مدیر عامل کوالکام می گوید Metaverse فرصتی “بسیار بزرگ” خواهد بود – Metaverse Bitcoin News

کوالکام، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تراشه‌های بی‌سابقه موبایل، نسبت به آینده متاورس و آنچه ممکن است برای شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان در این منطقه به ارمغان بیاورد، بسیار خوشبین است. کریستیانو آمون، مدیرعامل کوالکام معتقد است که اگرچه کارهای زیادی برای انجام دادن در فضای توسعه وجود دارد، اما این توسعه واقعی است و فرصت بسیار

کد خبر : 204988
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مدیر عامل کوالکام می گوید Metaverse فرصتی “بسیار بزرگ” خواهد بود – Metaverse Bitcoin News


کوالکام، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تراشه‌های بی‌سابقه موبایل، نسبت به آینده متاورس و آنچه ممکن است برای شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان در این منطقه به ارمغان بیاورد، بسیار خوشبین است. کریستیانو آمون، مدیرعامل کوالکام معتقد است که اگرچه کارهای زیادی برای انجام دادن در فضای توسعه وجود دارد، اما این توسعه واقعی است و فرصت بسیار بزرگی را برای افراد درگیر به ارمغان خواهد آورد.

مدیرعامل کوالکام درباره آینده متاورس صحبت می کند

شرکت‌های سخت‌افزار شروع به تلقی از فشار متاورس اخیر در صنعت نرم‌افزار به‌عنوان بازاری جالب برای مقابله با آن‌ها کرده‌اند. کوالکام که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تراشه‌های بی‌سابقه در دنیای موبایل است، بر اهمیتی که این فناوری جدید ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور به بازار مصرف‌کننده تراشه و الکترونیک بیاورد، متمرکز شده است.

کریستیانو آمون، مدیرعامل این شرکت، در مصاحبه با Yahoo Finance اهمیتی که این شرکت به متاورس می دهد، توضیح داد. او در مورد آینده متاورژن توضیح داد:

این واقعی است، این یک فرصت بسیار بزرگ خواهد بود. بیش از یک دهه پیش سرمایه‌گذاری در فناوری‌های اساسی را آغاز کردیم که امکان ادغام فضاهای فیزیکی و دیجیتال را فراهم می‌کرد.

از نظر Amon، متاورس به این معنی است که برای برنامه‌هایی که برای ارائه احساس متاورس برای اهداف مختلف ظاهر می‌شوند، نیاز به نرم‌افزار تخصصی وجود خواهد داشت.


یک بازار جدید

مدیرعامل کوالکام بر این باور است که می‌تواند بازار بزرگی برای ابزارهای پوشیدنی وجود داشته باشد که قادر به تقویت متاورس برای افراد در حال حرکت باشد. آمون بیان کرد:

ما پیشرفت‌های مختلفی داریم تا در نهایت بتوانیم با عینک‌های واقعیت افزوده کاملاً فراگیر برای تلفن هوشمند شما همراهی ایجاد کنیم که در واقع شبیه به آن است. [normal glasses]. من فکر می کنم این یک فرصت بزرگ است. می تواند به اندازه گوشی ها باشد.

تراشه‌های ساخته شده توسط این شرکت، چندین دستگاه مورد استفاده در برنامه‌های متاورس را هدایت می‌کنند، مانند خط Quest هدست‌های VR تولید شده توسط Meta، و نسخه جدید و به‌روز شده Hololens، یک هدست واقعیت مجازی توسط مایکروسافت. با این حال، افرادی نیز مخالف استفاده از ابزارهای پوشیدنی و فناوری های واقعیت افزوده به عنوان بخشی از متاورس هستند.

کن کوتاراگی، که توسط برخی به عنوان پدر اولین نسخه از کنسول بازی سونی پلی استیشن در نظر گرفته شده است، این ادغام پوشیدنی ها را در مفهوم فعلی متاورس نادرست می داند. برای کوتاراگی، متاورس بیشتر با استفاده از تکنیک‌های واقعیت افزوده مرتبط است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون استفاده از ابزارهای پوشیدنی از دنیای کنونی لذت ببرند.

نظر شما در مورد متاورس کوالکام چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.