معاملات فارکس در انتشار اخبار

[ad_1] تجارت انتشار اخبار فارکس rمقدار فوق العاده ای از خونسردی ، آمادگی و یک استراتژی مشخص دارد. بدون این ویژگی ها ، معامله گران به راحتی می توانند درگیر تمام هیجانات بازار سریع به ضرر خود شوند. این مقاله استراتژی های مفیدی در مورد چگونگی تجارت اخبار فارکس در طول انتشار یک خبر مهم

کد خبر : 91427
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
معاملات فارکس در انتشار اخبار

[ad_1]

معامله گر با مشاهده نمودارهای فارکس

تجارت انتشار اخبار فارکس rمقدار فوق العاده ای از خونسردی ، آمادگی و یک استراتژی مشخص دارد. بدون این ویژگی ها ، معامله گران به راحتی می توانند درگیر تمام هیجانات بازار سریع به ضرر خود شوند. این مقاله استراتژی های مفیدی در مورد چگونگی تجارت اخبار فارکس در طول انتشار یک خبر مهم ارائه می دهد.

دیگر مقالات این مجموعه:

استراتژی های تجارت فارکس نیوز

t وجود داردوای استراتژی های رایج برای معاملات فارکس در بیانیه خبری:

  1. استراتژی اولیه Spike Fade
  2. استراتژی News Straddle

هر یک بسته به محیط بازار مشاهده شده در زمان انتشار و نحوه برخورد بهتر با آن بازار خاص ، یک برنامه قوی برای دنبال کردن معامله گران ارائه می دهد.

قبل از مطالعه بیشتر ، ضروری است که در مبانی تجارت خبری تسلط کافی داشته باشید. اگر تازه وارد معاملات شده اید یا به سادگی نیاز به تازه سازی دارید ، به ما مراجعه کنید معرفی نحوه تجارت اخبار فارکسبه

1. استراتژی اولیه سنبله محو شدن

به نظر می رسد این استراتژی با محو شدن حرکت اولیه ، از واکنش بیش از حد در بازار در کوتاه مدت استفاده کند. این استراتژی برای معامله گران معکوس ، اسکالپر و معامله گران روزانه به دلیل قیمت سریع و نامنظم که اغلب پس از انتشار یک خبر مهم مناسب است ، مناسب است.

واکنش های بیش از حد و معکوس های بعدی به طور منظم در آن مشاهده می شود بازار فارکس همانطور که موسسات بزرگ بر افزایش نوسانات حرکت اولیه می افزایندبه این بازار به طور کلی ، غالبا سنبلهs بعنوان یک واکنش بیش از حد و متعاقباً قیمت را به سطح قبل از انتشار برمی گرداند.

به محض آرام شدن بازار و گسترش می یابد بازگشت به حالت عادی ، معکوس شدن اغلب شتاب می گیرد و علائم اولیه یک پدیده جدید بالقوه را نشان می دهد روندبه

کمبود مربوط به این استراتژی این است که جهش اولیه ممکن است شروع یک حرکت طولانی مدت در جهت جهش اولیه باشد. این امر اهمیت استفاده از توقف های مشخص را برای محدود کردن خطرات منفی و خروج سریع شما از یک تجارت بد نشان می دهد.

نحوه پیاده سازی iاستراتژی محو شدن سنبله nitial:

  1. جفت ارز مربوطه را انتخاب کنید: اطمینان حاصل کنید که رویداد مهم خبری با جفت ارز مورد نظر برای معامله مطابقت دارد ، یعنی حقوق و دستمزد غیر مزرعه تأثیر خواهد گذاشت دلار آمریکا صلیب ها
  2. به نمودار پنج دقیقه ای بروید: پس از انتخاب بازار مورد نظر ، درست قبل از انتشار خبر ، به نمودار 5 دقیقه ای بروید.
  3. بسته شدن اولین شمع پنج دقیقه ای را مشاهده کنید: شمع اول پنج دقیقه ای معمولاً بسیار بزرگ است. هنگامی که قیمت به بالا یا پایین می رسد ، با معامله در جهت مخالف حرکت را کم رنگ کنید.
  4. توقف ها و محدودیت ها: برای یک معامله کوتاه ، می توانید 15 پیپ بالاتر از بالاترین یا برای یک معامله طولانی 15 پیپ زیر پایین قرار دهید. اهداف را می توان در دو یا سه برابر فاصله توقف تنظیم کرد.

