مجموع ارزش قفل شده در Defi با از دست دادن 21 میلیارد دلار در 6 روز – اخبار Defi Bitcoin

[ad_1] در شش روز گذشته، کل ارزش قفل شده (TVL) در امور مالی غیرمتمرکز (defi) 9.21 درصد از بالاترین رقم 232.88 میلیارد دلار در 5 آوریل به 211.43 میلیارد دلار امروز کاهش یافته است. مقدار قفل شده در پروتکل های defi 4.40٪ از این مقدار را در 24 ساعت گذشته کاهش داده است. ارزش این

کد خبر : 191884
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۰۰
مجموع ارزش قفل شده در Defi با از دست دادن 21 میلیارد دلار در 6 روز – اخبار Defi Bitcoin

[ad_1]

در شش روز گذشته، کل ارزش قفل شده (TVL) در امور مالی غیرمتمرکز (defi) 9.21 درصد از بالاترین رقم 232.88 میلیارد دلار در 5 آوریل به 211.43 میلیارد دلار امروز کاهش یافته است. مقدار قفل شده در پروتکل های defi 4.40٪ از این مقدار را در 24 ساعت گذشته کاهش داده است.

ارزش این هفته در Defi Shudders قفل شده است

در حالی که اقتصاد کریپتو میلیاردها دلار از دست داده است، چشم انداز دفی نیز بار سنگین طوفان را احساس کرده است. هفته گذشته، TVL in defi به بالاترین حد خود نزدیک شد، اما بیشتر این مقدار از 5 آوریل پاک شده است. در زمان نگارش این مقاله در روز دوشنبه، 11 آوریل 2022، TVL in defi به 211.43 میلیارد دلار رسید که 9.21٪ است. کمتر از شش روز پیش در حال حاضر، برترین پروتکل defi از نظر TVL، Curve Finance با امتیاز برتری 9.52 درصد است. Curve دارای TVL حدود 20.12 میلیارد دلار است که در هفته گذشته 5.30 درصد کاهش یافته است.

ارزش کل قفل شده در Defi در 6 روز 21 میلیارد دلار از دست می دهد
TVL در آمارهای defi طبق defillama.com در 11 آوریل 2022.

دومین پروتکل بزرگ defi، از نظر ارزش قفل شده، Lido با 17.43 میلیارد دلار است. لیدو اما در طول هفت روز گذشته 13.95 درصد از دست داده است. سومین پروتکل بزرگ defi، Anchor، ارزش کل 14.75 میلیارد دلار قفل شده است اما در هفته گذشته 6.79 درصد از دست داده است. دو پروتکل defi که در هفته گذشته افزایش یافته اند عبارتند از Cbridge با 35.34% افزایش و Platypus Finance با 22.44%. از 211 میلیارد دلار قفل شده در روز دوشنبه، اتریوم 55.59 درصد از کل را با 117.52 میلیارد دلار در اختیار دارد.

شرکت Terra (LUNA) defi TVL با 26.68 میلیارد دلار یا 12.62 درصد از 211.43 میلیارد دلار، دومین شرکت بزرگ است. سومین بزرگ ترین defi TVL توسط بلاک چین، Binance Smart Chain (BSC) است زیرا این شبکه در حال حاضر 13.16 میلیارد دلار یا 6.23 درصد از TVL را در حال حاضر در اختیار دارد. TVLهای اتریوم، ترا و BSC به ترتیب توسط TVLهایی که در Avalanche و Solana برگزار می شوند، دنبال می شوند. 12 بلاک چین برتر از نظر TVL همه در هفته گذشته از ارزش خود کاسته شده اند، به جز شبکه بلاک چین Near که 22.57 درصد در هفت روز گذشته افزایش داشته است.

به طور کلی، برترین سکه‌های پلتفرم قرارداد هوشمند بر اساس ارزش بازار، همگی در هفته گذشته از ارزش خود کاسته شده‌اند. آمار 24 ساعته نشان می دهد ارزش 667 میلیارد دلاری سکه های پلت فرم قرارداد هوشمند برتر 8.5 درصد کاهش یافته است. تا آنجا که به پل های زنجیره ای متقاطع به اتریوم مربوط می شود، 19.9 میلیارد دلار TVL در سراسر پل های زنجیره ای در میان 40184 آدرس منحصر به فرد وجود دارد. این رقم طی 30 روز گذشته 8.8 درصد کاهش یافته است.

برچسب ها در این داستان

Aave، Anchor، Arbitrum، Avalanche، Binance Smart Chain، Bridges، BSC، Cross-chain Bridges، دارایی های رمزنگاری، cryptoslam.io، Curve.finance، امور مالی غیرمتمرکز، DeFi، برنامه های Defi، پروتکل Defi، defi value locked، defillama.com , Ethereum, Fantom, برنامه وام دهی, Lido, makerdao, NFT sales, Polygon, ronin, Solana, Terra

نظر شما در مورد اکشن هفته گذشته و ضرر 21 میلیارد دلاری TVL در شش روز چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.