مطالعه Google Trends نشان می‌دهد SHIB محبوب‌ترین رمزارز در بریتانیا است – Bitcoin News

22 روز پیش، Bitcoin.com News در مورد یک مطالعه روند Coin Insider نوشت که داده های Google Trends در ایالات متحده را بررسی می کرد. بر اساس این گزارش، دوج کوین بیشترین ارز دیجیتال گوگل بوده است. مطالعه دیگری – منتشر شده توسط askgamblers.com – داده های مشابهی را پوشش داده است، اما بر جستجوهای

کد خبر : 199296
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۰۰
مطالعه Google Trends نشان می‌دهد SHIB محبوب‌ترین رمزارز در بریتانیا است – Bitcoin News


22 روز پیش، Bitcoin.com News در مورد یک مطالعه روند Coin Insider نوشت که داده های Google Trends در ایالات متحده را بررسی می کرد. بر اساس این گزارش، دوج کوین بیشترین ارز دیجیتال گوگل بوده است. مطالعه دیگری – منتشر شده توسط askgamblers.com – داده های مشابهی را پوشش داده است، اما بر جستجوهای گوگل در بریتانیا و اروپا متمرکز شده است. بر اساس این گزارش، در حالی که بیت کوین محبوب ترین دارایی رمزنگاری در اروپا است، مطالعه روندها نشان می دهد که توکن meme shiba inu در بریتانیا محبوب ترین است.

مطالعه Trends محبوب ترین دارایی های رمزنگاری شده در اروپا، انگلستان را برجسته می کند – بیت کوین در اروپا حکومت می کند، در حالی که شیبا اینو بریتانیا را می گیرد

این هفته گزارشی از Bitcoin.com ارسال شد askgamblers.com که داده‌های Google Trends (GT) را در سال گذشته تجزیه و تحلیل می‌کند تا دریابد که محبوب‌ترین دارایی‌های رمزنگاری در بریتانیا و اروپا کدامند. بر اساس یافته‌ها، بیت‌کوین (BTC) محبوب‌ترین ارز دیجیتال در اروپا است زیرا بیشترین جستجوی ارز دیجیتال را در 21 کشور دنیا داشته است. بیت کوین در مطالعه askgamblers.com از رقبا پیشی گرفت، زیرا دارایی رمزنگاری پیشرو در کشورهایی مانند آلمان، فنلاند، نروژ، لهستان، رومانی و بلژیک حاکم است.

مطالعه Google Trends نشان می دهد SHIB محبوب ترین رمزنگاری در بریتانیا است
نقشه Askgamblers.com از بیشترین ارزهای رمزنگاری شده گوگل در هر کشور اروپایی.

بر اساس جستجوهای گردآوری شده این محقق در گوگل، در حالی که بیت کوین (BTC) برترین ارز دیجیتال در سراسر اروپا بود، شیبا اینو (SHIB) محبوب ترین ارز دیجیتال در بریتانیا است. توکن میم SHIB طی 12 ماه گذشته افزایش قابل توجهی در محبوبیت داشته است. یافته های این مطالعه نشان می دهد که SHIB در شش کشور مختلف و بریتانیا فرماندهی می کند. در واقع، SHIB در روسیه، فرانسه، اسپانیا، اوکراین، ایتالیا، مجارستان و سوئیس از نظر جستجوهای GT بسیار بزرگ است.

علاوه بر این، اتریوم (ETH) سومین مورد محبوبیت در این مطالعه بود که مورد توجه سوئد، چک، لتونی و اسلوونی قرار گرفت. سپس کاردانو (ADA) جایگاه چهارم را از نظر داده های جستجوی GT داشت، زیرا آندورا، هلند و بلغارستان علاقه زیادی به ADA نشان دادند. از آنجایی که dogecoin (DOGE) در ایالات متحده محبوب‌ترین است، پنجمین در اروپا است زیرا رمزارز میم در آلبانی و یونان محبوبیت دارد.

یکی از سخنگویان askgamblers.com به دفتر خبری Bitcoin.com گفت: «با 38 میلیون کاربر رمزنگاری در اروپا و هزاران ارز دیجیتال در بازار برای انتخاب، دیدن اینکه کدام یک از مردم بیشتر علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستند، جذاب است. اگرچه بیت کوین به طور کلی محبوب ترین است، اما علاقه به شیبا اینو در کشورهای بزرگی مانند روسیه و بریتانیا از بیت کوین پیشی گرفته است.

در مطالعه تحقیقاتی ایالات متحده که توسط Coin Insider منتشر شد، shiba inu (SHIB) تنها هفت ایالت را در سراسر کشور تصرف کرد. Dogecoin در آن مطالعه به عنوان رهبر شناخته شد زیرا DOGE از نظر جستجوهای GT در 23 ایالت ایالات متحده محبوب ترین بود. محبوبیت SHIB در ایالات متحده، طبق داده های آن گزارش خاص، چهارمین رمزارز محبوب ترین در این کشور بود.

برچسب ها در این داستان

ada، آندورا، AskGamblers، Askgamblers.com، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، بلغارستان، کاردانو، مطالعه کوین اینسایدر، چک، دوج، dogecoin، اتریوم، اروپا، کشورهای اروپایی، فرانسه، روندهای گوگل، جستجوهای گوگل، معیارهای GT، GT جستجوها، مجارستان، ایتالیا، لتونی، روسیه، شیب، شیبا اینو، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، هلند، انگلستان، اوکراین، بریتانیا

نظر شما در مورد محبوبیت بیت کوین در اروپا و علاقه شیبا اینو در بریتانیا چیست؟ نظر خود را در مورد این مطالعه تحقیقاتی در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.