مایک مک‌گلون، استراتژیست کالا، می‌گوید ابر چرخه بیت‌کوین ممکن است اتفاق بیفتد – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت‌کوین

[ad_1] مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالاهای بلومبرگ توضیح داد که ممکن است یک ابر چرخه در بیت کوین اتفاق بیفتد و اشاره کرد که این ارز دیجیتال تا کنون در سال جاری تقریباً 10 برابر طلا را شکست داده است. این استراتژیست افزود اگر روندهای گذشته ادامه داشته باشد، نوسانات بیت کوین در مقایسه

کد خبر : 337048
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
مایک مک‌گلون، استراتژیست کالا، می‌گوید ابر چرخه بیت‌کوین ممکن است اتفاق بیفتد – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالاهای بلومبرگ توضیح داد که ممکن است یک ابر چرخه در بیت کوین اتفاق بیفتد و اشاره کرد که این ارز دیجیتال تا کنون در سال جاری تقریباً 10 برابر طلا را شکست داده است. این استراتژیست افزود اگر روندهای گذشته ادامه داشته باشد، نوسانات بیت کوین در مقایسه با کالاها زمانی که کریپتو “به سمت بالاترین سطح جدید می رود” به احتمال زیاد بهبود می یابد.

ابر چرخه بیت کوین

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ اینتلیجنس (BI)، بازوی تحقیقاتی بلومبرگ، سه شنبه در توییتر توضیح داد که ممکن است یک ابر چرخه در بیت کوین اتفاق بیفتد. او توییت کرد:

به دنبال یک چرخه فوق العاده هستید؟ بیت کوین با کاهش ریسک نسبت به کالاها بهتر عمل می کند – شکست بیت کوین بر طلا، کالای قدیمی با عملکرد برتر در سال 2023 تا 20 مارس، تقریباً 10 برابر ممکن است نشان دهنده یک چرخه فوق العاده در کریپتو باشد.

مایک مک‌گلون، استراتژیست کالا، می‌گوید «ابر چرخه» بیت‌کوین ممکن است اتفاق بیفتد
نموداری که مسیر صعودی بیت کوین را نشان می دهد که توسط مایک مک گلون به اشتراک گذاشته شده است. منبع: بلومبرگ اینتلیجنس

این استراتژیست توضیح داد که مزیتی که بیت کوین (BTC) نسبت به اکثر کالاها دارد، «مرحله نوپای پذیرش پایین و رو به رشد در مقابل کاهش عرضه» است.

مک گلون با ارجاع به نمودار با عنوان “سوخت افزایش مسیر صعودی بیت کوین طولانی” که در بالا نشان داده شده است، خاطرنشان کرد که سیر صعودی طولانی قیمت BTC در مقایسه با شاخص نقطه کالای بلومبرگ “در مقایسه با اکثر دارایی ها معمولی است.” با این حال، وی خاطرنشان کرد: «آنچه که نسبت به کالاها منحصر به فرد است، نوسانات 260 روزه بیت کوین از پایین ترین سطح جدید است» و افزود:

اگر روندهای گذشته ادامه داشته باشد، نوسانات کریپتو به احتمال زیاد در مقایسه با کالاها زمانی که بیت کوین به سمت اوج های جدید می رود، بهبود می یابد.

استراتژیست بلومبرگ هفته گذشته توضیح داد که چرا انتظار دارد بیت کوین به عملکرد بهتر از طلا و بازار سهام ادامه دهد. او روز جمعه در توییتی نوشت: «در مواجهه با فدرال رزرو، تورم و جنگ، سال 2022 ممکن است برای بازگشت ریسک دارایی ها آماده شود و نقطه عطفی دیگر در بلوغ بیت کوین باشد. مک گلون معتقد است: «بعید است که بیت کوین عملکرد بهتری از طلا را در بازار سهام متوقف کند، زیرا فدرال رزرو در حال تلاش برای چرخه دیگری برای افزایش نرخ است.

او در توییت دیگری که روز شنبه منتشر کرد، در مورد اینکه چگونه شکست‌های اخیر بانک‌های بزرگ، از جمله بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنچر، بیت کوین را تحت تأثیر قرار داده است، توضیح داد. این استراتژیست توضیح داد:

مسائل بانکی ممکن است بیت کوین، دلارهای رمزنگاری شده را تعریف کند – بیت کوین ممکن است در حال پیشرفت به سمت تجارت بیشتر شبیه اوراق قرضه بلند خزانه داری ایالات متحده و طلا باشد، زیرا بانک ها به دلیل سقوط قیمت اوراق تحت فشار قرار می گیرند. حفظ بیت کوین بالای 25000 دلار نشانه واضحی از قدرت واگرا است.

برچسب ها در این داستان

BI، بیت کوین شکست طلا، ابر چرخه بیت کوین، ابر چرخه بیت کوین، بیت کوین در مقابل کالا، بیت کوین در مقابل طلا، هوش بلومبرگ، بیت کوین در مقابل طلا، چرخه فوق العاده بیت کوین، بیت کوین در مقابل طلا، استراتژیست کالا، ابر چرخه رمزنگاری، مایک مک گلون، مایک مک گلون بیت کوین فوق العاده چرخه

آیا فکر می کنید یک ابر چرخه در بیت کوین اتفاق می افتد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.