مقامات تانزانیا شفافیت جهانی در مورد CBDC ها و دارایی های رمزنگاری شده می خواهند – مقررات بیت کوین نیوز

مقامات بخش مالی تانزانیا خواستار اجماع جهانی شفاف تر در مورد ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و دارایی های رمزنگاری شده اند. مقامات توافق کردند که هنوز بحث های بیشتری باید قبل از تصمیم گیری نهایی انجام شود. قابلیت همکاری CBDCها درست کمتر از یک سال پس از اینکه سامیا سولوهو حسن، رئیس جمهور تانزانیا

کد خبر : 191595
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
مقامات تانزانیا شفافیت جهانی در مورد CBDC ها و دارایی های رمزنگاری شده می خواهند – مقررات بیت کوین نیوز


مقامات بخش مالی تانزانیا خواستار اجماع جهانی شفاف تر در مورد ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و دارایی های رمزنگاری شده اند. مقامات توافق کردند که هنوز بحث های بیشتری باید قبل از تصمیم گیری نهایی انجام شود.

قابلیت همکاری CBDCها

درست کمتر از یک سال پس از اینکه سامیا سولوهو حسن، رئیس جمهور تانزانیا از روسای دارایی این کشور خواست برای ارزهای دیجیتال آماده شوند، مقامات بخش مالی این کشور اکنون خواستار موضع شفاف‌تر جهانی نسبت به ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و دارایی‌های رمزنگاری شده‌اند.

مقامات، وزیر دارایی و برنامه ریزی، Mwigulu Nchemba و رئیس بانک مرکزی، Florens Luoga، هر دو بر اساس گزارش ها توافق کرده اند که قبل از هر تصمیمی، بحث های بیشتری در مورد این دو موضوع مورد نیاز است.

بر اساس گزارشی که توسط The East African منتشر شده است، این دو مقام این موضوع را هنگام سخنرانی در یک اجلاس مجازی که توسط بانک تانزانیا (BOT) و صندوق بین‌المللی پول (IMF) برگزار شده بود، بیان کردند. بر اساس این گزارش، این اجلاس به طور ویژه برای کشورهای انگلیسی زبان در جنوب صحرای آفریقا تشکیل شده است.

گزارش شده است که این رویداد به دنبال ارائه بینش بیشتری به مقامات مالی کشورهای این منطقه در مورد مسائل مربوط به گنجاندن مالی، امنیت سایبری و همچنین قابلیت همکاری CBDCها بود. بر اساس این گزارش، احتمالاً رویداد مشابهی با هدف قرار دادن کشورهای فرانکوفون در اواخر سال برگزار خواهد شد.

مقررات سختگیرانه تر

در همین حال، Nchemba در گزارشی نقل شده است که میزان پیشرفت انجام شده توسط BOT را نشان می دهد. او گفت:

[The central bank is] آماده سازی نهایی یک پرونده تجاری برای [the] ایجاد یک CBDC در تانزانیا و ارزیابی دارایی های رمزنگاری پس از ثبت پیشرفت قابل توجه.

به نوبه خود، لوگا تکرار می‌کند که «دارایی‌های رمزنگاری به طور فزاینده‌ای رایج شده‌اند» و به دلیل پیامدهای آنها، «تحقیقاتی برای مداخلات از طریق مقررات سخت‌گیرانه‌تر وجود دارد».

بو لی، معاون مدیر عامل صندوق بین المللی پول، اصرار داشت که در حالی که انتظار می رود کشورها دلایل مختلفی برای پذیرش CBDC داشته باشند، وام دهنده جهانی نه انتشار CBDC را تشویق و نه منع خواهد کرد. با این حال، لی گفت که موسسه او همچنان به کشورهایی که تصمیم به صدور CBDC دارند، پشتیبانی فنی ارائه خواهد کرد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.