مردم 16 ساعت صف می کشند تا تابوت را ببینند

ده‌ها هزار نفر قبلاً در جریانی ثابت و با شکوه از کنار تابوت عبور کرده‌اند و ساعت‌ها در تاریکی و سرما در صف ایستاده‌اند تا به طولانی‌ترین پادشاه بریتانیا ادای احترام کنند – گواهی بر محبتی که او در آن نگهداری می‌شد. تا اواسط صبح، وزارت فرهنگ گفت که زمان انتظار برای رسیدن به تالار

کد خبر : 256526
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
مردم 16 ساعت صف می کشند تا تابوت را ببینند


ده‌ها هزار نفر قبلاً در جریانی ثابت و با شکوه از کنار تابوت عبور کرده‌اند و ساعت‌ها در تاریکی و سرما در صف ایستاده‌اند تا به طولانی‌ترین پادشاه بریتانیا ادای احترام کنند – گواهی بر محبتی که او در آن نگهداری می‌شد.

تا اواسط صبح، وزارت فرهنگ گفت که زمان انتظار برای رسیدن به تالار وست مینستر برای شرکت در آن 16 ساعت بود.

پیش از این، این وزارتخانه گفته بود که در صورت افزایش تقاضا، ورود به صف را متوقف می‌کند و در ساعت 1 بامداد (0000 GMT) اضافه کرده بود: “لطفا سفر نکنید.”

دوستی های جدید، اعمال محبت آمیز و مبارزات ساعت ها در صف ایستادن، گاهی اوقات یک شبه، چیزی را که فقط به عنوان «صف» شناخته می شود، تعریف می کند.

متیو وست، فیلمساز توضیح داد که چگونه به یک نظامی فرصت داده شد تا به جبهه برود اما نپذیرفت. «این نکته برجسته بود. نور کم زمانی بود که دو ساعت بی حرکت ایستادیم و من اراده زندگی را از دست دادم.»

مرگ ملکه در 8 سپتامبر در ملک تابستانی او در ارتفاعات اسکاتلند https://www.reuters.com/world/uk/queen-elizabeths-close-connection-scotland-2022-09-11/ جرقه ای را برانگیخت. سرازیر شدن احساسات در سراسر کشور و 10 روز برنامه رقص.

پس از 24 ساعت استراحت در پایتخت اسکاتلند، تابوت به سمت جنوب به لندن منتقل شد، جایی که ده‌ها هزار نفر در جاده‌ای که معمولاً شلوغ بود، زیر بارش باران جمع شدند تا تابوت پرچم‌دار را که به سمت کاخ باکینگهام می‌رفت، تماشا کنند.

جمعه شب، شاه چارلز به سه خواهر و برادرش – پرنسس آن و پرنس اندرو و ادوارد ملحق شد در حالی که هشت فرزندشان، از جمله ویلیام https://www.reuters.com/world/uk/britains-popular- در بیداری خاموش در کنار تابوت بودند. شاهزاده ویلیام-وزن-سلطنتی-شانه-2022-09-16/ و هری، گارد تشریفاتی خود را بعداً روز شنبه تشکیل خواهند داد.

مانند بسیاری دیگر، سارا بونیفیس، یک مشاور املاک 60 ساله، هنگامی که تالار وست مینستر را جمعه شب پس از 14 ساعت ایستادن، دیده بود که پادشاه جدید هنگام عبور از کنار تابوت مشغول بیداری بود، گریه و احساساتی شد.

هر دقیقه ارزشش را داشت. هر دقیقه،» او به وضوح جلوی اشک را گرفت. من خیلی خوش شانس هستم که به ملکه ادای احترام کردم و پادشاه جدیدمان را دیدم.

مدیون ملکه

برای هاسموخ وارا، 62 ساله بازنشسته، تصمیم او برای 13 ساعت ایستادن برای مشاهده وضعیت دراز کشیده نشان دهنده تمایل او برای تشکر از پادشاه فقید – و بریتانیا – پس از نقل مکان او از کنیا به کشور در دهه 1970 بود.

او که از سالن وسیع و پر نور در تاریکی خنک جمعه شب کنار رودخانه تیمز بیرون آمد، خود را به عنوان احساس “بسیار بسیار بالا” توصیف کرد.

او به رویترز گفت: «ما به عنوان پناهنده به این کشور آمدیم. “در تمام عمرم مدیون او هستم زیرا او به ما خانه داد. این چیزی است که ما هرگز نمی توانیم فراموش کنیم. این برای من و خانواده‌ام بسیار مهم است.»

فرزندان ملکه گفته اند که از واکنش به مرگ مادرشان غرق شده اند.

مراسم تشییع جنازه ایالتی در روز دوشنبه که با حضور نزدیک به 100 رئیس جمهور و سران دولت از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، ژاپن، جامائیکا و کانادا برگزار می شود، احتمالاً یکی از بزرگترین مراسم تشریفاتی است که تاکنون در بریتانیا برگزار شده است.

روز جمعه، جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند، از کنار تابوت گذشت – یکی از اولین رهبرانی که به آنجا رسید. جیسون کنی، نخست‌وزیر استان آلبرتای کانادا، گردهمایی در مرکز لندن را به عنوان «این تجمع عظیم و متنوع از مردم سراسر جهان» توصیف کرد.

روز شنبه، پادشاه چارلز با نخست وزیران 14 کشور دیگری که در آنها رئیس دولت است، دیدار خواهد کرد. او همچنین با کارگران خدمات اورژانس که به برگزاری مراسم تشییع جنازه کمک می کنند، ملاقات خواهد کرد.

بعداً تمرکز روی خانواده‌های سلطنتی جوان و بیداری آنها خواهد بود.

ویلیام وارث تاج و تخت و برادرش هری، که در سالهای اخیر پس از نقل مکان هری به ایالات متحده از هم جدا شده اند، هر دو با لباس نظامی در مقابل تابوت نگهبانی خواهند داد.

هری دو بار در ارتش بریتانیا در افغانستان خدمت کرد، اما تا کنون پس از از دست دادن عناوین افتخاری نظامی خود هنگام کناره‌گیری از وظایف سلطنتی، با لباس‌های صبحگاهی حاضر شده است.

مراسم احتیاط در تابوت بلوط، که بر روی یک کاتافالک ارغوانی پوشیده شده است، که در رویال استاندارد پوشانده شده و تاج سلطنتی امپراتوری نگین دار در بالای آن قرار دارد، برگزار می شود.

این دو برادر با پسر عموهایشان – پیتر فیلیپس و زارا تیندال، فرزندان پرنسس آن، پرنسس بئاتریس و یوجنی، فرزندان پرنس اندرو، و لوئیز و جیمز، فرزندان پرنس ادوارد، همراه خواهند شد.

پلیس گفت که یک مرد در پی اغتشاش در نزدیکی تابوت در جمعه شب دستگیر شده است که به دلیل یک تخلف تحت قانون نظم عمومی بازداشت شده است.

(گزارش اضافی توسط ساچین راویکومار، ویرایش توسط روزالبا اوبراین و آلیسون ویلیامز)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.