معامله سریع ماسک برای توییتر نقاط ضعف را برجسته می کند

[ad_1] هنگامی که توییتر نتایج مالی سه ماهه را در روز پنجشنبه گزارش می دهد، تحلیلگران انتظار دارند رشد کاربران از آنچه که برای رسیدن به اهداف رشد تهاجمی سال 2023 نیاز دارند، که جک دورسی، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی توییتر به وال استریت وعده داده بود، عقب باشد. بر اساس داده های

کد خبر : 199250
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۰۸
معامله سریع ماسک برای توییتر نقاط ضعف را برجسته می کند

[ad_1]

هنگامی که توییتر نتایج مالی سه ماهه را در روز پنجشنبه گزارش می دهد، تحلیلگران انتظار دارند رشد کاربران از آنچه که برای رسیدن به اهداف رشد تهاجمی سال 2023 نیاز دارند، که جک دورسی، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی توییتر به وال استریت وعده داده بود، عقب باشد. بر اساس داده های Refinitiv، انتظار می رود توییتر این هدف را از دست بدهد و تا پایان سال از مسیر خارج شود.

دو هفته قبل از اعلام قرارداد، مایکل ناتانسون، تحلیلگر فناوری و رسانه‌ای تاثیرگذار در MoffettNathanson، به سهامداران توصیه کرد که «پول را بگیرند و فرار کنند».

هیئت مدیره توییتر نیز به همین نتیجه رسید. به گفته منابع آشنا با مذاکرات هیئت مدیره، مدیران به توانایی مدیرعامل جدید پاراگ آگراوال برای ارائه بازدهی بالاتر از آنچه ماسک ارائه کرده بود، اعتماد نداشتند و راه را برای تصمیم به فروش تنها چهار روز پس از جزئیات مالی مدیرعامل تسلا باز کرد.

رایان جاکوب، مدیر ارشد سرمایه گذاری در Jacob Asset Management که دارای سهام 7.7 میلیون دلاری در توییتر است، گفت: واگذاری نقش مدیر عامل به یک رهبر آزمایش نشده، آگراوال، پنج ماه پیش خطرات بیشتری را برای توییتر ایجاد کرد.

جیکوب گفت: «آنها اهداف تهاجمی دارند، و شک و تردید زیادی وجود دارد که می توانند به این اعداد ضربه بزنند. “مدیرعامل سابقه ای ندارد.”

هشت کارمند فعلی و سابق توییتر، از جمله مدیران و کارمندان، به رویترز مسائل طولانی مدتی از ناکارآمدی داخلی، بلاتکلیفی و عدم پاسخگویی را توصیف کردند که از نظر یکی از کارمندان فعلی، با فشار برای ارائه نتایج وعده داده شده تشدید شد. .

پس از اعلام خصوصی بودن قرارداد در روز دوشنبه، دورسی از ماسک و آگراوال در یک رشته توییتی تشکر کرد که “شرکت را از یک وضعیت غیرممکن خارج کردند” و او آن را “مالکیت وال استریت و مدل تبلیغاتی” مقصر دانست.

توییتر از اظهار نظر خودداری کرد. تسلا و ماسک بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

سازماندهی مجدد دیگر

کارمندان بار دیگر برای تغییرات بیشتر تحت نظر ماسک آماده می شوند.

کارمندان فعلی و سابق به رویترز گفتند که تاریخچه تغییرات اجرایی توییتر از زمان تأسیس آن در سال 2006، تعهد این شرکت را به برنامه‌های بلندمدت دشوار کرده است و اغلب پروژه‌ها را درست زمانی که به ثمر می‌رسند معلق می‌کند. آخرین سازماندهی مجدد عمده آن در دسامبر تحت مدیریت مدیرعامل جدید بود.

در سال 2016 به ورزش، سرگرمی و اخبار زنده فشار بیاورید تا از قدرت توییتر به عنوان یک پلتفرم هم‌زمان استفاده کنید. توییتر برای پخش بازی‌ها قراردادهای پرمخاطب با شرکای مانند NFL امضا کرده بود و این ویژگی را به طور گسترده تبلیغ می‌کرد.

دورسی به مدیران دیگر در Digital Content NewFronts در نیویورک پیوست تا خط تولید این سرویس را برای تبلیغ کنندگان تبلیغ کند.

یک مدیر اجرایی سابق و کارمند فعلی به رویترز گفت، سازمان‌دهی مجدد در سال 2018 توییتر را به 10 رهبر تقسیم کرد که بر جنبه‌های کسب‌وکار مانند فناوری، محصول و درآمد نظارت می‌کردند، که مسئولیت پروژه‌هایی مانند ویدیوی زنده را گسترش می‌داد.

