مایکل بری، سرمایه گذار «کوتاه بزرگ» نسبت به طولانی شدن رکود چند ساله در ایالات متحده هشدار داد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] مایکل بری، مدیر صندوق تامینی، که به دلیل پیش‌بینی بحران مالی سال 2008 شهرت دارد، در مورد “رکود چند ساله طولانی” در ایالات متحده هشدار داده است. هشدار رکود اقتصادی مایکل بری مایکل بری، سرمایه‌گذار مشهور و بنیانگذار شرکت سرمایه‌گذاری Scion Asset Management، درباره یک “رکود واقعی” که چندین سال ادامه خواهد داشت، هشدار

کد خبر : 288457
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
مایکل بری، سرمایه گذار «کوتاه بزرگ» نسبت به طولانی شدن رکود چند ساله در ایالات متحده هشدار داد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

مایکل بری، مدیر صندوق تامینی، که به دلیل پیش‌بینی بحران مالی سال 2008 شهرت دارد، در مورد “رکود چند ساله طولانی” در ایالات متحده هشدار داده است.

هشدار رکود اقتصادی مایکل بری

مایکل بری، سرمایه‌گذار مشهور و بنیانگذار شرکت سرمایه‌گذاری Scion Asset Management، درباره یک “رکود واقعی” که چندین سال ادامه خواهد داشت، هشدار داده است.

بوری بیشتر به این دلیل شناخته شده است که اولین سرمایه‌گذاری است که بحران وام مسکن در ایالات متحده را که بین سال‌های 2007 تا 2010 رخ داد، پیش‌بینی کرد و از آن سود برد. فیلمی با بازی کریستین بیل.

سرمایه گذار Big Short در توییتی درباره رکود سه شنبه منتشر کرد. او نوشت:

چه استراتژی ما را از این رکود واقعی خارج می کند؟ چه نیروهایی ما را اینطور می کشند؟ هیچکدام وجود ندارند. بنابراین ما واقعاً به دنبال یک رکود چند ساله طولانی هستیم. چه کسی این را پیش بینی می کند؟ هیچکدام وجود ندارند.

بری در گذشته چندین بار در مورد رکود هشدار داده است. در ماه مه، سرمایه گذار Big Short در مورد رکود مصرف کننده و مشکلات بیشتر درآمد هشدار داد.

در ماه آوریل، او گفت که فدرال رزرو “هیچ قصدی برای مبارزه با تورم ندارد” و افزود که “فدرال رزرو همه چیز در مورد بارگیری مجدد بازوکاهای پولی است. بنابراین می‌تواند به نجات کمک کند و بودجه مالی را تامین کند.»

نوریل روبینی، استاد دانشگاه نیویورک، که گاهی به عنوان دکتر دووم شناخته می‌شود، به بری پاسخ داد و در توییتی نوشت: «بعضی از ما یک رکود طولانی و شدید را پیش‌بینی کرده‌ایم و دلایل دقیقی برای اینکه چرا به سمت یک بحران بزرگ بدهی رکود تورمی پیش می‌رویم، ارائه کرده‌ایم.» وی در توییت دیگری نوشت:

من خودم در تمام سال استدلال کرده‌ام که رکود اقتصادی آینده احتمالا «کوتاه و کم عمق» نخواهد بود.

این هفته، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و رئیس توییتر نیز درباره رکود شدید هشدار داد. او از فدرال رزرو خواست تا “فورا” نرخ بهره را کاهش دهد و تاکید کرد که فدرال رزرو “احتمال رکود شدید را به شدت افزایش می دهد.”

آیا با مایکل بری در مورد رکود چند ساله طولانی موافق هستید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.