ماینر چینی ادعا می کند که یک فورک اتریوم PoW به زودی ارائه می شود، علی رغم وجود ETC – اخبار بیت کوین

به گفته Chandler Guo، یک استخراج‌کننده بیت‌کوین چینی، نسخه اثبات کار (PoW) اتریوم به زودی عرضه می‌شود. این خبر در حالی منتشر می شود که انتظار می رود ادغام در هفته 19 سپتامبر بر روی اتریوم پیاده سازی شود و بحث های رو به رشد در مورد به تعویق انداختن انتقال اثبات سهام (PoS) بسیار

کد خبر : 236604
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
ماینر چینی ادعا می کند که یک فورک اتریوم PoW به زودی ارائه می شود، علی رغم وجود ETC – اخبار بیت کوین


به گفته Chandler Guo، یک استخراج‌کننده بیت‌کوین چینی، نسخه اثبات کار (PoW) اتریوم به زودی عرضه می‌شود. این خبر در حالی منتشر می شود که انتظار می رود ادغام در هفته 19 سپتامبر بر روی اتریوم پیاده سازی شود و بحث های رو به رشد در مورد به تعویق انداختن انتقال اثبات سهام (PoS) بسیار مورد انتظار است.

چندلر گوئو، ماینر چینی می‌گوید «اتریوم PoW» به زودی عرضه می‌شود

چندلر گوئو دارد اظهار داشت که یک نسخه اثبات کار اتریوم (PoW) “به زودی” قبل از The Merge که برای هفته 19 سپتامبر منتشر شده است، ارائه خواهد شد. Guo یک ماینر معروف ارزهای دیجیتال چینی است و هفته گذشته او نوشت که او یک بار چنگال کرده بود، و “دوباره آن را چنگال خواهد کرد.” با این حال، بیانیه Guo با نحوه اجرای رسمی آن در تابستان 2016، زمانی که زنجیره Ethereum Classic (ETC) به جهان معرفی شد، متناقض است.

در آن زمان، Guo تهدید کرد در جولای 2016، 51 درصد به زنجیره ETC با تقریباً 98 گیگاش هش ریت حمله کردند. ماه بعد، گو به مردم گفت که “اشتباهی مرتکب شده است” و افزود: “این یک شوخی نیست. این یک انقلاب است. این آزادی است. در آن زمان گوئو اضافه کرد که خدا اتریوم کلاسیک را برکت دهد. علیرغم اینکه چگونه از بین رفت، گوئو در روزهای اولیه ETC نقشی را ایفا کرد.

افراد به توییت Guo پاسخ می‌دهند و می‌گویند نسخه PoW اتریوم از قبل در Ethereum Classic وجود دارد

اکثر مردم با تفسیر Guo که گفته بود نسخه PoW اتریوم به زودی عرضه می شود، گیج شده بودند. ETC در حال حاضر وجود دارد. اتریوم غیرقابل تغییر واقعی، یک نفر پاسخ داد به Guo در حالی که مقاله‌ای را به اشتراک می‌گذارد که می‌گوید Antpool شرکت Bitmain با تزریق 10 میلیون دلار به اکوسیستم کلاسیک اتریوم از ETC پشتیبانی می‌کند. گوئو توییت‌های دیگری را درباره نسخه PoW اتریوم به اشتراک گذاشته و گفته است: «ETH PoW DAO است».

ماینر چینی مدعی است علیرغم وجود ETC، فورک PoW اتریوم به زودی عرضه می شود
در جولای 2016، Bitcoin.com News گزارش شده است در مورد حامیان وفادار اتریوم (ETH) که تهدید به حمله 51 درصدی به اتریوم کلاسیک کردند و چندلر گوئو در آن زمان همین را بیان کردند. چند روز بعد، گو توییت کرد: «حمله به ETC آسان است، اما مطمئناً بر دارندگان بی گناه ETC تأثیر می گذارد. اصل من این است که شرور نباش» و او از حمله به ETC عقب نشینی کرد.

ETC قبلاً در چند هفته گذشته مقداری هش PoW دریافت کرده است زیرا هش ریت زنجیره حدود 26.07 تراهش در ثانیه (TH/s) قدرت هش است. قدرت هش ETH در امتداد 1.01 پتاهاش در ثانیه (PH/s) یا تقریباً 1000 TH/s است. ETH در ماه گذشته 52 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است و در همین بازه زمانی، ETC 134 درصد در برابر دلار افزایش یافته است.

ETC شاهد پشتیبانی از بخش‌های مختلف اکوسیستم بوده است و Grayscale در ژانویه 2017 یک ETC Trust راه‌اندازی کرد. Ethereum Classic نسبت به اتریوم امروزی هش‌ریت بسیار پایین‌تری دارد و ETC در گذشته از حمله 51 درصدی رنج برده است. در واقع، ETC در موارد متعدد مورد حمله 51 درصدی قرار گرفته است و در ژانویه 2019 و آگوست 2020 از چندین صرافی حذف شده است.

علاوه بر تفسیر Guo، صندوق سرمایه گذاری رمزارز Galois Capital نظرسنجی را در همان روز به اشتراک گذاشت که در آن احتمال تقسیم زنجیره اتریوم نیز مورد بحث قرار گرفت. در آن زمان، پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Tether توضیح داد که شرکت او پس از The Merge از نسخه PoS اتریوم پشتیبانی خواهد کرد.

برچسب ها در این داستان

2016، حمله 51٪، Chandler Guo، Chandler Guo ETC، Chandler Guo ETH، Chandler Guo Miner، Chandler Guo توییت، استخراج بیت کوین چینی، ETC، ETC fork، ETH fork، ETH PoW is DAO، Ethereum Classic، Ethereum classic (ETC) ، هشرات کلاسیک اتریوم، اتریوم PoW، مقیاس خاکستری ETC، اتریوم غیرقابل تغییر، نسخه PoW اتریوم

نظر شما در مورد صحبت Chandler Guo در مورد زنجیره Ethereum PoW چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.