نیکلاس پوارد، مدیر اجرایی Ubisoft، یکی از شرکتهای پیشرو بازیهای ویدیویی در دنیای سرگرمی، نظر خود را در مورد واکنش منفی گیمرها در مورد گنجاندن NFT در فرنچایزهای سنتی منتشر کرده است. معاون آزمایشگاه نوآوری های استراتژیک یوبی سافت اظهار داشت که این واکنش می تواند به دلیل عدم آگاهی از مزایایی باشد که گنجاندن
کد خبر : 163305
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
نیکلاس پوارد، مدیر اجرایی Ubisoft، یکی از شرکتهای پیشرو بازیهای ویدیویی در دنیای سرگرمی، نظر خود را در مورد واکنش منفی گیمرها در مورد گنجاندن NFT در فرنچایزهای سنتی منتشر کرده است. معاون آزمایشگاه نوآوری های استراتژیک یوبی سافت اظهار داشت که این واکنش می تواند به دلیل عدم آگاهی از مزایایی باشد که گنجاندن توکن های غیرقابل تعویض (NFT) می تواند برای صنعت به همراه داشته باشد.
وقتی صحبت از NFT می شود، گیمرها آن را دریافت نکنند
یکی از مدیران Ubisoft، یکی از شرکتهای پیشرو سرگرمی سنتی و بازیهای ویدیویی، نظر خود را در مورد رفتار سردی که طرفداران و گیمرها به NFT ارائه کردهاند، اعلام کرده است. نیکلاس پوارد، که مسئول توسعه بلاک چین در این شرکت است، در مصاحبه با فایندر اظهار داشت که گیمرها هنوز مزایایی که این عناصر ممکن است برایشان به همراه داشته باشد را درک نمی کنند. پوارد اعلام کرد:
فکر میکنم گیمرها آنچه را که یک بازار ثانویه دیجیتال میتواند برایشان به ارمغان بیاورد، درک نمیکنند. در حال حاضر، به دلیل وضعیت فعلی و زمینه NFTها، گیمرها واقعاً معتقدند که این NFT ها اولاً سیاره را نابود می کند و دوم فقط ابزاری برای حدس و گمان.
او همچنین توضیح داد که یکی از اهداف گنجاندن NFT این است که به بازیکنان اجازه دهد مالکیت واقعی داراییهای بازی را داشته باشند و پس از پایان بازی، آنها را بفروشند. «این واقعاً سودمند است. اما آنها در حال حاضر آن را دریافت نمی کنند،” او متذکر شد.
یوبیسافت علیرغم مخالفتها به جلو میرود
اظهارات پوارد نشان می دهد که، در حالی که این شرکت از نظر بخشی از جامعه بازی در مورد این موضوع بسیار آگاه است، یوبی سافت با ایده ساختن تجربه های بازی که عناصر NFT را ادغام می کند، پیش می رود.
یوبی سافت یکی از شرکت های بازی سازی سنتی بوده است که از مدتی پیش با تم های بلاک چین و NFT آزمایش کرده است. تصور می شود که این اولین شرکت در نوع خود باشد که بازار NFT خود را به نام کوارتز ساخته است. از طریق Quartz – ساخته شده در بالای شبکه Tezos – Ubisoft در حال حاضر عناصر NFT را برای برخی از فرنچایزهای خود ارائه می دهد.
اما Ubisoft تنها شرکت بزرگ بازی نیست که NFT ها را به آرامی وارد دنیای خود می کند. یوسوکه ماتسودا، رئیس Square Enix، در نامه ای برای سال جدید اهمیت NFT ها و اقتصادهای بازی برای کسب درآمد را برای نسل جدید بازی ها اعلام کرد. کونامی همچنین اخیراً در یک حراج NFT به مناسبت سی و پنجمین سالگرد Castlevania، یکی از موفق ترین فرنچایزهای آن، 160 هزار دلار به دست آورد.
نظر شما در مورد برداشت یوبی سافت از رپ بدی که NFT ها در میان جامعه بازی دارند چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.
سرجیو گوشنکو
سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی میکند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه میکند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons
سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