مدیر عامل شرکت می‌گوید، تئاترهای AMC در هفته‌های آینده پرداخت‌های Dogecoin و Shiba Inu را می‌پذیرند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] مدیر عامل بزرگترین شرکت نمایشگاهی فیلم جهان، AMC Entertainment، اعلام کرده است که AMC Theaters دو ارز رمزنگاری شده میم، dogecoin (DOGE) و shiba inu (SHIB) را در هفته های آینده می پذیرد. پرداخت‌های Dogecoin و Shiba Inu در ماه مارس به سالن‌های AMC عرضه می‌شوند مدیر عامل شرکت AMC Entertainment Holdings، آدام آرون،

کد خبر : 172661
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
مدیر عامل شرکت می‌گوید، تئاترهای AMC در هفته‌های آینده پرداخت‌های Dogecoin و Shiba Inu را می‌پذیرند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

مدیر عامل بزرگترین شرکت نمایشگاهی فیلم جهان، AMC Entertainment، اعلام کرده است که AMC Theaters دو ارز رمزنگاری شده میم، dogecoin (DOGE) و shiba inu (SHIB) را در هفته های آینده می پذیرد.

پرداخت‌های Dogecoin و Shiba Inu در ماه مارس به سالن‌های AMC عرضه می‌شوند

مدیر عامل شرکت AMC Entertainment Holdings، آدام آرون، دوشنبه در توییتر اعلام کرد که AMC Theaters در ماه مارس پرداخت‌ها را با دو ارز رمزنگاری شده محبوب، dogecoin (DOGE) و shiba Inu (SHIB) می‌پذیرد.

AMC Entertainment (NYSE: AMC)، با نام مستعار AMC Theatres، بزرگترین شرکت نمایشگاهی فیلم در ایالات متحده، اروپا و جهان است. این شرکت تقریباً 950 سالن سینما و 10500 صفحه نمایش در سراسر جهان را در اختیار دارد یا اداره می کند.

آرون توضیح داد که بخش فناوری اطلاعات در AMC Theaters می‌گوید که «Bitpay برای پرداخت‌های آنلاین AMC» تا 19 مارس فعال می‌شود و تا 16 آوریل یا چند روز زودتر روی برنامه‌های تلفن همراه این شرکت فعال می‌شود.

مدیر عامل شرکت می گوید که تئاترهای AMC در هفته های آینده پرداخت های Dogecoin و Shiba Inu را می پذیرند

مدیر عامل شرکت به جامعه کریپتو قول داده است که AMC Theaters پرداخت‌های DOGE و SHIB را می‌پذیرد، زیرا او در سپتامبر سال گذشته یک نظرسنجی توییتری درباره dogecoin و یک نظرسنجی در مورد shiba inu در ماه بعد انجام داد.

آرون سپس در نوامبر سال گذشته ادعا کرد که ارائه‌دهنده خدمات پرداخت کریپتو Bitpay را متقاعد کرده است که از shiba inu پشتیبانی کند. او همچنین گفت که اولین مشتری Bitpay خواهد بود که SHIB را می پذیرد.

با این حال، هنگامی که Bitpay در نوامبر شروع به پشتیبانی از رمزارز شیبا inu کرد، غول خرده‌فروشی Newegg به سرعت شروع به پذیرش SHIB برای پرداخت کرد.

آرون همچنین سال گذشته اعلام کرد که AMC Theaters پذیرش چهار ارز دیجیتال را آغاز کرده است: بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، لایت کوین (LTC) و بیت کوین کش (BCH). با این حال، مشتریان فقط می توانند با این ارزهای دیجیتال از طریق حساب های پی پال خود پرداخت کنند.

برچسب ها در این داستان

Adam Aron، AMC، AMC کریپتو می‌پذیرد، AMC ارزهای دیجیتال، amc doge، amc dogecoin، سرگرمی AMC، AMC shib، AMC shiba inu، تئاترهای AMC، تئاترهای AMC

نظر شما در مورد AMC Theaters که ارزهای دیجیتال dogecoin و shiba inu را از طریق Bitpay می پذیرد چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.