مایک مک‌گلون، استراتژیست کالا، می‌گوید ارزهای دیجیتال ممکن است با اولین رکود واقعی خود مواجه شوند – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت کوین

[ad_1] مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ اینتلیجنس هشدار داده است که «کریپتوها ممکن است با اولین رکود واقعی خود مواجه شوند». او اضافه کرد که انقباض فدرال رزرو علیرغم خطر رکود اقتصادی “می تواند یک معضل اصلی برای اکثر دارایی های ریسک، به ویژه ارزهای دیجیتال باشد.” کریپتوها ممکن است با اولین رکود

کد خبر : 317583
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
مایک مک‌گلون، استراتژیست کالا، می‌گوید ارزهای دیجیتال ممکن است با اولین رکود واقعی خود مواجه شوند – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ اینتلیجنس هشدار داده است که «کریپتوها ممکن است با اولین رکود واقعی خود مواجه شوند». او اضافه کرد که انقباض فدرال رزرو علیرغم خطر رکود اقتصادی “می تواند یک معضل اصلی برای اکثر دارایی های ریسک، به ویژه ارزهای دیجیتال باشد.”

کریپتوها ممکن است با اولین رکود واقعی خود مواجه شوند

Bloomberg Intelligence (BI)، بازوی تحقیقاتی بلومبرگ، هفته گذشته چشم انداز ارزهای رمزنگاری شده فوریه 2023 خود را منتشر کرد. مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالاهای BI یکشنبه در توییتی نوشت:

کریپتوها ممکن است با اولین رکود واقعی خود مواجه شوند که معمولاً به معنای کاهش قیمت دارایی ها و نوسانات بالاتر است.

او افزود: «آخرین انقباض قابل توجه اقتصادی ایالات متحده، بحران مالی، منجر به تولد بیت کوین شد و بازنشانی اقتصادی احتمالی ممکن است نقاط عطف مشابهی را رقم بزند.»

با توجه به اینکه “چقدر درد قیمت پیش از از سرگیری سودهای بلندمدت وجود خواهد داشت”، در این گزارش توضیح داده شده است: “گرافیک ما Nasdaq 100 را برابر با [bitcoin’s] میانگین متحرک 200 هفته ای، بر اساس تاریخچه رکودهای ایالات متحده، نسبتاً بالا است.

ما انتظار نداریم در صورت ادامه کاهش موج دارایی های ریسک، بازار کریپتو در امان بماند.

تشدید فدرال‌رزرو می‌تواند یک معضل اصلی برای ارزهای دیجیتال باشد

«اقدامات بانک مرکزی تأثیرات تاخیری دارد و بیشتر دارایی‌های ریسکی در رکود سقوط می‌کنند. بلومبرگ اینتلیجنس خاطرنشان کرد که این می تواند برای رمزارزها که جزو پرخطرترین ها هستند، دردسر ایجاد کند. ممکن است پایین آمدن کریپتو با سقوط FTX اتفاق بیفتد، اما سناریویی شبیه به سقوط Lehman Brothers نیز ممکن است، جایی که حدود 6 ماه بعد پایین‌تر آمد.

در ادامه این گزارش آمده است:

انقباض فدرال رزرو علیرغم خطر رکود اقتصادی می تواند یک معضل اصلی برای اکثر دارایی های ریسک، به ویژه کریپتوها باشد. استراتژی‌های خرید و نگه‌داری ممکن است به بهای سود سوداگرانه‌تر و دارای اهرم‌ها، مشروط به افزایش نوسانات معمول در بازارهای نزولی، سود ببرند.

همه‌گیری یک اختلال بزرگ بود که ممکن است سال‌ها بازارها را شکل دهد. این جرقه بزرگترین پمپ مالی و پولی تاریخ را به وجود آورد و هنوز در روند دامپینگ است. “معمولا، دارایی های ریسک پس از اولین تسهیلات فدرال رزرو پایین می آیند، که در آغاز فوریه بسیار دور باقی می ماند.”

آیا با مایک مک گلون و بلومبرگ اینتلیجنس موافق هستید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.