ما نمی‌بینیم که رمزارز می‌تواند در مقیاس بزرگ برای فرار از تحریم‌ها مورد استفاده قرار گیرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] وزارت خزانه داری ایالات متحده نمی بیند که ارز دیجیتال می تواند در مقیاس بزرگ برای دور زدن تحریم ها مورد استفاده قرار گیرد. یک مقام ارشد وزارت خزانه داری خاطرنشان کرد: «سهم آن به عنوان وسیله ای برای تأمین مالی غیرقانونی در هیچ کجا به اندازه استفاده از پول نقد نیست». دیدگاه وزارت

کد خبر : 181458
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
ما نمی‌بینیم که رمزارز می‌تواند در مقیاس بزرگ برای فرار از تحریم‌ها مورد استفاده قرار گیرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

وزارت خزانه داری ایالات متحده نمی بیند که ارز دیجیتال می تواند در مقیاس بزرگ برای دور زدن تحریم ها مورد استفاده قرار گیرد. یک مقام ارشد وزارت خزانه داری خاطرنشان کرد: «سهم آن به عنوان وسیله ای برای تأمین مالی غیرقانونی در هیچ کجا به اندازه استفاده از پول نقد نیست».

دیدگاه وزارت خزانه داری در مورد استفاده از رمزارز برای فرار از تحریم ها

نلی لیانگ، معاون وزیر خزانه داری در امور مالی داخلی، روز جمعه در مصاحبه با رویترز در مورد استفاده بالقوه از ارز دیجیتال به عنوان ابزاری برای دور زدن تحریم های روسیه صحبت کرد.

این مقام ارشد وزارت خزانه داری توضیح داد که بازار کریپتو در حال حاضر به اندازه کافی بزرگ نیست تا بتواند اقتصاد را اداره کند و اکوسیستم کریپتو آنقدر توسعه نیافته است که به طور موثر فرار از تحریم ها را در مقیاس بزرگ تسهیل کند.

“اندازه تراکنش که دیدیم نسبتا کوچک است. البته، ما می دانیم که ممکن است همه چیز را نبینیم، اما نظارت کافی وجود دارد.» به نقل از لیانگ. او توضیح داد:

در این مرحله، ما نمی‌بینیم که بتوان از آن در مقیاس وسیع برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کرد.

این مقام مسئول فاش کرد که خزانه داری سال ها در حال بررسی این موضوع بوده است. علاوه بر این، اقتصادهای پیشرفته گروه هفت (G7) و سایر کشورها نگرانی‌هایی را در مورد استفاده از ارز دیجیتال برای تامین مالی غیرقانونی مطرح کرده‌اند.

او افزود:

در حالی که به دلیل استفاده از رمزارز در حال رشد است، سهم آن به عنوان وسیله ای برای تامین مالی غیرقانونی در هیچ کجا به اندازه استفاده از پول نقد نیست.

علیرغم اینکه بسیاری از منابع تایید می کنند که ارز دیجیتال در حال حاضر ابزار موثری برای فرار از تحریم ها در مقیاس بزرگ نیست، سناتور الیزابت وارن همچنان عمیقا نگران است.

او روز پنجشنبه لایحه‌ای ارائه کرد تا اطمینان حاصل شود که ولادیمیر پوتین و نخبگان روسیه از دارایی‌های دیجیتال برای تضعیف تحریم‌های اقتصادی جامعه بین‌المللی علیه روسیه پس از تهاجم این کشور به اوکراین استفاده نمی‌کنند. با این حال، یک کارشناس گفت که لایحه او “غیرضروری، گسترده و خلاف قانون اساسی” است، همانطور که Bitcoin.com News قبلاً گزارش کرده بود.

در همین حال، رئیس جمهور جو بایدن هفته گذشته فرمان اجرایی در مورد مقررات ارزهای دیجیتال را امضا کرد. این دستور به وزیر خزانه‌داری دستور می‌دهد تا با همه سازمان‌های مربوطه برای تهیه گزارشی در مورد آینده پول و سیستم‌های پرداخت همکاری کند. لیانگ تلاش های خزانه داری برای اجرای فرمان اجرایی را رهبری خواهد کرد.

نظر شما در مورد اظهارات این مقام وزارت خزانه داری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.