مبارزه DAX و FTSE در حالی که گروه کر هاوکیش فدرال رزرو صحنه را برای رئیس پاول فدرال رزرو تنظیم می کند

DAX 40: عقب‌نشینی‌ها با ادامه افزایش قیمت‌های انرژی و کاهش احساسات در میان صادرکنندگان. FTSE 100: کاهش به عنوان ضررهای محدود بخش بانکی و کالایی. DAX 40: عقب نشینی با ادامه افزایش قیمت انرژی، کاهش احساسات در میان صادرکنندگان. این داکس در اوایل تجارت اروپا قبل از کاهش با ادامه جلسه، باز شد. دیروز شاهد

کد خبر : 247213
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۳۵
مبارزه DAX و FTSE در حالی که گروه کر هاوکیش فدرال رزرو صحنه را برای رئیس پاول فدرال رزرو تنظیم می کند


  • DAX 40: عقب‌نشینی‌ها با ادامه افزایش قیمت‌های انرژی و کاهش احساسات در میان صادرکنندگان.
  • FTSE 100: کاهش به عنوان ضررهای محدود بخش بانکی و کالایی.

DAX 40: عقب نشینی با ادامه افزایش قیمت انرژی، کاهش احساسات در میان صادرکنندگان.

این داکس در اوایل تجارت اروپا قبل از کاهش با ادامه جلسه، باز شد. دیروز شاهد بودیم که شاخص دومین روز متوالی رشد خود را به لطف افزایش در جلسه ایالات متحده ثبت کرد. به دنبال باخت های اولیه هفته، این شاخص در پیش از سمپوزیوم مورد انتظار جکسون هول که شب گذشته آغاز شد، مبارزه ای را نشان داد.

در اوایل جلسه، ما آن را داشتیم شاخص آب و هوای مصرف کننده آلمان Gfk که تصویر تاریکی را ترسیم کرد. شاخص آینده‌نگر Gfk در ماه سپتامبر به -36.5 کاهش یافت که به طور قابل‌توجهی کمتر از -31.8 مورد انتظار بود و افت شدیدی نسبت به بازبینی نزولی -30.9 مشاهده شده در ماه قبل. انتشار در پشت نسخه دیروز می آید شاخص فضای کسب و کار Ifo آلمان که به پایین ترین سطح خود در بیش از دو سال گذشته رسید.

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

در اخبار انرژی، رابرت هابک، وزیر اقتصاد آلمان گفته است که دوباره ارزیابی خواهد کرد مالیات این کشور بر مصرف کنندگان برای کمک به تامین مالی کمک به تامین کنندگان با افزایش قیمت گاز، در بحبوحه اعتراض نسبت به سود شرکت ها در این بخش.

با برگزاری سمپوزیوم جکسون هول، تمرکز بر روی ما تغییر خواهد کرد فدرال رزرو آمریکا سخنرانی جروم پاول رئیس در مورد راه رو به جلو برای سیاست پولی ایالات متحده که انتظار می رود نوسانات و جهت گیری را ارائه دهد. انتظار می رود پاول رئیس فدرال رزرو در ساعت 14:00 به وقت گرینویچ سخنرانی کند.

نمودار روزانه DAX 40 – 26 اوت 2022

مبارزه DAX و FTSE در حالی که گروه کر هاوکیش فدرال رزرو صحنه را برای رئیس پاول فدرال رزرو تنظیم می کند

منبع: TradingView

بسته شدن شمع صعودی دیروز باعث شد که ما از 50-SMA عقب نشینی کنیم زیرا بین قیمت ها معامله می کنیم. 20 و 50-SMA. آخرین نوسان روزانه در حدود سطح 13100 (خط آبی روی نمودار) قرار دارد. بستن شمع روزانه در زیر می تواند ما را به عقب برگرداند سطح کلید 13000 و پایین های YTD را مجددا تست کنید. از سوی دیگر، با تغییر احساسات و سمپوزیوم جکسون هول در اواخر هفته، می‌توانیم بین سطح کلیدی و 13500 محدود باقی بمانیم که با 20 و 100-SMA نیز مطابقت دارد.

سطوح کلیدی درون روزی که ارزش تماشا را دارند:

پشتیبانی مناطق

مناطق مقاومت

سطوح روانشناختی و اعداد گرد در معاملات

FTSE 100: کاهش به عنوان ضررهای محدود بخش بانکی و کالایی.

این شاخص تراشه آبیاز Dax پیروی کرد، زیرا در معاملات اولیه سودهای نهایی را به ثبت رساند، قبل از اینکه با پایان جلسه به معامله در قرمز بازگردد. سودهای اولیه جلسه مربوط به بخش های بانکی و کالایی بود که به شاخص اجازه داد ماهیت انعطاف پذیر خود را ادامه دهد. علیرغم انعطاف‌پذیری نشان‌داده‌شده توسط این شاخص، همچنان در مسیر ثبت ضرر هفتگی است، هرچند کمتر از بسیاری از همتایان خود. داده ها همچنان به برجسته کردن تاثیر افزایش قیمت‌ها بر فعالیت‌های تجاری و سیاست‌گذاران بانک مرکزی با وجود نشانه‌هایی از رکود اقتصادی، به لحن تهاجمی بر افزایش نرخ بهره پایبند بودند.

در یک ضربه بزرگ به اقتصاد بریتانیا، تنظیم کننده انرژی Ofgem اعلام کرد که قبوض انرژی بریتانیا 80 درصد افزایش خواهد یافت. به طور متوسط پوند3,549 (دلار آمریکا4188) یک سال از اکتبر. Ofgem آن را یک فاجعه خواند در حالی که درخواست ها از راه های مختلف برای اقدام فوری و قاطع دولت همچنان افزایش می یابد. تنظیم کننده همچنین هشدار داد که بازار گاز در زمستان به این معنی است که “قیمت ها می تواند تا سال 2023 به طور قابل توجهی بدتر شود”.

در اخبار شرکت، GSK و بخش سابق مراقبت های بهداشتی مصرف کننده هالئون (HLN)بر روی بودند تخته رایزر Fallers شامل بورس لندن نیز می شود (LSE)، که 98p به 8312p کاهش یافت. در همین حال، سهام در سهام سابق بلوتراشه Micro Focus International (MCRO) پس از پیشنهاد هیئت مدیره آن از سوی کسب و کار مدیریت اطلاعات OpenTex مستقر در ایالات متحده، 92 درصد جهش کردتی

نمودار روزانه FTSE 100 – 26 آگوست 2022

مبارزه DAX و FTSE در حالی که گروه کر هاوکیش فدرال رزرو صحنه را برای رئیس پاول فدرال رزرو تنظیم می کند

منبع:TradingView

این FTSE همچنان به نشان دادن انعطاف‌پذیری خود ادامه می‌دهد، زیرا حمایت از روز چهارشنبه ادامه یافت. این شاخص همچنان به روند کاهشی خود ادامه می دهد زیرا زیان در مقایسه با شاخص های جهانی محدود شده است. با توجه به اینکه روند صعودی همچنان ادامه دارد، موانع فنی قابل توجهی وجود دارد که باید برای یک حرکت بالاتر برطرف شوند. ما به یک کاتالیزور نیاز داریم که بتواند به شکل پیام‌های ظریف‌تر از سوی فدرال رزرو در سمپوزیوم جکسون هول ارائه شود.

بازه های معاملاتی با بازیابی فیبوناچی

سطوح کلیدی درون روزی که ارزش تماشا را دارند:

پشتیبانی مناطق

مناطق مقاومت

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده بازار برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.