آنها گفتند که بدون مالک مشخص در فضای رقابتی فزاینده، و با جلسات استماع در واشنگتن دی سی، قوانین جدید حفظ حریم خصوصی در اروپا و فشارهای مالی برای جلب توجه مدیران، ویدیوی زنده از بین رفت.

چهار منبع گفتند که فقدان هماهنگی در بالا به این معنی است که مدیران ارشد اغلب برنامه های خود را بدون همکاری با یکدیگر دنبال می کنند.

این منابع گفتند که این مشکل به ویژه در میان مدیران مسئول محصول، مهندسی، فناوری و درآمد حاد بود که در داخل به عنوان تیم “تجربه” شناخته می‌شوند. یکی از کارمندان فعلی گفت که پس از ورود الیوت، فشار برای دستیابی به اهداف رشد 2023 این مسائل را تشدید کرد و محیط را به “آزمایش فشار” تشبیه کرد.

Fleets، محصول کپی اسنپ چت کوتاه مدت توییتر، یک نمونه بود.

این ویژگی که در اواخر سال 2020 راه‌اندازی شد و توسط آگراوال و مدیر محصول کیوان بیک‌پور حمایت می‌شد، توسط کاربران توییتر به عنوان تلاشی دیرهنگام برای پرش به گروه پیام‌های ناپدید شده مورد تمسخر قرار گرفت.

دو نفر از آشنایان به پروژه گفتند که این شرکت صدها مهندس را برای کار بر روی ساخت ناوگان گماشت، اما آگراوال و بیک پور نتوانستند با همتایان مسئول درآمد همکاری کنند و این ویژگی را بدون برنامه ریزی برای گنجاندن فضای تبلیغاتی راه اندازی کردند.

یکی از مدیران سابق گفت: صادقانه بگویم این یک آشفتگی واقعی بود. “این معمولی بود “هی، فقط آن را بیرون بکش، بعداً آن را تغییر خواهیم داد.”

توییتر Fleets را هشت ماه پس از راه‌اندازی و تنها یک ماه پس از معرفی یک تبلیغ محدود برای این ویژگی کنار گذاشت.

مدیریت دست آف

چهار مدیر سابق توییتر به رویترز گفتند که اگر دورسی آن تیم ها را به حساب می آورد، ممکن است عدم تطابق محصول و درآمد کمتر بوده باشد، اما رئیس اجرایی فلسفه مدیریتی را پذیرفت که باعث شد او از تصمیم گیری های خاص خودداری کند.

یکی از این مدیران سابق گفت که رویکرد دورسی از باب ایگر، مدیرعامل سابق دیزنی الهام گرفته شده است، که به استخدام مدیران قوی و تشویق آنها به ریسک کردن مشهور بود.

مدیر اجرایی سابق گفت: “یکی از انتقاداتی که در مورد جک وجود دارد این است که گاهی اوقات او برای تصمیم گیری زمان زیادی می برد، او تمایلی به وارد کردن خود در تصمیم گیری نداشت.” جک خود را درگیر شدن در یک تساوی شکست به عنوان یک شکست رهبری می داند، زیرا به این معنی است که تیم مدیریت خودش آن را حل نکرده است.

برخی تحت این استقلال پیشرفت کردند، به ویژه توسعه دهندگانی که انگیزه اختراع چیزهای جدید را داشتند. اما دیگران گفتند که این شرکت را کنار گذاشته است.

یکی از کارمندان فعلی گفت: «همه قبول دارند که برای تصمیم‌گیری در سطوح مدیریتی به پاسخگویی بهتری نیاز داریم».

روز دوشنبه، ساعاتی پس از اعلام خرید، کارمندان در یک جلسه سراسری شرکت از “اخلاق مشکوک” ماسک شکایت کردند و از خود پرسیدند که چه اتفاقی برای کار توییتر برای محدود کردن سخنان نفرت‌انگیز بر روی پلتفرمش خواهد افتاد. در پاسخ به این سوال که آیا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که به دلیل خطر تحریک خشونت به طور دائم از توییتر محروم شده بود، بازخواهد گشت، مدیران اعتراف کردند که در تاریکی آینده این شرکت هستند.

آنچه واضح است این است که توییتر به زودی رهبر جدیدی خواهد داشت که نظرات قوی در مورد اینکه با توییتر چه باید بکند، هر چه که باشد، خواهد داشت.

(گزارش توسط کیتی پل در پالو آلتو، داون چمیلوسکی در لس آنجلس و شیلا دانگ در دالاس؛ ویرایش توسط کنت لی و لیزا شوماکر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.