مجله بیت کوین هدایایی را برای نسخه جلد السالوادور راه اندازی کرد

[ad_1] کاربران بیت کوین این فرصت را خواهند داشت تا نشان دهند که چقدر به بانک ها بی احترامی می کنند و بیت کوین را دوست دارند در حالی که به طور بالقوه یک نسخه جلدی را کسب می کنند. مجله بیت کوین یک جایزه “بی احترامی ها” را با پتانسیل برنده شدن در مجلات

کد خبر : 350800
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
مجله بیت کوین هدایایی را برای نسخه جلد السالوادور راه اندازی کرد

[ad_1]

کاربران بیت کوین این فرصت را خواهند داشت تا نشان دهند که چقدر به بانک ها بی احترامی می کنند و بیت کوین را دوست دارند در حالی که به طور بالقوه یک نسخه جلدی را کسب می کنند.

مجله بیت کوین یک جایزه “بی احترامی ها” را با پتانسیل برنده شدن در مجلات چاپی السالوادور به همراه نسخه ای از مجله راه اندازی کرده است. این شرکت از اعضای جامعه بیت کوین دعوت می کند تا در یک مسابقه رسانه ای خلاق شرکت کنند که بیت کوین را بشارت می دهد و در عین حال رقابت فعلی آن مانند بانک ها، موسسات مالی و بانک های مرکزی را منع می کند.

برای شرکت در این کمپین، اعضای جامعه بیت کوین باید به Discord مجله بیت کوین بپیوندند و دوستان خود را دعوت کنند، سپس رسانه های خلاقانه ای مانند عکس، نقاشی، پوستر، استیکر یا ویدیو را در توییتر منتشر کنند که پیام کمپین را منتقل می کند: «بیت کوین جایگزین بانکداری خواهد شد. سیستم.”

به عنوان مثال می‌توان برچسب‌های بیت‌کوین را روی دستگاه خودپرداز فیات یا درب یا پنجره یک بانک گذاشت، با یک مجله بیت‌کوین در دست از ساختمان فدرال رزرو خارج کرد، یا یک مجله بیت‌کوین را به یک بانکدار یا بانک مرکزی در داخل موسسه داد.

تاریخ راه‌اندازی کمپین 25 آوریل 2023 و آخرین مهلت ارسال 9 مه 2023 است. هر جلدی که قرار است اهدا شود به صورت دستی در پلاستیک بسته‌بندی شده و با یک برچسب منحصر به فرد و شماره‌دار مشخص شده است. برای واجد شرایط بودن برای برنده شدن، شرکت کنندگان باید به مجله Bitcoin Discord بپیوندند، سپس محتوا را در توییتر ایجاد و منتشر کنند و از هشتگ #بی احترامی در محتوای خود استفاده کنند.

دو راه برای دریافت نسخه کاور السالوادور وجود دارد: دعوت از کاربران به Discord و انتشار محتوای خوب رسانه های اجتماعی. 10 نفر برتر که تا 9 مه 2023 بیشترین دعوت را به مجله بیت کوین دیسکورد دارند، هر کدام برنده یک نسخه جلد السالوادور خواهند شد، در حالی که 10 محتوای برتر که به بانک ها به نفع بیت کوین بی احترامی می کنند، هر کدام یک نسخه جلد السالوادور را برنده خواهند شد.

“مجله بیت کوین دارای سه مجموعه کلی است. اولین و قبلاً راه اندازی شده مجموعه Historic Covers است که کلکسیون های شاخص ما را نشان می دهد که نسخه چاپی اصلی و منحصر به فرد مجله بیت کوین را ارج نهاده است. هم نسخه چاپی و هم نسخه دیجیتال آن ها مجلات و جلدها تعداد محدودی دارند و هرگز مجدداً منتشر یا ثبت نخواهند شد.” «مجموعه Redux، مجموعه چاپی فروشگاه ما را منعکس می‌کند و مجلاتی را که از زمان شروع مجدد چاپ شرکت در سال 2021 منتشر شده است، نشان می‌دهد… در نهایت، مجموعه مقالات هنری مجله بیت‌کوین، نسخه‌های جلد، وجود دارد. این مجموعه یک شاخه هنری است که دارای دستورات اضافی است که کتیبه 1/1 نیستند. کتیبه های این هدیه بخشی از این مجموعه است.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.