مدیر عامل Vaneck چرخه صعودی را برای بیت کوین و طلا پیش بینی می کند – انتظار دارد که انقباضات فدرال رزرو به زودی پایان یابد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری Vaneck چرخه صعودی طلا و بیت کوین را پیش بینی کرده است. این مدیر اجرایی گفت: «ما در آغاز چرخه چند ساله طلا هستیم و من بیت کوین را نیز در این دسته قرار می دهم. ” چرخه گاو نر برای طلا و بیت کوین Jan van Eck،

کد خبر : 339250
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۳۰
مدیر عامل Vaneck چرخه صعودی را برای بیت کوین و طلا پیش بینی می کند – انتظار دارد که انقباضات فدرال رزرو به زودی پایان یابد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری Vaneck چرخه صعودی طلا و بیت کوین را پیش بینی کرده است. این مدیر اجرایی گفت: «ما در آغاز چرخه چند ساله طلا هستیم و من بیت کوین را نیز در این دسته قرار می دهم. ”

چرخه گاو نر برای طلا و بیت کوین

Jan van Eck، مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری Vaneck، هفته گذشته در مصاحبه ای با CNBC، پیش بینی خود را در مورد طلا و بیت کوین به اشتراک گذاشت. شرکت او 69 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در سطوح فعلی طلا باید به عنوان یک سرمایه گذاری یا تجارت موقتی که ممکن است سود بیشتری به همراه داشته باشد، نگاه کرد:

ما در همان ابتدایی هستیم که می تواند یک چرخه چند ساله طلا باشد و من بیت کوین را نیز در آن دسته قرار دادم.

در نهایت، به عنوان یک سرمایه گذار طلا، در چند هفته گذشته پاداش دریافت کرده اید. ضعف در سیستم بانکی و طلا افزایش یافت. به همین دلیل است که شما صاحب طلا هستید.

مدیر عامل Vaneck همچنین توضیح داد که “این می تواند یک چرخه دو ساله باشد” زیرا او معتقد است “فدرال رزرو به پایان انقباض خود نزدیک شده است.” این مدیر اجرایی افزود: “بازار در حال حاضر نگران عواقب آن است و ممکن است یک سال یا بیشتر طول بکشد تا این عواقب در بازار املاک تجاری، بانکداری و پویایی وام‌دهی رخ دهد. [and] شاید ما یک رکود سطحی داشته باشیم.» وی توضیح داد:

در برخی مواقع، فدرال رزرو شروع به کاهش می کند، و در آن زمان است که طلا واقعاً به جشن می رسد.

در بحث طلا و بیت کوین، مدیر اجرایی Vaneck نظر داد:

من فکر می کنم همه گمانه زنی ها از هر دوی این بازارها خارج شده است.

ون اک اشاره کرد که بیت کوین در سال جاری نزدیک به 70 درصد افزایش یافته است و از همه دارایی های دیگر بهتر عمل کرده است و به افرادی که بیت کوین دارند به خاطر این تز که می خواهند در سبد سرمایه گذاری خود محافظت کنند، پاداش داده است.

ماه گذشته، Pantera Capital گفت که ما در حال حاضر در چرخه بازار صعودی بعدی بیت کوین هستیم. هفته گذشته، فدرال رزرو نرخ بهره را 25 واحد افزایش داد. برخی از مردم انتظار دارند فدرال رزرو به زودی نرخ بهره را کاهش دهد، از جمله میلیاردر جفری گوندلاچ. با این حال، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اعلام کرد که کاهش نرخ در مورد پایه فدرال رزرو نیست. پیتر شیف، اقتصاددان، گفت: فدرال رزرو در حال حاضر به تسهیل کمی بازگشته است، چه آن را بپذیرند و چه نپذیرند.

برچسب ها در این داستان

شرکت مدیریت دارایی، چرخه صعودی بیت کوین، بازار صعودی بیت کوین، روند صعودی بیت کوین، تسهیل فدرال رزرو، تسهیل فدرال رزرو، تسهیل کمی فدرال رزرو، تشدید فدرال رزرو، بیت کوین طلا، بازار گاو نر طلا، روند صعودی طلا، یان ون اک، وانک

آیا با جان ون اک موافقید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.