معامله گران XAU به NFP های پس از جکسون هول ، حمله کابل چشم دوخته اند

[ad_1] پیش بینی قیمت طلا: خنثی طلا پس از آنکه پاول هیچ سیگنال مخروطی واضحی ارائه نکرد ، تا آخر هفته افزایش می یابد XAU/USD به دنبال گزارش NFP هفته آینده برای رویداد خطر بعدی است خطرات ژئوپلیتیک و روندهای ریسک وسیع تر برای افزایش قیمت تا آن زمان قیمت طلا پس از آنکه جروم

کد خبر : 97259
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۰۰
معامله گران XAU به NFP های پس از جکسون هول ، حمله کابل چشم دوخته اند

[ad_1]

نمودار XAUUSD

پیش بینی قیمت طلا: خنثی

  • طلا پس از آنکه پاول هیچ سیگنال مخروطی واضحی ارائه نکرد ، تا آخر هفته افزایش می یابد
  • XAU/USD به دنبال گزارش NFP هفته آینده برای رویداد خطر بعدی است
  • خطرات ژئوپلیتیک و روندهای ریسک وسیع تر برای افزایش قیمت تا آن زمان

قیمت طلا پس از آنکه جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو نتوانست زمان بندی مشخصی را برای کاهش ترازنامه نشان دهد ، تا آخر هفته افزایش یافت. برخی انتظار داشتند که آقای پاول تاریخی را برای شروع کاهش هفته ای بانک مرکزی از دارایی های بانک مرکزی تعیین کند ، اقدامی که به طور گسترده ای پیش بینی افزایش نرخ است. اگرچه ، افزایش نرخ بستگی به پیشرفت مداوم در جهت اهداف اشتغال فدرال رزرو دارد.

این سیگنال در حال حاضر به احتمال زیاد در جلسه FOMC سپتامبر خواهد آمد. بازارها ، همراه با افزایش گروهی از اعضای فدرال رزرو ، خواهان تغییر سیاست پولی در سیاست های پولی هستند. روبرت کاپلان ، یکی از اعضای برجسته فدرال رزرو – اگرچه رای دهنده FOMC نیست – مطمئن است که سیگنال مخروطی سپتامبر مناسب است. رئیس فدرال رزرو دالاس گفت: “هنگامی که به جلسه سپتامبر می رسیم ، به ما اطلاع داده می شود که برنامه ای برای تعدیل خریدها اعلام کنیم …”

به نظر می رسد بانک مرکزی محتاط است و در حال حرکت برای کاهش خریدهای دارایی هفتگی است. این هدف به احتمال زیاد برای جلوگیری از خشم شدید ، که در سال 2013 رخ داد ، زمانی که یک حرکت ناگهانی برای بازگرداندن خرید و فروش معامله گران را غافلگیر کرد و شوک بی ثباتی را در بازارها ایجاد کرد. طلا در خشونت های نزولی سقوط کرد زیرا افزایش بازدهی خزانه داری و دلار آمریکا جذابیت فلز زرد را از بین برد. این رویکرد به احتمال زیاد طلا را به سمت پایین نگه می دارد ، اگرچه محیط سیاست پولی تنگتر هنوز برای ابزارهای غیر دارایی ضعیف است.

عوامل ژئوپلیتیک

این افزایش قیمت در اواخر هفته افزایش قیمت را نسبت به اوایل هفته افزایش داد ، زمانی که یک شوک ژئوپلیتیک باعث افزایش جذابیت فلز زرد در پناهگاه امن شد. در حمله تروریستی روز پنجشنبه در کابل دهها نفر کشته و دهها نفر دیگر زخمی شدند که 13 نفر از آنها از نیروهای آمریکایی بودند.

با ادامه عملیات گسترده حمل و نقل هوایی چند ملیتی به رهبری ایالات متحده ، ممکن است بازارها در حاشیه باقی بمانند. مقامات دفاعی آمریکا هشدار داده اند که احتمالاً یک حمله پیچیده دیگر نیز وجود دارد. اگر یکی اتفاق بیفتد ، به ویژه یک حادثه تلفات جمعی ، ممکن است یکبار دیگر طلا را تقویت کند.

NFP در تمرکز معامله گران طلا است

فدرال رزرو به صراحت اعلام کرده است که پیشرفت در بازار کار برای بانک مرکزی کلیدی است تا بتواند سیاست های تنگاتنگی را پیش ببرد. با این اوصاف ، گزارش حقوق و دستمزد غیر مزرعه ای ماه آگوست (NFP) احتمالاً محرک بعدی رویداد بزرگ طلا خواهد بود. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ ، تحلیلگران انتظار دارند که این رقم از 750 هزار سیم عبور کند و نرخ بیکاری از 5.4 درصد به 5.2 درصد کاهش یابد.

گزارش بهتر از آنچه انتظار می رفت احتمالاً باعث تقویت و کاهش شرط خواهد شد. این ممکن است باعث افزایش دلار آمریکا در کنار بازده خزانه شود ، که در برابر قیمت طلا کار می کند. از طرف دیگر ، گزارش ضعیف تر می تواند به طلا اجازه دهد صعود بیشتری را ثبت کند. در این میان ، قیمت طلا ممکن است وابسته به جاذبه امن آن باشد ، که تمرکز میانی را بر خطرات ژئوپلیتیک و روندهای گسترده تر ریسک قرار می دهد.

طلا در برابر دلار آمریکا ، وست واتر

— نوشته توماس وست واتر ، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس توماس، از بخش نظرات زیر یا FxWestwaterدر توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.