استراتژی محو شدن اولیه جهش در معاملات اخبار فارکس

2. استراتژی News Straddle

استراتژی اخبار برای معامله گران که انتظار دارند نوسانات عظیمی داشته باشند اما از جهت آن مطمئن نیستند ، مناسب است. این استراتژی نام خود را از یک استراتژی متداول معمولی در دنیای معاملات آپشن گرفته است ، زیرا از همان استراتژی اصلی استفاده می کند – برای افزایش نوسانات در زمانی که جهت نامشخص است.

مضرات سطوح رویکرد خبری در سطوح مختلف چه زمانی حمایت یا مقاومت در برابر شکستگی قیمت تنها برای معکوس شدن به زودی پس از آن. به طور مشابه ، قیمت می تواند سفارش ورودی را تحریک کند و فقط به سمت هدف شما حرکت کند تا معکوس شود تا زمانی که توقف آن وارد شود.

این استراتژی را می توان با استفاده از مراحل زیر پیاده سازی کرد:

  1. محدوده ای با پشتیبانی و مقاومت ایجاد کنید.
  2. دو دستور برای باز کردن تنظیم کنید: تنظیم دستور کار/ دستور ورود باز کردن a طولانی در صورت شکستن قیمت بالاتر از مقاومت و ادامه آن ، معامله کنید کوتاه اگر قیمت زیر حمایت معامله شود
  3. پس از تأیید جهت ، سفارش باقی مانده را حذف کنید: بازار پتانسیل شکستن محدوده را دارد و به محض این که این اتفاق بیفتد ، یک سفارش ورود ایجاد می شود و تجارت باز می شود. بلافاصله دستور ورود را که فعال نشده بود حذف کنید.
  4. توقف و محدودیت: می توان یک توقف تنگ را در محدوده پایین اخیر هنگام حرکت طولانی و در اواخر زمان کوتاه انجام داد. محدودیت ها را می توان در راستای مثبت قرار داد نسبت ریسک به پاداشبه

استراتژی معاملات خبری Straddle

تجارت اخبار در حین انتشار: نتیجه گیری

معاملات اخبار فارکس در بیانیه خبری این پتانسیل را دارد که معامله گران را با افزایش نوسانات در یک بازه زمانی کوتاه تحت فشار قرار دهد. با این حال ، از طریق اتخاذ یک استراتژی جامع ، معامله گران می توانند با اطمینان بیشتری به این دوره های ناپایدار نزدیک شوند و با استفاده از توقف های تضمین شده (در صورت وجود) ، ریسک بازار فراری را کاهش دهند.

نگاهی به آنچه تحلیلگران داخلی ما پیش بینی کرده اند برترین فرصت های معاملاتی برای سال.

Trading Forex News سوالات متداول را منتشر می کند

چگونه می توانم بگویم بازار پس از انتشار در چه جهتی معامله می شود؟

پیش بینی انتشار اخبار اقتصادی یک چیز است ، پیش بینی واکنش معامله گران به انتشار اخبار بسیار دشوار است. هنگامی که برآوردها غیرمنتظره هستند یا کمابیش شبیه تعداد ثبت شده قبلی هستند ، بازار تمایل دارد این اطلاعات را هضم کند و در زمان منتهی به انتشار منعکس می شود. با این حال ، هیچ تضمینی وجود ندارد که جهت/روند بازار حفظ شود حتی اگر اخبار دقیقاً همانطور که برآورد شده بود منتشر شود. این به این دلیل است که شرکت کنندگان مختلف بازار می توانند نتایج متفاوتی را که بر معاملات آنها تأثیر می گذارد ، به دست آورند.

ممکن است شخصی داده هایی را که مطابق انتظارات چاپ می شود چیز بدی در نظر بگیرد و شخص دیگری آن را به عنوان یک چیز خوب در نظر بگیرد. نکته اصلی این است که معامله گران باید یک استراتژی با پارامترهای ریسک از پیش تعیین شده داشته باشند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.