معاملات آتی با انتشار سه ماهه قوی نایک و افزایش داده های مربوط به اعتماد مصرف کننده افزایش می یابد

[ad_1] FedEx Corp که در ماه سپتامبر با انجام پیش‌بینی‌های مالی باعث فروش بازار شد، پس از اینکه شرکت تحویل اعلام کرد یک میلیارد دلار دیگر از هزینه‌ها را کاهش خواهد داد، 4.7 درصد رشد کرد. استوارت کول، اقتصاددان کلان در Equiti Capital گفت: «دیروز خبرهای بهتری از شرکت‌هایی مانند نایک داشتیم که نشان می‌داد

کد خبر : 296139
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
معاملات آتی با انتشار سه ماهه قوی نایک و افزایش داده های مربوط به اعتماد مصرف کننده افزایش می یابد

[ad_1]

FedEx Corp که در ماه سپتامبر با انجام پیش‌بینی‌های مالی باعث فروش بازار شد، پس از اینکه شرکت تحویل اعلام کرد یک میلیارد دلار دیگر از هزینه‌ها را کاهش خواهد داد، 4.7 درصد رشد کرد.

استوارت کول، اقتصاددان کلان در Equiti Capital گفت: «دیروز خبرهای بهتری از شرکت‌هایی مانند نایک داشتیم که نشان می‌داد احساسات و هزینه‌های مصرف‌کننده متوقف شده است.

با توجه به این که ارزش سهام بسیار پایین است و در سال جاری متضرر شده‌اند، فکر می‌کنم سرمایه‌گذاران به‌طور فزاینده‌ای مایلند تا به هر روزنه‌های امیدی بپرند که بدترین اتفاق ممکن است در حال حاضر پشت سر ما باشد.»

شاخص‌های اصلی وال استریت در روز سه‌شنبه پس از زیان‌های اولیه با افزایش بازدهی خزانه‌داری پس از تغییر سیاست پولی غیرمنتظره بانک مرکزی ژاپن، اندکی افزایش یافت.

با وجود نشانه‌هایی از کاهش تورم، نگرانی‌ها در مورد برنامه بانک مرکزی آمریکا برای ادامه افزایش نرخ‌های بهره، از جلسه سیاست‌گذاری آن در هفته گذشته، به شدت بر سهام تاثیر گذاشته است.

انتظار می‌رود که نظرسنجی اعتماد مصرف‌کننده در دسامبر که در ساعت 10 صبح به وقت شرقی برگزار می‌شود، بهبود حاشیه‌ای را در شرایط کسب‌وکار در 101.0 از 100.2 یک ماه پیش نشان دهد، در حالی که انتظار می‌رود فروش خانه‌های موجود در نوامبر 5.4 درصد کاهش یابد که کمتر از کاهش 5.9 درصدی یک ماه پیش است.

سایر اطلاعات مورد انتظار در طول هفته در مورد تورم اصلی و بازار کار احتمالاً روند افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در آینده را تعیین خواهد کرد.

در ساعت 6:10 صبح به وقت ET، Dow e-minis 233 واحد یا 0.7 درصد، S&P 500 e-minis 20 واحد یا 0.52 درصد و Nasdaq 100 e-minis 47 واحد یا 0.42 درصد افزایش داشتند.

سهام تسلا پس از سقوط به پایین‌ترین سطح دو سال اخیر در جلسه قبل، 1.9 درصد افزایش یافت. ایلان ماسک میلیاردر اعلام کرد به محض اینکه جایگزینی پیدا کند از سمت مدیرعاملی توییتر کناره گیری خواهد کرد.

انتظار می رود حجم بازار در این هفته قبل از تعطیلات کریسمس و سال نو کاهش یابد.

(گزارش شوبهام باترا و امروتا خندکار در بنگالورو؛ ویرایش توسط شوناک داسگوپتا)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.