مشاوره دولت کانادا در مورد اقدامات جدید برای الزام اقلام پلاستیکی خاص از حداقل 50 درصد مواد بازیافتی

[ad_1] 11 فوریه 2022 – گتینو، کبک آلودگی پلاستیک جوامع، آبراه ها و فضاهای طبیعی را که کانادایی ها دوست دارند، پر می کند و یک مشکل جمعی است که باید مورد توجه قرار گیرد. هر ساله کانادایی ها سه میلیون تن زباله پلاستیکی را دور می ریزند که کمتر از 10 درصد آن بازیافت

کد خبر : 168141
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۰۴
مشاوره دولت کانادا در مورد اقدامات جدید برای الزام اقلام پلاستیکی خاص از حداقل 50 درصد مواد بازیافتی

[ad_1]

11 فوریه 2022 – گتینو، کبک

آلودگی پلاستیک جوامع، آبراه ها و فضاهای طبیعی را که کانادایی ها دوست دارند، پر می کند و یک مشکل جمعی است که باید مورد توجه قرار گیرد. هر ساله کانادایی ها سه میلیون تن زباله پلاستیکی را دور می ریزند که کمتر از 10 درصد آن بازیافت می شود. این بدان معناست که اکثریت قریب به اتفاق زباله‌های پلاستیکی تولید شده در کانادا به محل‌های دفن زباله ختم می‌شوند یا به عنوان آلودگی وارد محیط‌زیست می‌شوند، جایی که خطری برای حیات وحش و زیستگاه آن‌ها ایجاد می‌کنند. به همین دلیل است که دولت کانادا متعهد شده است که تا سال 2030 محتوای بازیافتی محصولات و بسته‌بندی‌های پلاستیکی خاص را به حداقل 50 درصد افزایش دهد.

به همین منظور، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی، محترم استیون گیلبولت، امروز یک فرآیند مشاوره را در مورد توسعه مقررات جدیدی آغاز کرد که حداقل درصد الزامات محتوای بازیافتی را برای برخی از اقلام ساخته شده از پلاستیک تعیین می کند. مقررات پیشنهادی با تقویت تقاضا برای پلاستیک های بازیافتی، میزان ورود پلاستیک به محل های دفن زباله و محیط زیست را کاهش می دهد. این امر باعث بهبود سیستم‌های بازیافت و طراحی محصول، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و ترویج اقتصاد دایره‌ای برای پلاستیک‌ها می‌شود.

دولت کانادا در حال انجام اقدامات بلندپروازانه برای کاهش آلودگی پلاستیک از طریق یک رویکرد جامع است که به کل چرخه زندگی پلاستیک ها می پردازد. در کنار استان‌ها و مناطق، یک استراتژی سراسری کانادا برای دستیابی به ضایعات پلاستیکی صفر تا سال 2030 پیش می‌رود. این استراتژی علاوه بر نیاز به محتوای بازیافتی در محصولات و بسته‌بندی‌های پلاستیکی خاص، شامل همکاری با استان‌ها و مناطق برای مسئول ساختن تولیدکنندگان پلاستیک می‌شود. زباله های آنها راه اندازی رایزنی امروز جزء مهمی از این استراتژی است و به پیشبرد رویکرد جامع دولت برای کاهش زباله های پلاستیکی و آلودگی کمک خواهد کرد.

از کانادایی‌ها و سهامداران دعوت می‌شود تا قبل از ۱۴ مارس ۲۰۲۲ درباره اقدامات پیشنهادی که حداقل الزامات محتوای بازیافتی را برای برخی از اقلام تولید شده پلاستیکی تعیین می‌کند، نظر بدهند. دولت قصد دارد تا پایان سال 2022 مقررات پیشنهادی را منتشر کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.