مسابقه کامل: بازدید از باشگاه رئال بدفورد یک بیت کوین است، رویای هواداران فوتبال

[ad_1] Real Bedford FC، یک تیم فوتبال حرفه ای که با بیت کوین ادغام شده است، به طرفداران بیت کوین تیمی را می دهد تا ریشه آن را پیدا کنند. این یک سرمقاله نظری توسط Marek Feder، سردبیر Investro و روزنامه‌نگار بیت‌کوین است که اخیراً به همراه گروهی از طرفداران بیت‌کوین و فوتبال از اسلواکی

کد خبر : 335950
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
مسابقه کامل: بازدید از باشگاه رئال بدفورد یک بیت کوین است، رویای هواداران فوتبال

[ad_1]

Real Bedford FC، یک تیم فوتبال حرفه ای که با بیت کوین ادغام شده است، به طرفداران بیت کوین تیمی را می دهد تا ریشه آن را پیدا کنند.

این یک سرمقاله نظری توسط Marek Feder، سردبیر Investro و روزنامه‌نگار بیت‌کوین است که اخیراً به همراه گروهی از طرفداران بیت‌کوین و فوتبال از اسلواکی از بدفورد، انگلستان بازدید کرده است.

از آنجایی که طرفدار فوتبال و همچنین علاقه‌مند به بیت کوین بودم، می‌دانستم که دیدارم از بدفورد، انگلستان – خانه یک تیم فوتبال متعلق به پیتر مک کورمک، میزبان «What Bitcoin Did» یک مسئله زمان است. و هنگامی که شنیدم گروهی از افراد همفکر از اسلواکی، سرزمین مادری من، به بدفورد برای تماشای بازی رئال بدفورد اف سی و هلمر گرین اف سی سفر می کنند، تصمیم گرفتم به آن ملحق شوم.

در اینجا چند چیز در مورد جامعه بیت کوین از این تجربه یاد گرفتم و اینکه چرا فکر می کنم هر طرفدار بیت کوین و فوتبال باید سفرهای خود را نیز برنامه ریزی کند.

ملاقات با افراد همفکر

اول از همه، یکی از بهترین چیزهایی که در مورد سفرهایی مانند این وجود دارد، فرصت ملاقات با افرادی است که به جهان به شکلی مشابه شما – حداقل کمی – نگاه می کنند. و در حالی که در طول بیشتر جلسات، شما و همکاران بیت کوینی تان فقط یک چیز مشترک خواهید داشت (بیت کوین)، اگر تصمیم دارید برای تماشای یک مسابقه فوتبال به بدفورد سفر کنید، به احتمال بسیار زیاد حداقل دو موضوع وجود خواهد داشت که شما اشتراک داشتن.

ترکیب فوتبال و بیت کوین باعث شد که ما بتوانیم فوراً با هم پیوند برقرار کنیم، علیرغم این واقعیت که اکثر ما هرگز یکدیگر را ندیده بودیم. علاوه بر این، این فرصت را به ما داد که نه تنها در مورد بیت کوین و همه چیز مرتبط با آن صحبت کنیم – که در بیشتر موارد می تواند کمی جنبه رسمی یا حداقل آموزشی داشته باشد – بلکه از طریق فوتبال، ما توانستیم حتی بیشتر آرامش داشته باشیم و از یک آبجو لذت ببرید و در کل از یک سفر عالی لذت ببرید.

آنچه مهمتر است این واقعیت است که سفر یا رویدادی مانند این به شما این شانس را می دهد که با افرادی ملاقات کنید که ممکن است در غیر این صورت هرگز آنها را ملاقات نکرده باشید. فقط در یک گروه کوچک 11 نفره که از اسلواکی به جلسه آمدند، نه تنها پاول “استیک” روسناک، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه های Trezor و Satoshi را داشتیم، بلکه کارآفرینان بیت کوین دیگری نیز به این سفر ملحق شدند. عضو پارلمان اسلواکی

بنابراین، چنین سفری به دلایل مختلف، از ملاقات با افراد همفکر، به اشتراک گذاری دانش و شبکه سازی، می تواند فرصت خوبی باشد.

