متا مالک فیس بوک به دلیل انتشار تبلیغات کریپتو کلاهبرداری توسط رگولاتور استرالیا – مقررات بیت کوین نیوز شکایت کرد

[ad_1] کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا شکایتی را علیه متا، سابقاً فیس بوک، به دلیل “انتشار تبلیغات کلاهبرداری با شخصیت های عمومی برجسته استرالیایی” تنظیم کرده است. رگولاتور گفت: “ماهیت پرونده ما این است که متا مسئول این تبلیغاتی است که در پلتفرم خود منتشر می کند.” متا برای انتشار تبلیغات کلاهبرداری ارزهای دیجیتال

کد خبر : 181266
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
متا مالک فیس بوک به دلیل انتشار تبلیغات کریپتو کلاهبرداری توسط رگولاتور استرالیا – مقررات بیت کوین نیوز شکایت کرد

[ad_1]

کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا شکایتی را علیه متا، سابقاً فیس بوک، به دلیل “انتشار تبلیغات کلاهبرداری با شخصیت های عمومی برجسته استرالیایی” تنظیم کرده است. رگولاتور گفت: “ماهیت پرونده ما این است که متا مسئول این تبلیغاتی است که در پلتفرم خود منتشر می کند.”

متا برای انتشار تبلیغات کلاهبرداری ارزهای دیجیتال شکایت کرد

کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا (ACCC) روز جمعه اعلام کرد که علیه شرکت متا پلتفرم (فیسبوک سابق) و متا پلتفرم ایرلند با مسئولیت محدود اقدام قانونی کرده است.

تنظیم‌کننده رقابت استرالیا ادعا می‌کند که این شرکت‌ها «با انتشار آگهی‌های کلاهبرداری با شخصیت‌های عمومی برجسته استرالیایی» در فیس‌بوک «به رفتار نادرست، گمراه‌کننده یا فریبنده دست زدند».

ACCC مدعی است که رفتار متا “نقض قانون مصرف کننده استرالیا (ACL) یا قانون کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (قانون ASIC) بوده است.” علاوه بر این، رگولاتور خاطرنشان کرد:

همچنین ادعا می‌شود که متا به رفتار و اظهارات نادرست یا گمراه‌کننده تبلیغ‌کنندگان کمک کرده یا آگاهانه نگران بوده است.

ACCC توضیح داد که این تبلیغات “سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یا طرح های پول سازی را ترویج می کند.” ACCC خاطرنشان کرد: در آن‌ها افراد مشهوری مانند «دیک اسمیت تاجر، دیوید کخ مجری تلویزیونی و مایک بیرد، نخست‌وزیر سابق نیو‌وساوت ولز» حضور داشتند و افزود که کاربران فیس‌بوک به این باور رسیده‌اند که این کلاهبرداری‌ها واقعاً با این افراد مشهور مرتبط است.

راد سیمز رئیس ACCC گفت:

اصل قضیه این است که متا مسئول این تبلیغاتی است که در پلتفرم خود منتشر می کند.

رگولاتور رقابت گفت متا از تبلیغات کلاهبرداری با ارزهای دیجیتال در فیس بوک آگاه بوده است اما حتی پس از دریافت شکایات شرکت از افراد مشهوری که نام و تصاویر آنها بدون رضایت استفاده شده است، اقدامات کافی برای رسیدگی به این مشکل انجام نداده است.

تنظیم کننده توضیح داد که ACCC به دنبال “اعلامیه ها، دستورات، مجازات ها، هزینه ها و سایر دستورات” است.

برچسب ها در این داستان

accc، مقامات استرالیایی، کمیسیون استرالیا، تنظیم کننده استرالیا، تبلیغات کلاهبرداری از افراد مشهور، تبلیغات کلاهبرداری رمزنگاری، فیس بوک، شکایت فیس بوک، شکایت از فیس بوک، دعوی حقوقی، تبلیغات کلاهبرداری، کلاهبرداری

آیا فکر می کنید متا باید به دلیل اجازه دادن به تبلیغات کلاهبرداری رمزنگاری در فیس بوک پاسخگو باشد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، CNBC TV18

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.