مدیر عامل بایننس وضعیت FTX را توضیح می‌دهد – می‌گوید «ما این را برنامه‌ریزی نکردیم» – اخبار بیت‌کوین مبادله می‌کند

Changpeng Zhao (CZ) مدیر عامل بایننس به اشتراک گذاشته است که شرکت او در معامله با FTX در کجا قرار دارد. او به تیم بایننس گفت: «ما برای این یا هیچ چیز مرتبط با آن برنامه ریزی دقیقی نداشتیم. او همچنین تأکید کرد که «افت FTX برای هیچ‌کس در صنعت کریپتو خوب نیست» و هشدار

کد خبر : 278648
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مدیر عامل بایننس وضعیت FTX را توضیح می‌دهد – می‌گوید «ما این را برنامه‌ریزی نکردیم» – اخبار بیت‌کوین مبادله می‌کند


Changpeng Zhao (CZ) مدیر عامل بایننس به اشتراک گذاشته است که شرکت او در معامله با FTX در کجا قرار دارد. او به تیم بایننس گفت: «ما برای این یا هیچ چیز مرتبط با آن برنامه ریزی دقیقی نداشتیم. او همچنین تأکید کرد که «افت FTX برای هیچ‌کس در صنعت کریپتو خوب نیست» و هشدار داد که تنظیم‌کننده‌ها «صرافی‌ها را بیشتر مورد بررسی قرار خواهند داد».

مدیر عامل بایننس به کارکنان درباره معامله FTX اطلاع می دهد

مدیر عامل صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، چانگ پنگ ژائو (CZ)، روز چهارشنبه یادداشتی را که چند ساعت قبل برای همه اعضای تیم بایننس در سراسر جهان ارسال کرده بود، در توییتر منتشر کرد. با توجه به اتفاقاتی که در چند روز گذشته رخ داد. من می خواهم چند نکته را تکرار کنم.

ما در این مورد یا هر چیز دیگری که به آن مربوط می شود، طرح جامعی نداشتیم.

ژائو توضیح داد که مدیر عامل FTX سام بانکمن-فرید (SBF) کمتر از 24 ساعت پیش با او تماس گرفت. “وقتی می خواست صحبت کند، تعجب کردم. اولین واکنش من این بود که او می‌خواهد یک معامله OTC انجام دهد … اما ما اینجا هستیم، CZ توضیح داد که ادعا می‌کند قبل از تماس، «دانش بسیار کمی از وضعیت داخلی چیزها در FTX دارد».

رئیس بایننس به تیم خود یادآوری کرد که فعلاً توکن FTX (FTT) را معامله نکنند و توضیح داد:

از آنجایی که بررسی های لازم برای معامله در حال انجام است، می خواهم به همه یادآوری کنم: توکن های FTT را معامله نکنید. اگر کیف دارید، کیف دارید. خرید و فروش نکنید.

وی خاطرنشان کرد که بلافاصله پس از پایان تماس با Bankman-Fried، از همه اعضای تیم Binance خواست که «فروش به عنوان یک سازمان را متوقف کنند» و افزود: «بله، ما یک کیف داریم. اما این اشکالی ندارد. مهمتر از آن، ما باید خود را در سطح بالاتری از استانداردهای حتی در بانک ها نگه داریم.»

رئیس Binance همچنین به تیم خود یادآوری کرد که در مورد معامله FTX چه به صورت عمومی و چه داخلی اظهار نظر نکنند. «اگر مستقیماً درگیر نیستید، نپرسید. ما تیم خوبی داریم که آن را مدیریت می کند. همه چیز رو به جلو خواهد رفت.» در یادداشت او آمده است.

ژائو در ادامه هشدار داد:

کاهش FTX برای هیچ کسی در صنعت خوب نیست.

به آن به عنوان یک “برد برای ما” نگاه نکنید. اعتماد کاربران به شدت متزلزل شده است. رگولاتورها صرافی ها را بیشتر مورد بررسی قرار خواهند داد. دریافت مجوزها در سراسر جهان دشوارتر خواهد بود. و مردم اکنون فکر می‌کنند که ما بزرگ‌ترین هستیم و بیشتر به ما حمله خواهند کرد.» مدیر Binance هشدار داد.

“اما اشکالی ندارد، ما به باز بودن و متمایل شدن به بادهای مخالف عادت کرده ایم. در واقع، ما از بررسی دقیق استقبال می کنیم. ما باید شفافیت، اثبات ذخیره، صندوق های بیمه و غیره را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.»

بحران در FTX زمانی آشکار شد که CZ از طریق توییتر اعلام کرد که بایننس به دلیل “افشای اخیر” تمام توکن های FTT را در کتاب های خود تخلیه می کند. سپس ژائو چند روز بعد اعلام کرد که FTX به دلیل «کمبود قابل توجه نقدینگی» از بایننس درخواست کمک کرده است و افزود که صرافی او قصد دارد ftx.com را «کاملاً خریداری کند» و «کمک به پوشش بحران نقدینگی» داشته باشد.

برچسب ها در این داستان

Binance، Binance FTX، Binance FTX، معامله FTX Binance را خریداری می کند، Binance به FTX، Changpeng Zhao، CZ، CZ FTX، CZ Sam Bankman-Fried کمک می کند، FTT نخرید، FTT، FTT، فروش FTT، نقدینگی FTX را معامله نکنید. کرانچ، توکن های FTX، سم بنکمن-فرید

نظر شما در مورد یادداشت CZ به تیم Binance چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.