هواداران فوتبال از اسلواکی در حال عکس گرفتن با مک کورمک. منبع.

حمایت از اقتصاد دایره ای

در حالی که بیشتر اوقات در این سفر مجبور بودیم از فیات برای پرداخت استفاده کنیم، همه پرداخت‌های مربوط به باشگاه نیز می‌توانست در BTC تسویه شود، چه به صورت زنجیره‌ای یا از طریق شبکه لایتنینگ. من شخصاً معتقدم که تبدیل شدن شهر بدفورد به یکی از مهم‌ترین اقتصادهای حلقوی بیت کوین نه تنها در بریتانیا، بلکه در جهان کاملاً ممکن است، علیرغم این واقعیت که این شهر تنها حدود 170000 نفر دارد، زمان زیادی است. .

اما شاید این واقعیت که این شهر نیویورک یا پکن نیست به نفع آن باشد. در یک شهر کوچکتر، مردم می توانند متوجه شوند که چیز مهمی با سرعت بیشتری در حال انجام است. دیدن مردمی در اطراف با کلاه‌ها و روسری‌های سیاه و زرد با جمجمه‌ها، محلی‌ها را به فکر فرو می‌برد و احتمالاً عمل می‌کند. کسب و کارهای محلی، رستوران ها، هتل ها و غیره به زودی باید برای طرفداران فوتبال بدفورد که از همه جا به شهر می آیند و به بیت کوین علاقه دارند، رقابت کنند.

از این رو، پذیرش بیت کوین در بدفورد ممکن است نزدیک باشد. هر چه تعداد بیت کوین دارانی که به بدفورد می آیند نه تنها برای تماشای یک مسابقه، بلکه برای لذت بردن از جلسات بیت کوین به بدفورد می آیند، صاحبان مشاغل محلی بیشتر این سوال را خواهند شنید که “آیا بیت کوین را قبول می کنید؟” و با سقوط اولین دومینوها، تئوری بازی به سرعت اجرا می شود، زیرا همه ما می دانیم که بیت کوین ها خرج کنندگان و حامیان سخاوتمندانه ای هستند. اگر به ما فرصت داده می شد، خودمان از مشاغل محلی حمایت می کردیم.

یادگیری از بهترین ها

قبل از شروع مسابقه، به اندازه کافی خوش شانس بودیم که Rusnák، یکی از OG های فضا، به ما ملحق شد. او یک سخنرانی الهام بخش در مورد حضانت شخصی و اهمیت آن ارائه کرد و نه تنها به همتایان بیت کوینی خود، بلکه به کسانی که ممکن است تازه وارد این فناوری شده باشند نیز آموزش داد.

روسناک در یک جلسه باشگاه رئال بدفورد سخنرانی بیت کوین می دهد. منبع: نویسنده

جلسه طولانی پرسش و پاسخی که پس از سخنرانی او انجام شد به وضوح نشان داد که مردم به موضوع علاقه مند هستند و می خواهند آن را بیشتر درک کنند. و نه تنها در مبحث خود حضانت، بلکه خود بیت کوین. روسناک با سؤالات چپ و راست بمباران شد، و تازه واردان این شانس را داشتند که به پاسخ های یکی از سخنرانان ماهر در این موضوع گوش دهند.

در حالی که غیرممکن است که افرادی مانند Rusnák را در هر جلسه یا قبل از هر بازی فوتبال رئال بدفورد داشته باشید، هرچه علاقه طرفداران فوتبال و بیت کوین بیشتر باشد، افراد مشهور و آگاه بیشتری تمایل دارند برای به اشتراک گذاشتن خود به بدفورد بیایند. دانش و صحبت با مردم

ترکیب بیت کوین و فوتبال فقط کار می کند، پس چرا از آن پشتیبانی نکنیم؟

Real Bedford متعلق به McCormack است، یک پادکست مشهور بیت کوین که احتمالاً یکی از شناخته شده ترین پادکست های بیت کوین در جهان است. ترکیب فوتبال و بیت کوین ممکن است در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد – بیت کوین به عنوان پول، دارایی سرمایه گذاری، یک شبکه پولی جهانی و غیره در نظر گرفته می شود – اما به عنوان نقطه اصلی و منحصر به فرد فروش یک باشگاه فوتبال؟ ممکن است بسیاری از زمان اعلام این “هم افزایی” متعجب شده باشند.

