مشارکت کانادایی ها در یک استراتژی سازگاری ملی برای ایجاد یک اقتصاد و جوامع آماده آب و هوا

[ad_1] 16 مه 2022 – مونترال، کبک ساختن آینده ای قوی و سالم برای کانادایی ها به معنای ساخت خانه ها، زیرساخت ها و اقتصادی است که برای واقعیت های تغییرات آب و هوایی آماده باشد. برای انجام این کار، کانادا به یک واکنش ملی هماهنگ نیاز دارد. امروز، وزیر محیط زیست و تغییرات آب

کد خبر : 207781
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
مشارکت کانادایی ها در یک استراتژی سازگاری ملی برای ایجاد یک اقتصاد و جوامع آماده آب و هوا

[ad_1]

16 مه 2022 – مونترال، کبک

ساختن آینده ای قوی و سالم برای کانادایی ها به معنای ساخت خانه ها، زیرساخت ها و اقتصادی است که برای واقعیت های تغییرات آب و هوایی آماده باشد. برای انجام این کار، کانادا به یک واکنش ملی هماهنگ نیاز دارد.

امروز، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی، محترم استیون گیلبولت، یک مشاوره عمومی برای توسعه اولین استراتژی سازگاری ملی کانادا، طرح کلی جامعه برای اقدام هماهنگ در سراسر کشور، راه‌اندازی کرد تا اطمینان حاصل شود که جوامع و کانادایی‌ها برای این اثرات آماده هستند. تغییرات آب و هوایی وزیر این رایزنی ها را در یک کنفرانس سازگاری مجازی با حضور بیش از هزار شرکت کننده، از جمله استان ها، مناطق، رهبران سازمان های بومی ملی، و همچنین کارشناسان سازگاری آب و هوا، نمایندگان صنعت، و اعضای عمومی آغاز کرد.

برای شروع رایزنی های عمومی، دولت یک مقاله بحث و گفتگو منتشر کرد که اصول راهنما و همچنین اهداف و مقاصد را برای پنج حوزه اصلی تمرکز تعیین می کند: سلامت و رفاه، زیرساخت های طبیعی و ساخته شده، محیط زیست، اقتصاد، و مقاومت در برابر بلایا و امنیت.

آمادگی برای آب و هوا شامل اقداماتی مانند جلوگیری از ساخت خانه ها در دشت های سیلابی، افزایش پوشش درختان در جنگل های شهری برای کاهش اثرات امواج گرما، و استفاده از داده ها برای نقشه برداری و مدیریت خطرات آتش سوزی های جنگلی است.

این استراتژی بر اساس یک پایه قوی از اقداماتی است که در سراسر کشور انجام می شود، مانند صندوق فدرال کاهش بلایا و انطباق (DMAF)، که افزایش قابل توجهی در سرمایه گذاری، در حال حاضر 3.4 میلیارد دلار، برای پروژه های زیربنایی برای کمک به جوامع برای آماده سازی بهتر دریافت کرده است. برای بلایای مرتبط با آب و هوا

از کانادایی‌ها، سازمان‌های اجتماعی و ذینفعان علاقه‌مند دعوت می‌شود تا نظرات خود را با شرکت در پورتال مشاوره آنلاین پویا در https://letstalkadaptation.ca تا 15 ژوئیه 2022 به اشتراک بگذارند. دولت کانادا متعهد شده است که استراتژی ملی سازگاری را نهایی کند. پاییز 2022

برای نشان دادن رهبری بیشتر در سازگاری با تغییرات اقلیمی، کانادا میزبان هفتمین دوره کنفرانس جهانی دوسالانه Adaptation Futures، بزرگترین رویداد سازگاری اختصاصی در جهان، در اکتبر 2023 در مونترال خواهد بود. دولت کانادا 650000 دلار برای حمایت از کنفرانسی که توسط Ouranos با مشارکت برنامه جهانی علم انطباق سازماندهی شده است، کمک خواهد کرد. تصمیم‌گیران، سیاست‌گذاران، دانشمندان و متخصصان برجسته در سراسر جهان را برای به اشتراک گذاشتن دانش در مورد چالش‌ها و فرصت‌های سازگاری جذب خواهد کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.