مرکز بازیابی به نوناووت می آید

ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ جمعه ، 13 آگوستث، 2021 – Iqaluit ، Nunavut – دولت نوناووت ، Nunavut Tunngavik Inc. ، خدمات بومی کانادا بسیاری از Nunavummiut به دلیل حوادثی مانند تأثیرات آسیب های تاریخی و بین نسلی در نتیجه استعمار ، با آسیب و ناراحتی حل نشده زندگی می کنند. درمان مبتنی بر ارزش ها ، شیوه

کد خبر : 92636
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۲۷
مرکز بازیابی به نوناووت می آید


ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ

جمعه ، 13 آگوستث، 2021 – Iqaluit ، Nunavut – دولت نوناووت ، Nunavut Tunngavik Inc. ، خدمات بومی کانادا

بسیاری از Nunavummiut به دلیل حوادثی مانند تأثیرات آسیب های تاریخی و بین نسلی در نتیجه استعمار ، با آسیب و ناراحتی حل نشده زندگی می کنند. درمان مبتنی بر ارزش ها ، شیوه ها و دانش فرهنگی اینوئیت ها پایه هایی است که شفا می تواند در آنها آغاز شود.

امروز ، وزیر امور شمالی ، دانیل وندال ، در کنار وزیر بهداشت دولت نوناووت ، لورن کوسوگاک و رئیس شرکت نوناووت تونگاویک ، آلوکی کوتیرک ، اعلام کردند 41.7 میلیون دلار بودجه برای ساخت مرکز بازیابی نوناووت در حال نهایی شدن است. این بودجه نتیجه یک مشارکت سه جانبه قوی است که توسط یک توافق نامه مشارکت تازه امضا شده و تأیید شده از طرفین و تفاهم نامه امضا شده توسط میز مشارکت Nunavut در زمینه سلامت ارائه شده است.

مرکز بازیابی نوناووت طیف وسیعی از مداخلات درمانی و درمانی را ارائه می دهد که هم مصرف مواد و هم آسیب ها را مورد بررسی قرار می دهد و بر اساس شیوه ها و ارزش های فرهنگی Inuit ایجاد و توسعه می یابد.

فراخوان کمیسیون حقیقت و آشتی برای اقدام شماره 21 از دولت فدرال خواست تا از بودجه مراکز درمانی در نوناووت و سرزمین های شمال غربی اطمینان حاصل کند. کمیسیون حقیقت Qikiqtani از کانادا و نوناووت خواسته است اطمینان حاصل کنند که خدمات بهداشتی ، اجتماعی و آموزشی معادل خدمات خارج از Inuit Nunangat در دسترس است.

تحقق مرکز بازیابی نوناووت بخشی جدایی ناپذیر از رویکرد سه ستون وسیع سیستم است که همچنین شامل درمان روی زمین در هر سه منطقه نوناووت و شفا و حمایت از افزایش توسعه و ظرفیت نیروی کار Inuit است. کار برای رسمیت بخشیدن به این موافقتنامه ها بر اساس رویکردی است که از طریق امکان سنجی تأیید شده توسط دولت نوناووت ، نوناووت تونگاویک ، دیگر شرکای نوناووت و دولت کانادا در فوریه 2018 تأیید شده است. مرکز واقع در ایکالویت ، نوناووت ، این مرکز به خدمات و پشتیبانی جامعه در سراسر قلمرو.

موافقت نامه مشارکت و تفاهم نامه ، که نقش ها و مسئولیت های ساخت و عملیات جاری مرکز بازیابی نوناووت را مشخص می کند ، نتیجه بحث های گسترده در جدول مشارکت نوناووت در زمینه سلامت است و بر اساس اعلامیه مشترک قصد در تشریح نقش ها است. و مسئولیت های هر یک از اعضای جدول مشارکت نوناووت در زمینه سلامت برای ساخت و عملیات جاری مرکز بازیابی نوناووت.

رهبری نشان داده شده توسط جدول مشارکت Nunavut در زمینه سلامت تضمین می کند که خدمات توسط Inuit هدایت می شوند و مطلع هستند که بر اساس نقاط قوت فرهنگی و ارزشهای اجتماعی Inuit بنا شده است. اعلامیه مشترک قصد ، که توسط هر سه طرف در آگوست 2019 امضا شد ، تعهد همه شرکا را برای حمایت از Inuit در تعریف و اقدام در مورد اولویت های بهداشتی خود مشخص می کند و رویکردهای مربوط به فرهنگ را ترویج می کند که از طریق مشارکت های قوی در جامعه و سرزمین اطلاع رسانی می شود. مرحله.

دولت کانادا عمیقا متعهد به تجدید روابط اینویت و تاج است تا بتواند در موضوعات مهمتر از جمله سلامتی و سلامتی پیشرفت کند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.