با این حال، مک کورمک در حال کارکرد بی عیب و نقص آن است. او و تیمش در تبشیر نه تنها نام بیت کوین در دنیای فوتبال، بلکه همچنین نام فوتبال در دنیای بیت کوین کار فوق العاده ای انجام می دهند. لباس‌ها، کلاه‌ها، روسری‌ها و سایر اقلام او قطعاً وضعیت مالی باشگاه فوتبال را بهبود می‌بخشد، باشگاهی که در حال حاضر به راحتی در جایگاه اول لیگ فوتبال اسپارتان میدلندز جنوبی قرار دارد. تبلیغ بسیار ممکن به نظر می رسد، که نشان می دهد مک کورمک ممکن است به چیزی علاقه داشته باشد.

بله، انتقال از لیگ دهم به لیگ نهم ممکن است بزرگترین دستاورد نباشد و هدف نهایی از صعود به لیگ برتر هنوز دور از دسترس است، اما تیم و همچنین فرهنگ کلی و فضای اطراف باشگاه قطعاً هیجان انگیز است. ، جامعه در حال پیشرفت است و اولین نقطه عطف در زمان نگارش این مقاله تنها 9 مسابقه فاصله دارد.

ترجیح زمان کم در بهترین حالت

با هدف نهایی انتقال به لیگ برتر، مک کورمک و باشگاه رئال بدفورد او احتمالاً یکی از نمونه‌های بارز حفظ اولویت زمانی پایین هستند، مفهومی که در بین حامیان بیت کوین بسیار محبوب است. حتی اگر تیم قهرمانانه هر عنوان لیگ را به دست آورد، 9 سال طول می کشد تا به لیگ برتر برود. و انصافاً بردن هر سال لیگ امکان پذیر نیست.

با این وجود، به گفته مک کورمک، هدف فوری تر این است که باشگاه را به یکی از چهار لیگ برتر در 10 سال آینده برساند. این هدف نه تنها از طرف فوتبال، بلکه از طرف بیت کوین نیز بسیار قابل دستیابی است. من شخصاً معتقد نیستم که بیت کوین به قیمت امروز نزدیک شود، اما در 10 سال آینده بسیار بالاتر (بر حسب دلار) خواهد بود. و اگر اینطور باشد، رئال بدفورد می تواند در مقایسه با رقبای خود مزیت بزرگی داشته باشد، صرف نظر از اینکه در چه لیگی است. وضعیت مالی رئال بدفورد در حال بهبود است، در حالی که همه تیم های دیگر با طرفداران فیات خود احتمالاً بهبود خواهند یافت. بدتر

اگر این همان طور که بسیاری از ما انتظار داریم انجام شود، رئال بدفورد ممکن است یکی از بزرگترین برندگان یکی دو بازار صعودی بعدی باشد. حتی اگر رئال بدفورد در 10، 15 یا 20 سال آینده به لیگ برتر راه پیدا نکند، این پروژه در نهایت موفقیت آمیز است و می تواند نمونه بارز این باشد که چرا حفظ اولویت زمانی کم کار می کند.

جشن پیروزی

در حالی که قطعاً دلایل دیگری وجود دارد که چرا باید از بدفورد بازدید کرد، موارد فوق قطعاً برای من برجسته بودند. همه ما که برای این سفر به بدفورد آمدیم موافق بودیم که این بازدید یک موفقیت بزرگ بود و این فرصت را به ما داد که نه تنها با همکارهای بیت کوینی خود ملاقات کنیم بلکه از یک باشگاه فوتبال با جاه طلبی های بزرگ نیز حمایت کنیم. برد هفت بر یک رئال بدفورد که شاهد بودیم قطعاً یک گیلاس خوب در بالای صفحه بود.

این یک پست مهمان توسط مارک فدر است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.