مجموعه GGPAA NFB در مجموع 105 فیلم خواهد داشت. هفت فیلم کوتاه جدید هیئت ملی فیلم کانادا از برندگان جوایز هنرهای نمایشی فرماندار کل 2022 تجلیل می کنند.

[ad_1] 24 فوریه 2022 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) برای چهاردهمین سال، هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) فیلمسازان تحسین‌شده، تهیه‌کنندگان NFB و تیم‌های خلاق را از سراسر کشور گرد هم می‌آورد تا به عنوان جوایز هنرهای نمایشی فرماندار کل (GGPAA) ادای احترام سینمایی کوتاهی از اسطوره‌های هنرهای نمایشی کانادا ایجاد کنند. قرار

کد خبر : 171072
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
مجموعه GGPAA NFB در مجموع 105 فیلم خواهد داشت.  هفت فیلم کوتاه جدید هیئت ملی فیلم کانادا از برندگان جوایز هنرهای نمایشی فرماندار کل 2022 تجلیل می کنند.

[ad_1]

24 فوریه 2022 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)

برای چهاردهمین سال، هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) فیلمسازان تحسین‌شده، تهیه‌کنندگان NFB و تیم‌های خلاق را از سراسر کشور گرد هم می‌آورد تا به عنوان جوایز هنرهای نمایشی فرماندار کل (GGPAA) ادای احترام سینمایی کوتاهی از اسطوره‌های هنرهای نمایشی کانادا ایجاد کنند. قرار است از هفت برنده جدید تقدیر کند.

این فیلم‌ها در گالا جوایز GGPAA که در ۲۸ می ۲۰۲۲ در مرکز هنرهای ملی در اتاوا برگزار می‌شود، و همچنین به‌صورت آنلاین نمایش داده می‌شوند – به همه این فرصت را می‌دهد تا در این جشن برتری هنرهای نمایشی کانادا شرکت کنند.

از سال 2008، ما از شراکت با GGPAA برای ارج نهادن به برتری در هنرهای نمایشی کانادا، ایجاد پرتره های فیلمی که استعداد و فداکاری برندگان ما را در یک همکاری هنری الهام گرفته به تصویر می کشد، هیجان زده شده ایم. در سال 2022، مجموعه ما به نقطه عطف جدیدی می رسد، با هفت اثر دیگر که ما را به 105 فیلم شگفت انگیز می رساند. کلود جولی کور، کمیسر فیلم دولتی و رئیس NFB گفت: به همه برندگان، کارگردانان و تهیه کنندگان ما تبریک می گویم.

همه فیلم‌های تکمیل‌شده GGPAA را می‌توان به‌صورت رایگان در آدرس زیر پخش کرد: nfb.ca/channels/governor_generals_awards.

جوایز یک عمر دستاورد هنری

  • دیوید فاستر، ترانه‌سرا، آهنگساز، مجری، تهیه‌کننده و بشردوست، تمرکز فیلم کوتاهی از ترزا آلفلد، نویسنده/کارگردان ونکوور است که تیتراژ اخیر آن شامل مستندهای بلند است. داگ و اسلاگ ها و من و فایل رنکین: میراث یک رادیکال. تولید شده توسط شرلی ورکروس (BC و یوکان استودیو).
  • نویسنده (نمایشنامه، رمان، غیرداستانی)، پیانیست و ترانه سرا Tomson Highway، OC، موضوع پرتره ای از بری بیلینسکی، هنرمند بومی از Amiskwaciywaskahikan از نژاد متیس، کری و اوکراینی است که کارهای تئاتر و فیلم او بر بومی تمرکز دارد. داستان‌هایی که اغلب به تقاطع‌های فرهنگی که او تجسم می‌کند مرتبط است. تهیه کننده چهلا لئونارد (استودیو نورث وست).
  • رقصنده، معلم، طراح رقص و مربی حرکات جسمانی، لیندا رابین، سی ام، در فیلمی از کریستین شواری-لسارد، خالق فیلم، تلویزیون، رادیو و رسانه های دیجیتال کبک که مستند اوست، تجلیل می شود. Les voleurs d’identité دو نامزدی در جایزه Gémeaux 2021 دریافت کرد. تهیه کننده مارک برتراند (استودیو انیمیشن برنامه فرانسوی).
  • فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون، کارگردان و تهیه کننده فرناند دانسرو، سی ام، در این فیلم که توسط مستندساز فقید کبکی، دانیک شامپو نوشته شده است، تجلیل می شود. این فیلم توسط مستندساز سیلوی لاپونت کارگردانی شده است که در حال مطالعه «سینمای رابطه» -رویکردی که آقای دانسرو به آن علاقه دارد- به عنوان بخشی از مدرک کارشناسی ارشد خود در انسان شناسی بصری است. تهیه کننده پیر-ماتیو فورتین (کبک، فرانکفونی کانادا و استودیو مستند آکادیان).
  • پخش کننده تلویزیون، هنرمند تئاتر، محقق و فعال ریتا شلتون دوورل، سی ام، توسط سارا الگامال، کارگردان مقیم تورنتو که داستان های بصری جذاب و معتبری از سراسر جهان خلق می کند، مورد بررسی قرار می گیرد. تهیه کنندگی شرین بارسوم و جان مونتس (استودیو انتاریو).

جایزه رامون جان هناتیشین برای داوطلب گرایی در هنرهای نمایشی

  • میشل اسمیت که از حامیان فداکار و خستگی ناپذیر هنرهای نمایشی کانادا است، در اثری از پاسکال بوتروی، کارگردان و فیلمنامه نویس مستقل مستقر در وینیپگ که آثار اخیرش شامل مستند هنری 2019 است، نمایش داده می شود. جو فافرد: سلفی برای رادیو کانادا تهیه کننده دنیس مک کریدی (استودیو فرانکفونی).

جایزه مرکز ملی هنر

  • طراح رقص و کارگردان کریستال پیت، سی ام، توسط جولا کابالو، فیلمساز ونکوور، تجلیل می شود، که آثار اخیر او شامل کوتو: آخرین سرویس و قصیده ای برای مردم دریانورد. تولید شده توسط Nicholas Klassen (English Program Digital Studio).

– 30 –

وصل بمون

اتاق نمایش آنلاین: NFB.ca
NFB فیس بوک | NFB توییتر | NFB اینستاگرام | وبلاگ NFB | NFB YouTube | NFB Vimeo
دیدگاه کیوریتور | یادداشت های کارگردان

درباره NFB



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.