مدیر عامل Ark Invest در نامه سرگشاده ای به فدرال رزرو هشدار داد که افزایش نرخ می تواند منجر به “رکود تورمی” شود – بیت کوین نیوز

[ad_1] به دنبال گزارش کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (UNCTAD) مبنی بر اینکه فدرال رزرو آمریکا باید افزایش نرخ ها را متوقف کند، کاترین وود، مدیر عامل Ark Invest نامه ای سرگشاده به بانک مرکزی ایالات متحده منتشر کرده و از این موسسه خواسته است تا افزایش نرخ بهره را متوقف کند. وود

کد خبر : 265977
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مدیر عامل Ark Invest در نامه سرگشاده ای به فدرال رزرو هشدار داد که افزایش نرخ می تواند منجر به “رکود تورمی” شود – بیت کوین نیوز

[ad_1]

به دنبال گزارش کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (UNCTAD) مبنی بر اینکه فدرال رزرو آمریکا باید افزایش نرخ ها را متوقف کند، کاترین وود، مدیر عامل Ark Invest نامه ای سرگشاده به بانک مرکزی ایالات متحده منتشر کرده و از این موسسه خواسته است تا افزایش نرخ بهره را متوقف کند. وود می‌گوید که “افزایش بی‌سابقه 13 برابری نرخ‌های بهره” نه تنها جهان را شوکه کرده است، بلکه اقتصاد را به سمت خطر “رکود تورمی” سوق داده است.

کاترین وود از Ark Invest می‌گوید آخرین افزایش نرخ بهره فدرال رزرو 75bps شگفت‌انگیز بوده است، نامه می‌گوید که افزایش 13 تا 16 برابری در نرخ‌های بانکی معیار خطرناک است.

کاترین وود، مدیرعامل Ark Invest نامه‌ای سرگشاده به فدرال رزرو منتشر کرده است که در آن خاطرنشان می‌کند که افزایش نرخ‌های بانکی معیار تهاجمی بانک مرکزی خطرناک بوده است. در نامه وود آمده است: «آخرین تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ وجوه فدرال رزرو به میزان 75 واحد پایه، شگفت‌انگیز بود.»

نامه وود می‌گوید که مفهوم فدرال رزرو برای کاهش کاهش تورم بالادستی «احتمالاً به کاهش قیمت پایین‌دستی تبدیل می‌شود». علاوه بر این، مدیرعامل Ark Invest می گوید که تصمیمات فدرال رزرو بر اساس دو “شاخص عقب ماندگی” است که شامل معیارهای نرخ تورم و اشتغال است.

نامه مدیرعامل به دنبال گزارش اخیر منتشر شده توسط کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (UNCTAD) است که همچنین از فدرال رزرو می‌خواهد افزایش نرخ‌ها را متوقف کند. UNCTAD تخمین می زند که با هر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، تولید اقتصادی کشورهای ثروتمند 0.5 درصد و برای کشورهای فقیرتر، 0.8 درصد برای مدت سه سال کاهش می یابد.

شکایات وود و UNCTAD نیز مشابه انتقادی است که فدرال رزرو از سناتور آمریکایی الیزابت وارن (D-Mass) دریافت کرده است. وارن از افزایش نرخ وجوه فدرال توسط فدرال رزرو شکایت کرد و این مشکل را بیشتر با CNN در میان گذاشت. وارن در آن زمان گفت که “بسیار نگران” بود که افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به رکود آمریکا دامن بزند.

Ark Invest’s Wood معتقد است که افزایش نرخ ها می تواند باعث کاهش تورم شود. آیا ممکن است افزایش بی‌سابقه 13 برابری نرخ‌های بهره در شش ماه گذشته – احتمالاً 16 برابر در 2 نوامبر – نه تنها ایالات متحده بلکه جهان را شوکه کرده و خطر سقوط تورم را افزایش داده است؟ وود در نامه سرگشاده به فدرال رزرو که روز دوشنبه منتشر شد، می پرسد.

برچسب ها در این داستان

75 واحد پایه، 75 واحد در ثانیه، کاترین وود، بانک مرکزی، کاهش تورم، رکود تورمی، اقتصاد، الیزابت وارن، فدرال رزرو، فدرال رزرو، امور مالی، تورم، افزایش نرخ بهره، شاخص های عقب مانده، افزایش نرخ، ریسک، ریسک، گزارش سازمان ملل، گزارش UNCTAD ، ملل متحد، فدرال رزرو آمریکا

نظر شما در مورد نامه کاترین وود، مدیرعامل Ark Invest به فدرال رزرو در مورد افزایش اخیر نرخ بهره چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.