ما در مرحله اولیه بازار نزولی بیت کوین هستیم، روند صعودی بعدی که در سال 2024 پیش بینی می شود – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] یکی از بنیانگذاران صرافی کریپتو Huobi دیدگاه خود را در مورد وضعیت فعلی بازار بیت کوین و زمان افزایش قیمت بعدی به اشتراک گذاشته است. او گفت: “ما اکنون در مرحله اولیه یک بازار نزولی هستیم.” او انتظار دارد که بازار صعودی بعدی بیت کوین در اواخر سال 2024 یا ابتدای سال 2025 باشد.

کد خبر : 169602
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
ما در مرحله اولیه بازار نزولی بیت کوین هستیم، روند صعودی بعدی که در سال 2024 پیش بینی می شود – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

یکی از بنیانگذاران صرافی کریپتو Huobi دیدگاه خود را در مورد وضعیت فعلی بازار بیت کوین و زمان افزایش قیمت بعدی به اشتراک گذاشته است. او گفت: “ما اکنون در مرحله اولیه یک بازار نزولی هستیم.” او انتظار دارد که بازار صعودی بعدی بیت کوین در اواخر سال 2024 یا ابتدای سال 2025 باشد.

مدیر اجرایی Huobi در بازار بعدی بیت کوین

دو جون، یکی از بنیانگذاران صرافی ارزهای دیجیتال Huobi، در مصاحبه ای با CNBC که یکشنبه منتشر شد، در مورد اینکه چه زمانی ممکن است بازار صعودی بعدی بیت کوین باشد، صحبت کرد.

مدیر صرافی توضیح داد که بازارهای صعودی بیت کوین با نصف شدن مرتبط است که هر ۲۱۰ هزار بلاک یا تقریباً هر ۴ سال یکبار اتفاق می‌افتد. بعدی در سال 2024 برگزار خواهد شد.

او توضیح داد که آخرین هاوینگ در ماه می 2020 انجام شد و بیت کوین در سال 2021 به بالاترین رقم تاریخ به بالای 68000 دلار رسید. به طور مشابه، نصف شدن در سال 2016 باعث شد که بیت کوین در سال بعد به بالاترین حد خود برسد. قیمت بیت کوین پس از رسیدن به بالاترین رکورد سقوط کرد.

با اشاره به اینکه بیت کوین از زمان بالاترین قیمت خود در نوامبر سال گذشته حدود 40 درصد سقوط کرده است، Du به نقل از این رسانه خبری اعلام کرد در صورت ادامه این الگو:

ما اکنون در مرحله اولیه یک بازار نزولی هستیم… پس از این چرخه، تا پایان سال 2024 تا آغاز سال 2025 نمی توانیم از بازار صعودی بعدی بیت کوین استقبال کنیم.

با این وجود، او اعتراف کرد: «پیش‌بینی دقیق واقعاً سخت است زیرا عوامل بسیار دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند بر بازار نیز تأثیر بگذارند – مانند مسائل ژئوپلیتیکی از جمله جنگ یا کووید اخیر نیز بر بازار تأثیر می‌گذارند.»

تعدادی از مردم بر این باورند که ما در زمستان ارزهای دیجیتال قرار داریم، از جمله تحلیلگران بزرگ‌ترین بانک سوئیس، UBS، که اخیراً در میان انتظارات افزایش نرخ بهره و مقررات فدرال رزرو نسبت به زمستان کریپتو هشدار داده‌اند. هفته گذشته، پیتر برانت، تاجر کهنه کار نیز اشاره کرد که اصلاحات قیمت بیت کوین “می تواند طولانی باشد.”

نظر شما در مورد نظرات یکی از بنیانگذاران Huobi چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.