امور مالی را برای هر کسی آسان می کنیم.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.