متاورس محبوب ترین مکان برای خرید، تجارت، فروشگاه ارزهای دیجیتال، نمایش های نظرسنجی خواهد بود – اخبار بیت کوین متاورس

بر اساس نظرسنجی اخیر، متاورس به محبوب ترین مکان برای خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، ۷۰ درصد از پاسخ‌دهندگان موافق بودند که «پیشرفت‌های فناوری ارزهای دیجیتال و بلاک چین برای شکل‌دهی آینده متاورس حیاتی خواهد بود». نظرسنجی: Metaverse محبوب ترین مکان برای کریپتو خواهد بود آگورا (NASDAQ: API)

کد خبر : 189911
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
متاورس محبوب ترین مکان برای خرید، تجارت، فروشگاه ارزهای دیجیتال، نمایش های نظرسنجی خواهد بود – اخبار بیت کوین متاورس


بر اساس نظرسنجی اخیر، متاورس به محبوب ترین مکان برای خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، ۷۰ درصد از پاسخ‌دهندگان موافق بودند که «پیشرفت‌های فناوری ارزهای دیجیتال و بلاک چین برای شکل‌دهی آینده متاورس حیاتی خواهد بود».

نظرسنجی: Metaverse محبوب ترین مکان برای کریپتو خواهد بود

آگورا (NASDAQ: API) که یک پلتفرم پخش زنده ویدئو، صدا و تعاملی است، یک نظرسنجی در مورد متاورس انجام داد و نتایج را روز سه شنبه منتشر کرد.

Agora به تفصیل توضیح داد که این شرکت از 300 توسعه دهنده مستقر در ایالات متحده مجموعه ای از سؤالات را پرسید: «برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نظر آنها در مورد متاورس و آنچه در سال های آینده خواهیم دید». این شرکت توضیح داد که توسعه دهندگان مورد بررسی قرار گرفتند زیرا برای آنها، “رشد متاورس به توسعه جوامع جدید اجازه می دهد و به آنها اجازه می دهد تا بهتر با کاربران ارتباط برقرار کنند.”

با توجه به نتایج:

57 درصد از پاسخ دهندگان فکر می کنند که متاورس به محبوب ترین مکان برای خرید، ذخیره و تجارت ارزهای دیجیتال تبدیل می شود، در حالی که 18 درصد مخالف هستند و 25 درصد احساس خنثی می کنند.

منبع: آگورا

علاوه بر این، 70 درصد موافق بودند که «پیشرفت‌های فناوری ارز دیجیتال و بلاک چین برای شکل‌دهی آینده متاورس حیاتی خواهد بود» در حالی که 9 درصد مخالف بودند.

در مورد توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، «اکثر توسعه‌دهندگان نسبت به NFT‌ها خوش‌بین هستند و بر این باورند که آنها به بزرگ‌ترین تبدیل خواهند شد. [currency] در تیم نزدیک،” نتایج نظرسنجی اشاره می کند.

منبع: آگورا

همچنین از شرکت کنندگان در نظرسنجی پرسیده شد که فکر می کنند مالک متاورز کیست. 55 درصد پاسخ دهندگان متا (فیسبوک سابق)، 9 درصد گوگل، 7 درصد مایکروسافت، 6 درصد اپل و 5 درصد آمازون گفتند.

متا اخیراً هشت درخواست علامت تجاری را ارائه کرده است که متاورس و طیف گسترده ای از خدمات رمزنگاری را پوشش می دهد.

تعدادی از تحلیلگران اندازه متاورژن را تخمین زده اند. ماه گذشته، سیتی پیش‌بینی کرد که متاورس می‌تواند تا سال 2030 یک فرصت 13 تریلیون دلاری با پنج میلیارد کاربر باشد. در همین حال، بانک‌های سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس و مورگان استنلی هر دو گفتند که متاورس می‌تواند یک فرصت 8 تریلیون دلاری باشد.

در ماه فوریه، JPMorgan پس از بیان اینکه “متافوره احتمالاً در سال های آینده به نوعی در هر بخش نفوذ خواهد کرد، با فرصت بازار بیش از یک تریلیون دلار در درآمد سالانه تخمین زده می شود، سالنی را در Decentraland افتتاح کرد.”

آیا فکر می کنید متاورس محبوب ترین پلتفرم برای خرید، فروش و ذخیره ارزهای دیجیتال خواهد بود؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.