مراقبت از کودکان روزانه 15 دلار برای خانواده ها در نیوفاندلند و لابرادور

[ad_1] 9 مارس 2022 سنت جانز، نیوفاندلند و لابرادور استخدام و توسعه اجتماعی کانادا بسیاری از خانواده ها در سراسر کانادا به مراقبت از کودکان با کیفیت بالا، مقرون به صرفه، انعطاف پذیر و فراگیر دسترسی ندارند. به همین دلیل است که دولت کانادا طرحی را ارائه کرده است تا به طور متوسط ​​روزانه 10

کد خبر : 176742
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۳۷
مراقبت از کودکان روزانه 15 دلار برای خانواده ها در نیوفاندلند و لابرادور

[ad_1]

9 مارس 2022 سنت جانز، نیوفاندلند و لابرادور استخدام و توسعه اجتماعی کانادا

بسیاری از خانواده ها در سراسر کانادا به مراقبت از کودکان با کیفیت بالا، مقرون به صرفه، انعطاف پذیر و فراگیر دسترسی ندارند. به همین دلیل است که دولت کانادا طرحی را ارائه کرده است تا به طور متوسط ​​روزانه 10 دلار مراقبت از کودکان زیر شش سال را تا مارس 2026 برای خانواده های کانادا فراهم کند. این طرح زندگی را برای خانواده ها مقرون به صرفه تر می کند. مشاغل جدید ایجاد کنید، والدین – به ویژه مادران – را به نیروی کار بازگردانید، و طبقه متوسط ​​را رشد دهید، در حالی که به هر کودک یک شانس واقعی و منصفانه برای موفقیت بدهید.

امروز، محترم کارینا گولد، وزیر خانواده، کودکان و توسعه اجتماعی، به همراه آقای اندرو فیوری، نخست وزیر نیوفاندلند و لابرادور، و محترم تام آزبورن، وزیر آموزش و پرورش نیوفاندلند و لابرادور در سنت جان چس پنی حضور داشتند. خانواده YMCA اعلام می کند که استان به مبلغ 15 دلار در روز برای مراقبت از کودکان دارای مجوز رسیده است که نسبت به سال گذشته 25 دلار در روز کاهش یافته است. با این کاهش، استان از هدف مشترک برای کاهش هزینه‌های والدین در سال 2019 به‌طور متوسط ​​50 درصد تا پایان سال 2022 فراتر رفته و در نتیجه خانواده‌های نیوفاندلند و لابرادور سالانه 5090 دلار به ازای هر فرزند پس‌انداز می‌کنند.

اعلام امروز به این معنی است که دولت‌های کانادا و نیوفاندلند و لابرادور مراقبت از کودکان را برای خانواده‌های استان مقرون به صرفه‌تر می‌کنند و در راستای هدف خود برای رسیدن به میانگین روزانه 10 دلار برای مراقبت از کودکان مجاز در سال 2023، دو سال زودتر از برنامه، تلاش می‌کنند. .

بیش از نیمی از استان‌ها و مناطق کانادا اجرای کاهش هزینه‌های مراقبت از کودک را اعلام کرده‌اند و در راستای تعهد تحت توافقنامه‌های آموزش زودهنگام و مراقبت از کودک در سراسر کانادا برای کاهش هزینه‌ها برای فضاهای دارای مجوز مراقبت از کودک به طور متوسط ​​تا پایان سال 50 درصد تلاش می‌کنند. 2022. دولت های کبک و یوکان قبلاً هزینه متوسط ​​10 دلار در روز یا کمتر را برای مراقبت از کودکان تنظیم کرده اند.

وزیر گولد و پریمیر فیوری همچنین از این فرصت استفاده کردند و اعلام کردند که یک برنامه آزمایشی پیش از مهدکودک امسال راه اندازی می شود که فضاهای نظارتی اضافی برای مراقبت از کودکان ایجاد می کند. در صورت اجرای کامل، این برنامه در سطح استان تقریباً 3100 فضای تنظیم شده برای کودکان چهار ساله تا سال 2025-26 ایجاد می کند که فضاهای نگهداری از کودکان موجود را برای کودکان کوچکتر باز می کند.

سیستم آموزش زودهنگام و مراقبت از کودک در سراسر کانادا در سراسر کشور در حال تبدیل شدن به یک واقعیت است. دولت کانادا به همکاری با استان ها، مناطق و شرکای بومی ادامه خواهد داد تا زندگی را برای خانواده ها آسان تر و مقرون به صرفه تر کند و به کودکان در سراسر کشور فرصتی برابر برای موفقیت بدهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.