مخازن نفت خام پیش از اوپک پلاس و در مقابل خوش‌بینانه پست FOMC. آیا WTI می تواند یک گریپ داشته باشد؟

نفت خام، OEPC+، فدرال رزرو، FOMC، بانک انگلستان – نکات گفتگو خام oقیمت ها زمانی که قرارداد WTI زیر 80 دلار در هر بشکه معامله شد، کاهش یافت پس از رسیدن همه شاخص‌های اصلی ایالات متحده به بالاترین سطح، محیط پس از FOMC مثبت است همه نگاه ها به نشست های BoE و اوپک پلاس

کد خبر : 124954
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مخازن نفت خام پیش از اوپک پلاس و در مقابل خوش‌بینانه پست FOMC.  آیا WTI می تواند یک گریپ داشته باشد؟


نفت خام، OEPC+، فدرال رزرو، FOMC، بانک انگلستان – نکات گفتگو

  • خام oقیمت ها زمانی که قرارداد WTI زیر 80 دلار در هر بشکه معامله شد، کاهش یافت
  • پس از رسیدن همه شاخص‌های اصلی ایالات متحده به بالاترین سطح، محیط پس از FOMC مثبت است
  • همه نگاه ها به نشست های BoE و اوپک پلاس است. آیا نفت خام در حال حاضر اوج را دیده است؟

داده های منتشر شده در ایالات متحده نشان می دهد که نفت خام با افزایش بیش از حد انتظار در موجودی انبارها کاهش یافته است. ارقام اداره اطلاعات انرژی / گزارش وضعیت نفت وزارت انرژی نشان می دهد که در هفته گذشته 3.29 میلیون بشکه در برابر پیش بینی های 2.3 میلیون بشکه افزایش یافته است.

علاوه بر این، گزارش شده است که مذاکرات بین ایالات متحده و ایران در اواخر این ماه ادامه خواهد داشت. این امر به طور بالقوه راه را برای صادرات بیشتر نفت از ایران باز می کند.

نفت خام دبلیو تی آی کمتر از 80 دلار در هر بشکه معامله شده است در حالی که نفت برنت تا امروز به کمتر از 81.07 دلار در هر بشکه معامله شده است.

شاید به طور قابل توجهی، اوپک پلاس قرار است اواخر امروز برای تصویب افزایش 400000 بشکه ای در روز که هنوز کمتر از اشتهای بازار است، تشکیل جلسه دهد. جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، تلاش کرده است تا بر اوپک پلاس برای تحویل بیشتر نفت فشار بیاورد.

با این حال، کارشناسان صنعت توانایی اوپک پلاس برای افزایش مواد در حال حاضر را زیر سوال می برند. اوپک پلاس خود گفته اند که تا سال 2022 انتظار افزایش معنی داری در تولید ندارند.

در ارتباط با قیمت نفت،قیمت گاز طبیعی بریتانیا به دلیل گزارش های متناقض در مورد تحویل واقعی گاز روسیه به اروپا به طور قابل توجهی بالاتر رفت.

کاهش قیمت نفت برخلاف شرایط محیطی پس از FOMC بود، زیرا بیشتر دارایی های ریسکی به دنبال آن بودند. همه شاخص‌های اصلی سهام در ایالات متحده به بالاترین حد خود رسیدند و با افزایش منحنی بازدهی ایالات متحده، ارزهای کالا افزایش یافتند.

تورم بازار ایالات متحده که از طریق نقطه سربه سر دنبال می شود، در پایان کوتاه مدت افزایش یافت اما نزدیک به همان جایی که شروع شد به پایان رسید. پایان های طولانی تر کمی تیک خورده است.

جداسازی افزایش نرخ بهره با سایر اقدامات محرک در سیاست پولی با موفقیت توسط RBA و فدرال رزرو انجام شده است.

از سوی دیگر، بانک انگلستان وضعیت متفاوتی دارد، زیرا بازارها در جلسه امروز 15 واحد نرخ بهره را افزایش دادند. GBP/USD پس از FOMC افزایش یافت اما در جلسه آسیایی کاهش یافت.

سهام APAC پس از پیشروی ایالات متحده بیشتر مثبت بود.

در آینده، همه نگاه ها به تصمیم بانک انگلستان برای نرخ بهره خواهد بود. سپس بعداً در ایالات متحده، اطلاعات مشاغل و تجارت وجود خواهد داشت.

تحلیل فنی نفت خام

نفت خام وست تگزاس اینترمدیت (WTI) از کانال صعودی خارج شد زیرا به پایین‌ترین سطح قبلی یعنی 80.78 رسید. این سطح می تواند مقاومت را به عنوان نقطه محوری ارائه دهد. پایین ترین سطح قبلی دیگر یعنی 79.42 شکسته نشده است و ممکن است پشتیبانی را فراهم کند.

در زیر آن، یک سری نقاط پایین و محوری قبلی وجود دارد که سطوح پشتیبانی بالقوه در 74.96، 73.14 و 69.39 هستند. در سمت بالا، اوج های قبلی در 84.88 و 85.41 ممکن است مقاومت ارائه دهند.

این حرکت نزولی باعث شد که قیمت به زیر میانگین متحرک ساده 10 روزه حرکت کند که احتمالاً نشان دهنده توقف حرکت صعودی کوتاه مدت است. SMA 34 روزه در حال حاضر در 79.22 است و ممکن است پشتیبانی را ارائه دهد، اما حرکت به پایین تر از آن می تواند شاهد تحول حرکت نزولی باشد.

چارت سازمانی جبازخوانی شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @DanMcCathyFX در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.