مجموعه دوازده‌گانه کتیبه‌های معمولی آزمایشگاه یوگا ۷۳۵ بیت کوین به ارزش بیش از ۱۶ میلیون دلار تولید می‌کند – اخبار بیت‌کوین

[ad_1] آزمایشگاه یوگا، خالق مجموعه نمادهای غیرقابل تعویض با تراشه آبی (NFT) Bored Ape Yacht Club (BAYC)، اعلام کرد که این تیم حراج Ordinal Inscription خود را با مجموع 3246 پیشنهاد دهنده به پایان رسانده است. مجموعه کتیبه‌های دوازده‌گانه، ۷۳۵.۷ بیت‌کوین به ارزش بیش از ۱۶ میلیون دلار تولید کرد. بالاترین پیشنهاد 7.1159 بیت کوین،

کد خبر : 330360
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
مجموعه دوازده‌گانه کتیبه‌های معمولی آزمایشگاه یوگا ۷۳۵ بیت کوین به ارزش بیش از ۱۶ میلیون دلار تولید می‌کند – اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

آزمایشگاه یوگا، خالق مجموعه نمادهای غیرقابل تعویض با تراشه آبی (NFT) Bored Ape Yacht Club (BAYC)، اعلام کرد که این تیم حراج Ordinal Inscription خود را با مجموع 3246 پیشنهاد دهنده به پایان رسانده است. مجموعه کتیبه‌های دوازده‌گانه، ۷۳۵.۷ بیت‌کوین به ارزش بیش از ۱۶ میلیون دلار تولید کرد. بالاترین پیشنهاد 7.1159 بیت کوین، معادل 160000 دلار بود.

شکایت افراد از مدل حراج آزمایشگاه‌های یوگا با وجود رکورد فروش کتیبه‌های معمولی

Yuga Labs حراج دوازده گانه خود را پس از پخش زنده در ساعت 3 بعدازظهر PST در 5 مارس و پایان یافتن آن در ساعت 15 PST در 6 مارس به پایان رسانده است. اشمیگه فیگهمدیر ارشد محتوای آزمایشگاه یوگا، اخیراً توضیح داد که Twelvefold یک سیستم هنری پایه 12 است که حول یک شبکه 12×12 بومی شده است و مجموعه از 300 کتیبه تشکیل شده است. مدیر اجرایی یوگا گفت: “هر سری تمی دارد که در 12 قطعه منحصر به فرد پخش شده است.” دقیق. هر قطعه دوازده برابری بر روی یک ساتوشی نوشته می‌شود که نقطه‌ای که به عدد ۱۲ ختم می‌شود، و «هزینه پست» مربوط به هر کتیبه ۱۲۱۲۱ خواهد بود.»

مجموعه دوازده‌گانه کتیبه‌های معمولی یوگا لبز ۷۳۵ بیت کوین به ارزش بیش از ۱۶ میلیون دلار تولید می‌کند.
15 مناقصه مجموعه دوازده برابری برتر.

به گفته نماینده ای که از طرف یوگا صحبت می کند، این مجموعه ممکن است این جایگاه را به عنوان برترین فروش مجموعه Ordinal Inscription تا به امروز حفظ کند، همانطور که در یادداشت ارسال شده به Bitcoin.com News توضیح داده شده است. طبق گفته یوگا، در حراج دوازده برابری، 3246 پیشنهاددهنده حضور داشتند که بالاترین قیمت آن 7.1159 BTC یا 160000 دلار بود. حداقل پیشنهاد برای قرار گرفتن در رتبه 288 برتر، 2.2501 BTC بود و حراج از 288 نقطه برتر، 735.7 بیت کوین تولید کرد که برابر با 16.5 میلیون دلار بود. یوگا در 7 مارس توییت کرد که تمام پیشنهاداتی که در رتبه 288 برتر قرار نگرفتند، وجوه را به آدرس دریافتی خود بازگرداندند.

یوگا گفت: “مناقصه گرانی که برنده یک کتیبه شدند و پس از بلوک نهایی حراج قیمت های خود را افزایش دادند، باید آدرس دریافت کننده را قبل از ارسال کتیبه ها خالی کنند.”

اگرچه فروش موفقیت آمیز بود، اما چند نفر شکایت کرد در مورد روشی که یوگا حراج را اجرا کرد. “یوگا در حال ایجاد اولویت بسیار بدی است که حراجی مانند این را اجرا می کند. یکی از حامیان کتیبه Ordinals به نام Ordinally، آنها بیت کوین پیشنهاد دهندگان را با وعده بازگرداندن پیشنهادات ناموفق در اختیار می گیرند. نوشت. شکی نیست که آنها این کار را انجام خواهند داد، اما این مدل رویای کلاهبرداران است و بازیکنان معتبر باید الگوی بهتری ارائه دهند.

در زمان نگارش این مقاله، 341711 نوشته روی بلاک چین بیت کوین وجود دارد که نشان دهنده ادامه تقاضا برای Ordinals است. علاوه بر این، در هفت روز گذشته، کتیبه‌های Ordinal وارد فضای فروش NFT شده‌اند و با NFT‌های ساخته شده در اتریوم و سولانا رقابت می‌کنند. این هفته، Emblem Vault نسخه 4 (v4) هشتمین مجموعه بزرگ NFT از نظر فروش هفت روزه است. Emblem Vault v4 شامل مجموعه ای از کتیبه های Ordinal، مانند Ord Rocks و Bitcoin Punks است و 3,658,977 دلار فروش داشته است. فروش Emblem Vault v4 نسبت به هفته قبل 59.87 درصد افزایش یافته است.

برچسب ها در این داستان

بازار هنر، سیستم هنری، حراج، مناقصه، بیت کوین، بیت کوین پانکس، بلاک چین، فناوری بلاک چین، Bored Ape Yacht Club، Crypto، Cryptocurrency، تقاضا، هنر دیجیتال، دارایی های دیجیتال، Emblem Vault، Ethereum، سرمایه گذاران، nft، مجموعه NFT، غیر -توکن قابل تعویض، سنگ سفارش، حراج Ordinal Inscription، فروش، فضای فروش، ساتوشی، satpoint، Schmigge Figge، Solana، حراج Twelvefold، مجموعه دوازده برابر، Yuga Labs

نظر شما در مورد موفقیت حراج دوازده گانه یوگا لبز و تقاضای مداوم برای کتیبه های Ordinal در فضای NFT چیست؟ آیا فکر می‌کنید مدل حراج یوگا لبز سابقه بدی را ایجاد می‌کند یا یک روش قانونی برای اجرای حراج است؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، مجموعه دوازده برابری، Yuga Labs، Twelvefold leaderboard،

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.