معاون وزیر دیجیتال اوکراین “روایت FTX-Democrats” را رد کرد – اخبار بیت کوین را مبادله می کند

ادعاهایی مبنی بر اینکه اوکراین کمک نظامی به صرافی ارز دیجیتال FTX ورشکسته سرمایه گذاری کرده است توسط نماینده دولت اوکراین رد شده است. گمانه زنی های منتشر شده در رسانه های اجتماعی حاکی از آن است که چنین سرمایه هایی از طریق کمک های مالی FTX برای حزب دموکرات به ایالات متحده باز می

کد خبر : 281502
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
معاون وزیر دیجیتال اوکراین “روایت FTX-Democrats” را رد کرد – اخبار بیت کوین را مبادله می کند


ادعاهایی مبنی بر اینکه اوکراین کمک نظامی به صرافی ارز دیجیتال FTX ورشکسته سرمایه گذاری کرده است توسط نماینده دولت اوکراین رد شده است. گمانه زنی های منتشر شده در رسانه های اجتماعی حاکی از آن است که چنین سرمایه هایی از طریق کمک های مالی FTX برای حزب دموکرات به ایالات متحده باز می گردد.

مقام کیف این ادعا را بیهوده توصیف کرد که سرمایه‌گذاری اوکراین در دموکرات‌ها با بودجه FTX

الکساندر (الکس) بورنیاکوف، معاون وزیر تحول دیجیتال اوکراین، ادعاهایی مبنی بر اینکه پول ارسال شده برای حمایت از کشور جنگ زده او در FTX، یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال که در حال حاضر در مراحل ورشکستگی است، سرمایه گذاری شده است، رد کرده است.

این شایعات هفته گذشته در رسانه های اجتماعی پخش شد و برخی از نظر دهندگان سرمایه گذاری ادعایی در FTX را به کمک های مالی که توسط پلت فرم معامله سکه مشکل دار به حزب دموکرات در ایالات متحده انجام شده بود، مرتبط می کردند.

از زمان آغاز تهاجم نظامی روسیه در اواخر فوریه، دولت اوکراین و سازمان‌های داوطلب به شدت به کمک‌های خارجی برای تأمین بودجه دفاعی و تلاش‌های بشردوستانه خود متکی بوده‌اند. میلیون‌ها دلار از طریق کمک‌های ارز دیجیتال جمع‌آوری شده است.

یک پورتال اختصاصی به نام Aid For Ukraine در ماه مارس برای جمع آوری وجوه دیجیتال راه اندازی شد. بر اساس وب سایت و حساب توییتر آن، بیش از 60 میلیون دلار، رقمی که در ماه می اعلام شد، در ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیش از 600 بیت کوین، 10000 ETH و 15 میلیون USDT دریافت شده است. موجودی فعلی آدرس BTC ارائه شده توسط این ابتکار کمی بیش از 0.08 BTC است.

این بنیاد سه شریک اصلی کریپتو داشت: ارائه‌دهنده خدمات سهامداری Everstake، FTX، و صرافی ارزهای دیجیتال اوکراین Kuna. بورنیاکوف در توییتی که روز دوشنبه منتشر شد، توضیح داد که FTX برای تبدیل دارایی های دیجیتال اهدایی به ارز فیات استفاده شده است. او همچنین گفت: “کل روایت … مزخرف است.”

آخرین گزارش کمک برای اوکراین در مورد نحوه خرج کردن این پول که در ماه ژوئیه منتشر شد، نشان می‌دهد که بخش بزرگی از ارز دیجیتال افزایش‌یافته برای خرید تجهیزات نظامی، از جمله دوربین‌های تفنگ و تصاویر حرارتی، کیت‌های ارتباط رادیویی، جلیقه‌های زرهی و کلاه ایمنی و غیره استفاده شده است. جیره لباس و مزرعه و همچنین سوخت. یک کمپین جهانی ضد جنگ رسانه ای با بیش از 5 میلیون دلار سرمایه گذاری شده است.

مطالعات انجام‌شده توسط شرکت‌های تحلیل بلاک چین Chainalysis و TRM Labs نشان داد که گروه‌های طرفدار روسیه نیز کمک‌های مالی را از طریق صرافی‌های کریپتو می‌پذیرند و موفق به جمع‌آوری میلیون‌ها دلار در سکه‌های دیجیتالی مورد استفاده برای حمایت از طرف روسی در درگیری نظامی شده‌اند.

برچسب ها در این داستان

اتهامات، ورشکستگی، ادعاها، درگیری، رمزنگاری، کمک های مالی رمزنگاری، صرافی رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، رمزارز، حزب دموکراتیک، دموکرات ها، کمک های مالی، تهاجم، سرمایه گذاری، روسیه، روسیه، اوکراین، اوکراین، جنگ

نظر شما در مورد سرمایه گذاری ادعایی اوکراین در صرافی کریپتو FTX چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Alex Bornyakov. منبع: توییتر، @abornyakov

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.