مخالفت با دستورات واکسن مدارس ایالات متحده در طول بررسی همه گیر افزایش یافت

[ad_1] (رویترز) – بر اساس یک نظرسنجی جدید، به نظر می رسد مخالفت با دستورات واکسن کووید-19 که در طول همه گیری به طور فزاینده ای سیاسی شد، به تلقیحاتی که از مدت ها قبل برای کودکان مدرسه ای در ایالات متحده مورد نیاز بود، سرایت کرده است، در حالی که اکنون بسیاری از بزرگسالان

کد خبر : 294421
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
مخالفت با دستورات واکسن مدارس ایالات متحده در طول بررسی همه گیر افزایش یافت

[ad_1]

(رویترز) – بر اساس یک نظرسنجی جدید، به نظر می رسد مخالفت با دستورات واکسن کووید-19 که در طول همه گیری به طور فزاینده ای سیاسی شد، به تلقیحاتی که از مدت ها قبل برای کودکان مدرسه ای در ایالات متحده مورد نیاز بود، سرایت کرده است، در حالی که اکنون بسیاری از بزرگسالان با آنها مخالف هستند.

در نظرسنجی اخیر بنیاد خانواده کایزر (KFF) تقریباً سه نفر از هر 10 بزرگسال (28٪) گفتند والدین باید بتوانند تصمیم بگیرند که فرزندان خود را برای سرخک، اوریون و سرخجه (MMR) واکسینه نکنند. به گفته محققان KFF، این میزان در نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو در سال 2019 که قبل از همه‌گیری کووید-19 انجام شد، 16 درصد بود.

KFF دریافت که در میان والدین کودکان زیر 18 سال، 35 درصد با نیاز به آن واکسن های دوران کودکی مخالف هستند که این رقم در سال 2019 23 درصد بود.

دکتر آدام راتنر، کارشناس بیماری‌های عفونی کودکان از دانشکده پزشکی گروسمن دانشگاه نیویورک، که در این زمینه دخالتی نداشت، گفت: «واکسن‌های مدرسه یک ابزار بهداشت عمومی است که کار می‌کند، ایمن است و نرخ واکسیناسیون را افزایش می‌دهد تا کل جوامع را ایمن نگه دارد». در نظرسنجی اگر این روند ادامه یابد، در خطر از دست دادن این ابزار هستیم.

به گفته محققان، اکثر افراد مورد بررسی – 71٪ – هنوز معتقدند که کودکان باید برای حضور در مدارس دولتی واکسینه شوند.

افزایش احساسات ضد واکسن، که اغلب توسط اطلاعات نادرست تقویت می شود، منجر به شیوع سرخک در ایالات متحده شده است که زمانی تقریباً ریشه کن شده بود. مقامات بهداشتی گفته‌اند که برنامه‌های معمول ایمن‌سازی نیز در طول همه‌گیری به شدت مختل شده است.

شیوع سرخک در مرکز اوهایو اکنون حداقل 77 کودک را بیمار کرده است، از جمله 29 نفر که در بیمارستان بستری شده اند. به گفته بهداشت عمومی شهر کلمبوس، اکثر آنها یا واکسینه نشده بودند یا فقط یکی از دو دوز توصیه شده واکسن MMR را دریافت کرده بودند.

سرخک بسیار مسری است و می تواند عوارض جدی از جمله آسیب مغزی و ناشنوایی ایجاد کند و می تواند کشنده باشد.

راتنر گفت: «تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید یک محله یا شهر است که در آن میزان واکسیناسیون به میزان قابل توجهی کاهش یابد و شما می توانید بیماری های قابل پیشگیری شروع به گسترش کنید.

مخالفت با تلقیح های ضروری در دوران کودکی در میان افرادی که در نظرسنجی جمهوری خواه معرفی شدند، شدیدتر بود، به طوری که اکنون 44 درصد با اجباری شدن واکسن کودکان در مدارس مخالف هستند، در حالی که این رقم قبل از همه گیری 20 درصد بود. در میان کسانی که به عنوان دموکرات معرفی می شوند، 88٪ هنوز از دستورات واکسن مدارس حمایت می کنند.

اگرچه توصیه‌های واکسن دوران کودکی توسط کمیته مشاوره اقدامات ایمن‌سازی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده ارائه می‌شود، اما الزامات ایمن‌سازی مدارس توسط ایالت‌ها تعیین می‌شود.

حتی با وجود مخالفت فزاینده با الزام واکسیناسیون دوران کودکی برای حضور در مدرسه، 85 درصد از بزرگسالان مورد بررسی – و 80 درصد از آنهایی که پدر و مادر هستند – معتقدند که مزایای واکسن های MMR بر خطر آنها بیشتر است.

KFF گفت که این نظرسنجی بین 29 نوامبر و 8 دسامبر 2022 به صورت آنلاین و تلفنی به زبان های انگلیسی و اسپانیایی در میان یک نمونه نماینده ملی از 1259 بزرگسال آمریکایی انجام شد.

(گزارش توسط شاوانا آلین موریس؛ ویرایش توسط نانسی لاپید و بیل برکروت)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.