مصائب صنعت خودرو (بخش اول)؛ از ممنوعیت واردات تا لاتاری خودرویی
به گزارش هوشمند نیوز، امیرحسین کاکایی اظهار داشت: دولت مجبور بود در زمان تحریم مدیریت ارزی را در اولویت قرار دهد و ممنوعیت واردات تصمیم درستی بود؛ اما باید بین سیاست و نحوه اعمال سیاست تفاوت قائل بود. وی افزود: مسئله این بود که واردات خودرو به طور ناگهانی در ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ممنوع شد
به گزارش هوشمند نیوز، امیرحسین کاکایی اظهار داشت: دولت مجبور بود در زمان تحریم مدیریت ارزی را در اولویت قرار دهد و ممنوعیت واردات تصمیم درستی بود؛ اما باید بین سیاست و نحوه اعمال سیاست تفاوت قائل بود.
وی افزود: مسئله این بود که واردات خودرو به طور ناگهانی در ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ممنوع شد و همین موضوع ضربه بزرگی به بازار زد و منجر به دپو شدن ۱۹هزار خودرو شد.
کاکایی بیان کرد: در دو سالی که برجام اجرا شد، سرمایهگذاریهای خوبی انجام و تضامین لازم از شرکتهای خارجی گرفته شد اما تحریمهای آمریکا به گونهای شدید بود که خودروسازان خارجی با گریه از ایران رفتند.
وی گفت: چارهای جز قرعه کشی نداشتیم اما مشکل به سال ۹۷ باز میگردد که متاسفانه تا به امروز هم ادامه دارد و آن قیمتگذاری دستوری است؛ در حقیقت قرعهکشی عادلانهترین روش در یک بیعدالتی بزرگ بود.
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :خودرو ، مهمترین اخبار امروز
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