معکوس قدرت ندارد زیرا ریسک پذیری شکننده به نظر می رسد

[ad_1] اشتراک گذاری: AUD/USD با وجود داده‌های خوش‌بینانه فروش خرده‌فروشی استرالیا با موانعی در افزایش بازیابی خود به بالای 0.6750 مواجه است. استرالیا یک الگوی شمعدانی چکشی در نزدیکی حمایت مهم ترسیم شده در نزدیکی 0.6710 تشکیل داده است. حرکت عقب نشینی به EMA نزدیک به پنج دوره را نمی توان رد کرد.

کد خبر : 326520
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۰۸
معکوس قدرت ندارد زیرا ریسک پذیری شکننده به نظر می رسد

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • AUD/USD با وجود داده‌های خوش‌بینانه فروش خرده‌فروشی استرالیا با موانعی در افزایش بازیابی خود به بالای 0.6750 مواجه است.
  • استرالیا یک الگوی شمعدانی چکشی در نزدیکی حمایت مهم ترسیم شده در نزدیکی 0.6710 تشکیل داده است.
  • حرکت عقب نشینی به EMA نزدیک به پنج دوره را نمی توان رد کرد.

جفت AUD/USD در تلاش است تا بهبود خود را به بالای مقاومت 0.6750 در جلسه آسیایی بکشد. حرکت بازیابی در دارایی استرالیا از حمایت سطح گرد 0.6700 فاقد قدرت است زیرا روحیه ریسک کردن هنوز ناپدید نشده است. شاخص دلار آمریکا (DXY) پس از ایجاد یک بالشتک در حدود 104.30 تلاش کرده است تا بهبود یابد. با این حال، پس از یک حرکت نزولی عمودی و قبل از انتشار داده های PMI تولید ISM ایالات متحده، به طور گسترده ای پیش بینی می شود.

معاملات آتی S&P500 پس از ثبت بهبودی متوسط ​​در روز دوشنبه، سود بیشتری را به همراه داشت. بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در تلاش برای حفظ سود بالای 3.92 درصد است.

دلار استرالیا علیرغم انتشار داده‌های خوش‌بینانه فروش خرده‌فروشی ماهانه (ژانویه) نتوانست پیشنهادهای قابل توجهی پیدا کند. اداره آمار استرالیا داده های اقتصادی ماهانه را 1.9 درصد گزارش کرد که بالاتر از اجماع 1.5 درصدی بود. در ماه دسامبر، خرده فروشی 3.9 درصد کاهش یافت.

AUD/USD یک الگوی کندل استیک چکشی در نزدیکی حمایت مهم ترسیم شده از 29 دسامبر در 0.6710 تشکیل داده است. شکل گیری کندل چکش نشان دهنده ظهور خریداران پاسخگو است زیرا آنها دارایی را اکنون پس از یک نزول محض، یک “خرید ارزش” می دانند.

شایان ذکر است که دارایی به شدت از میانگین متحرک نمایی پنج دوره ای (EMA) در 0.6768 فاصله گرفته است. EMAهای بسیار کوتاه مدت معمولاً با یکدیگر چسبناک می مانند. یک مورد واگرایی منجر به برگشت قیمت ها به سمت EMA می شود. بنابراین، حرکت عقب نشینی را نمی توان رد کرد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) (14) به محدوده نزولی 20.00-40.00 سقوط کرده است که به نفع حرکت نزولی است.

در صورتی که دارایی استرالیا از پایین ترین سطح روز دوشنبه حول و حوش 0.6700 بشکند، روند صعودی دلار آمریکا دارایی را به سمت پایین ترین سطح 7 دسامبر در 0.6668 و به دنبال آن پایین ترین سطح 20 دسامبر در 0.6629 خواهد کشید.

در مقابل، شکست بالای 0.6842 بالاتر از 23 فوریه، دارایی را به سمت بالاترین قیمت 21 فوریه در 0.6920 سوق می دهد. شکست بالاتر از دومی ماژور را برای صعود بیشتر به سمت مقاومت روانی در 0.7000 قرار می دهد.

نمودار روزانه AUD/USD

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.